Syrië heeft sowieso amper een leger, zeker vergeleken met de de rest van de leden van de AL.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:25 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Het zal in Syrië niet veel beter zijn.
Syrie koopt z'n spul in Rusland.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:25 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Het zal in Syrië niet veel beter zijn.
Is oorzak een germaans woord?quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
En hier bespeur ik weer een germanisme.
Racist.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:27 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, een Marokkaanse aandoening, dacht ik.
Een ongemotiveerd dienstleger met daarnaast getrainde speciale troepen onder leiding van een Assad.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Syrië heeft sowieso amper een leger, zeker vergeleken met de de rest van de leden van de AL.
Net zo speciaal als de garde van Saddam?quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:28 schreef Monidique het volgende:
[..]
Een ongemotiveerd dienstleger met daarnaast getrainde speciale troepen onder leiding van een Assad.
Heeft Hoessein ook weinig goeds gedaan.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:28 schreef Monidique het volgende:
[..]
Een ongemotiveerd dienstleger met daarnaast getrainde speciale troepen onder leiding van een Assad.
Damn you.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Net zo speciaal als de garde van Saddam?
Ik twijfel in ieder geval aan de loyaliteit van zogenaamde 'elitetroepen' in Arabische landen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:28 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja ach weet je, het probleem is gewoon dat dergelijke landen geen gevaar zijn op dit moment voor westerse levens. En daar huishouden met onze soldaten zet ze wel in de vuurlinie en maakt het ook nog eens duur. Het kan het Westen buiten wat empathisch geneuzel weinig schelen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:30 schreef Monidique het volgende:
Tegen Amerika kan niemand op, maar het heeft hem wel aan de macht gehouden, ja.
Tante uit Marokko?quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:32 schreef De_Nuance het volgende:
Even thee drinken en babbelen met oom en tante
Ik zet het in de notulen!quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:33 schreef De_Nuance het volgende:
Dat doe ik gewoon maar even , dit soort persooonlijke dingen met jullie delen.
Mij hoor je niet klagen hoor.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:33 schreef De_Nuance het volgende:
Dat doe ik gewoon maar even , dit soort persooonlijke dingen met jullie delen.
"Ik heb een tante uit Marokko en ze komt.... er niet in".quote:
Nee uit Charloisquote:
Ja homo's houden toch van roddel en achterklap?quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mij hoor je niet klagen hoor.
Nice!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |