Ze komen wel klaar van mijn eten. Dat is wat anders.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gewoon, iemand die klaarkomt in jouw eten lijkt me grappig.
Zeg dan gewoon dat het Marokkaanse leger uitgerust is met gestolen voertuigen, dat elk uniform een bontkraag heeft en dat elk commando slissend wordt gegeven.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet leuk, het is veel leuker Muttie op de kast te krijgen.
En ik maar denken dat ze nog op kamelen ten strijde gingen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat het Marokkaanse leger uitgerust is met gestolen voertuigen, dat elk uniform een bontkraag heeft en dat elk commando slissend wordt gegeven.
Heaumeaux.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:08 schreef De_Nuance het volgende:
Na Turkengrap en Marokkanengrap kon homograp niet ontbreken uiteraard.
Ik eet nu cupcakes
Een cup uit 2 girls 1 cup? Gatverdamme!quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:08 schreef De_Nuance het volgende:
Na Turkengrap en Marokkanengrap kon homograp niet ontbreken uiteraard.
Ik eet nu cupcakes
Yup, Muttie's tantes kwamen langs.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een cup uit 2 girls 1 cup? Gatverdamme!
Hallo !quote:
Nee, dat waren de Nederlandse Turken die in Turkije hun dienstplicht moesten vervullen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ze nog op kamelen ten strijde gingen.
Bah, dan zit er zeker nog allemaal van dat krullend schaamhaar tussen en een topping van vaginale afscheiding die over datum is?quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Yup, Muttie's tantes kwamen langs.
Ik wil ook!quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, dat waren de Nederlandse Turken die in Turkije hun dienstplicht moesten vervullen.
Tijd om te gaan roken buiten, yegh.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bah, dan zit er zeker nog allemaal van dat krullend schaamhaar tussen en een topping van vaginale afscheiding die over datum is?
'How to chase the gay away'quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tijd om te gaan roken buiten, yegh.
Viespeuk.
Dudequote:Op zaterdag 10 december 2011 20:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bah, dan zit er zeker nog allemaal van dat krullend schaamhaar tussen en een topping van vaginale afscheiding die over datum is?
Hij jaagt me altijd weg.quote:
Het ligt ook aan jouw geest, toen ik eens voorstelde om een lekker biefstukje te gaan eten dacht jij meteen dat ik bedoelde dat het blondje naast je ongesteld was.quote:
Ik vind hem wel lekker.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is een nietszeggende whisky.
http://www.adelphidistillery.com/whisky/private is veel en veel lekkerder en maar voor 16,95 bij van Zuylen. Als je voor de cheapass wil gaan dan heh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |