Alleen bij mensen die we niet mogen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:36 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ja homo's houden toch van roddel en achterklap?
Kan ik beamen, homo's zijn juist heel lief tegen me.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alleen bij mensen die we niet mogen.
Als je geen idee hebt waarover je praat is het soms wijs om niet zo hoog vaan de toren te blazen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach man, dat stelt toch allemaal geen moer voor, dat is allemaal afval uit de Sovjet Unie nog waar ze mee rondrijden en schieten, als Syrie nog een beetje is bewapend door Iran dan schieten ze dat vredesleger zo overhoop.
Allemaal rommel.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als je geen idee hebt waarover je praat is het soms wijs om niet zo hoog vaan de toren te blazen.
Momenteel staan er dagelijks treinen met legertrucks, pantserhowitsers en pantservoertuigen in Almelo klaar. Daar reed het Nederlandse leger recentelijk nog mee rond, maar is nu verkocht aan Jordanie.
Gast, don't mess up my moves, ik ben de hele avond al aan het trollen, verpest het nou niet.quote:
Owke, maar toch beperkt jouw militaire kennis zich blijkbaar tot mannelijke strippers in maagdelijk witte marineuniformen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gast, don't mess up my moves, ik ben de hele avond al aan het trollen, verpest het nou niet.
Dan weet je ook waarom je gulash de volgende keer zo taai is, iemand is in die geit klaargekomen.quote:
Ik weet dat het geen geitenneukende mafklappers met klapperpistolen zijn, maar mijn legerkennis is niet zoveel dat ik het type geweer van een of andere obscure deeldienst van het Allah Akhbar regiment weet nee.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Owke, maar toch beperkt jouw militaire kennis zich blijkbaar tot mannelijke strippers in maagdelijk witte marineuniformen.
Gulyásleves met geit???quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan weet je ook waarom je gulash de volgende keer zo taai is, iemand is in die geit klaargekomen.
Ja, maar er is we'll een verschil tussen een leger met oude troep en een leger met Nato-wapens.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik weet dat het geen geitenneukende mafklappers met klapperpistolen zijn, maar mijn legerkennis is niet zoveel dat ik het type geweer van een of andere obscure deeldienst van het Allah Akhbar regiment weet nee.
Ja maar dat is niet leuk, het is veel leuker Muttie op de kast te krijgen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, maar er is we'll een verschil tussen een leger met oude troep en een leger met Nato-wapens.
Ze komen wel klaar van mijn eten. Dat is wat anders.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gewoon, iemand die klaarkomt in jouw eten lijkt me grappig.
Zeg dan gewoon dat het Marokkaanse leger uitgerust is met gestolen voertuigen, dat elk uniform een bontkraag heeft en dat elk commando slissend wordt gegeven.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet leuk, het is veel leuker Muttie op de kast te krijgen.
En ik maar denken dat ze nog op kamelen ten strijde gingen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat het Marokkaanse leger uitgerust is met gestolen voertuigen, dat elk uniform een bontkraag heeft en dat elk commando slissend wordt gegeven.
Heaumeaux.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:08 schreef De_Nuance het volgende:
Na Turkengrap en Marokkanengrap kon homograp niet ontbreken uiteraard.
Ik eet nu cupcakes
Een cup uit 2 girls 1 cup? Gatverdamme!quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:08 schreef De_Nuance het volgende:
Na Turkengrap en Marokkanengrap kon homograp niet ontbreken uiteraard.
Ik eet nu cupcakes
Yup, Muttie's tantes kwamen langs.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een cup uit 2 girls 1 cup? Gatverdamme!
Hallo !quote:
Nee, dat waren de Nederlandse Turken die in Turkije hun dienstplicht moesten vervullen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ze nog op kamelen ten strijde gingen.
Bah, dan zit er zeker nog allemaal van dat krullend schaamhaar tussen en een topping van vaginale afscheiding die over datum is?quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Yup, Muttie's tantes kwamen langs.
Ik wil ook!quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, dat waren de Nederlandse Turken die in Turkije hun dienstplicht moesten vervullen.
Tijd om te gaan roken buiten, yegh.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bah, dan zit er zeker nog allemaal van dat krullend schaamhaar tussen en een topping van vaginale afscheiding die over datum is?
'How to chase the gay away'quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tijd om te gaan roken buiten, yegh.
Viespeuk.
Dudequote:Op zaterdag 10 december 2011 20:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bah, dan zit er zeker nog allemaal van dat krullend schaamhaar tussen en een topping van vaginale afscheiding die over datum is?
Hij jaagt me altijd weg.quote:
Het ligt ook aan jouw geest, toen ik eens voorstelde om een lekker biefstukje te gaan eten dacht jij meteen dat ik bedoelde dat het blondje naast je ongesteld was.quote:
Ik vind hem wel lekker.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is een nietszeggende whisky.
http://www.adelphidistillery.com/whisky/private is veel en veel lekkerder en maar voor 16,95 bij van Zuylen. Als je voor de cheapass wil gaan dan heh
Damn dit is wel echt heeeeel oud en het was ook nog nep.quote:
Die wil hij/zij blijven kunnen kopen, en als dat geld er is, dat werk, is dat beter dan waneer het er niet is omdat wallstreet het opslokt.quote:
Het gaat meer om de ironie. Hij demonstreert tegen hebzucht en de grote bedrijven, terwijl hij zelf de verleiding niet kan weerstaan om een broek van $300 te kopen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:55 schreef spambuster het volgende:
[..]
Die wil hij/zij blijven kunnen kopen, en als dat geld er is, dat werk, is dat beter dan waneer het er niet is omdat wallstreet het opslokt.
De ironie leert dat die meeste van die Occupy-betogers hun producten bij de grote bedrijven kopen, managers en de aandeelhouders daarvan (nog) rijker makend. En dan tegelijkertijd protesteren tegen de rijken en de ongelijkheid in de maatschappijquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het gaat meer om de ironie. Hij demonstreert tegen hebzucht en de grote bedrijven, terwijl hij zelf de verleiding niet kan weerstaan om een broek van $300 te kopen.
Economie, geld verdienen, producten maken en verkopen, dat is allemaal goed.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:07 schreef robin007bond het volgende:
Het gaat meer om de ironie. Hij demonstreert tegen hebzucht en de grote bedrijven, terwijl hij zelf de verleiding niet kan weerstaan om een broek van $300 te kopen.
quote:Daarnaast: noem eens een voorbeeld van hoe Wall Street zijn geld afpakt?
Koop jij je producten bij de middelgrote en grote bedrijven: ja of nee?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:16 schreef spambuster het volgende:
[..]
Economie, geld verdienen, producten maken en verkopen, dat is allemaal goed.
Een kleine groep die onevenredig geld naar zich toe schept is fout, voor de hele wereld op termijn.
Persoonlijk koop ik liever lokaal, middenstand, Nederlandse producten indien aanwezig en goed.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:18 schreef Zienswijze het volgende:
Koop jij je producten bij de middelgrote en grote bedrijven: ja of nee?
Zo ja, dan zorg je er zelf voor dat je hen helpt rijker te maken.
Je zei:quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:20 schreef spambuster het volgende:
[..]
Persoonlijk koop ik liever lokaal, middenstand, Nederlandse producten indien aanwezig en goed.
Grote bedrijven en producten is overigens iets anders dan 'de geld handel'.
Ik neem aan dat die lokale middenstanders geld bij een bank voor hun bedrijfje hebben geleend om het op te bouwen? Dan maak je die bank, die kleine growep die "onevenredig" geld naar zich toe schept, toch rijker?quote:Een kleine groep die onevenredig geld naar zich toe schept is fout, voor de hele wereld op termijn.
Misdaad loonde, er kwamen banken.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:22 schreef Zienswijze het volgende:
Ik neem aan dat die lokale middenstanders geld bij een bank voor hun bedrijfje hebben geleend om het op te bouwen? Dan maak je die bank, die kleine growep die "onevenredig" geld naar zich toe schept, toch rijker?
Uiteindelijk heeft dit systeem het meeste welvaart gebracht, aan de grootste groep mensen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:26 schreef spambuster het volgende:
[..]
Misdaad loonde, er kwamen banken.
Er is handel.
Er zijn producten.
Het handelen in geld om geld rond geld met renten en aftreksels er van, derivaten, rentes, termijnen, 'geld als product' etc.
dat is zijn heel andere dingen dan de basale zaken als: grondstoffen, arbeid, producten, economie.
Economie, zo zou je kunnen weten nu met de zoveelste crisis, kan je opbouwen en afbreken.
Wanneer zoals nu >50% van alle waarde bij <2% van de mensen is, dan zal zoiets spaak lopen.
Die kleine groep kan dat alleen maar doen door het verlangen van iedere mens zoveel mogelijk geld binnen te harken. Hypotheken, leningen, enz enz.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:16 schreef spambuster het volgende:
[..]
Economie, geld verdienen, producten maken en verkopen, dat is allemaal goed.
Een kleine groep die onevenredig geld naar zich toe schept is fout, voor de hele wereld op termijn.
"Kapitalisme" is over een bepaalde groei-curve heen en gaat nu negatief werken, zichzelf tegenwerken.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:32 schreef Alwayscomeback het volgende:
Kapitalisme is de enige weg naar civilisatie, punt uit!
Ik zie de wereld om mij heen nochtans niet kapitalistischer worden.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:38 schreef spambuster het volgende:
[..]
"Kapitalisme" is over een bepaalde groei-curve heen en gaat nu negatief werken, zichzelf tegenwerken.
In de evolutie zijn vele diersoorten 'groot geworden' en nu dan dus uitgestorven.
Natuurlijke evolutie en door mensen gemaakte bedrijven, systemen en producten-curves zijn 1 op 1 te vergelijken helaas.
Zo roepen er ook mensen dat democratie een slecht systeem is echter wel beter dan andere systemen voor politiek.
Wat deze niet zien is dat de ene democratie toch echt beter is dan de andere, _meer_democratischer_ zogezegd.
Kennelijk wil de mens zoals sommige sociologen en andere -ogen melden echt zelfdestructief zijn, links- of rechtsom, dit wetende of niet.
quote:'Protest tegen armoede zwelt aan'
Laatste update: 10 december 2011 23:25
DEN BOSCH - Het protest tegen armoede zwelt aan. Dat zei SP-leider Emile Roemer zaterdag tijdens een manifestatie tegen armoede.
Volgens de SP kwamen ruim 6500 mensen naar de Brabanthallen in Den Bosch voor een protest tegen bezuinigingen van het kabinet op onder meer de bijstand, veel meer dan een jaar geleden.
Toen kwamen er 1000 mensen. De SP-leider stond net als vorig jaar zij aan zij met PvdA-collega Job Cohen. ''Als het kabinet weigert te luisteren, dan staan we de volgende keer op het Plein in Den Haag, met 100.000 man!'', aldus Roemer.
misschien zijn we dan wel op een (voorlopige) top beland.quote:Op zondag 11 december 2011 00:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zie de wereld om mij heen nochtans niet kapitalistischer worden.
ZOMBIES!!!!!quote:Op zondag 11 december 2011 00:23 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik heb maar even weer wat wazige films gekeken:
Deadheads, Rare Exports, Big Tits Zombie & Space Zombie Bingo!!!
Of er al eeuwen overheen.quote:Op zondag 11 december 2011 00:23 schreef NLRuben het volgende:
[..]
misschien zijn we dan wel op een (voorlopige) top beland.
Jammer inderdaad.quote:Op zondag 11 december 2011 00:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik wel, het wordt met de dag ergerquote:Op zondag 11 december 2011 00:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |