Dan begrijp je sarcasme niet helemaal.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daar doelde ik dus ook op, het was sarcasme.
VS leeft nog in 1976. Vergeef het hem.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:17 schreef De_Nuance het volgende:
Want Syrië en Iran zijn uiteraard uitmuntend bewapend met hypermoderne wapentuig en de legers van de rest van de Arabische wereld bestaat uit geitenmelkers met klappertjespistolen
quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:17 schreef De_Nuance het volgende:
de legers van de rest van de Arabische wereld bestaat uit geitenmelkers met klappertjespistolen
quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
VS leeft nog in 1976. Vergeef het hem.
quote:De Westelijke Sahara (tot dan toe deel uitmakend van de Spaanse Sahara) wordt onafhankelijk.
1976 was een jaar met uitzonderlijke weersomstandigheden in geheel Europa.
De eerste dagen van januari raasde een zware storm over de lage landen, en richtte overal ernstige schade aan. In de Belgische gemeente Ruisbroek overstroomde de rivier de Rupel en zette de huizen van 800 gezinnen onder 4,5 m water. Nadien heeft het van februari tot juli haast niet geregend.
Een vastgeankerde anticycloon boven Oost-Europa veroorzaakte in de maand juni een uitzonderlijke hittegolf. De gemiddelde temperatuur steeg tot 19,6° (normaal 14,9°) en het aantal uren zonneschijn liep op tot 305 (normaal 197). Een en ander veroorzaakte catastrofale situaties in de landbouw. Door uitputting van de waterlagen werd op vele plaatsen het drinkwater gerantsoeneerd.
De Palestijnse Autoriteit treedt toe tot de Arabische Liga.
quote:1755 GMT: Anita McNaught of Al Jazeera English reports, "Madness Tripoli airport tonight. Zintan Brigade involved in skirmish. Assaulted Al Jazeera English camera team. #Zintan fighters forcefully prevented our filming of the confrontations at #Tripoli airport. Behaved 'like Gaddafi goons', our locals say."
Die eerste zin klopt al niet, sinds Marokko het annexeerde.quote:
Ik bespeur een gebruikelijker wordend anglicisme.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die eerste zin klopt al niet, sinds Marokko het annexeerde.
Bezette vind ik ook mooi, maar annexeerde klinkt wat interessanter.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:22 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik bespeur een gebruikelijker wordend anglicisme.
Ik merkte het niet eensquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:22 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik bespeur een gebruikelijker wordend anglicisme.
'sinds.....'quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bezette vind ik ook mooi, maar annexeerde klinkt wat interessanter.
Ook het Jordaanse leger werkt voornamelijk met apparatuur uit het VK en de VS.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Egypte heeft gewoon M1 Abrahams. Erg Soviet allemaal.
Enkele Arabische landen (de met Amerika bevriende oliestaten) hebben prima materieel maar de training van personeel is doorgaans matig.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:17 schreef De_Nuance het volgende:
Want Syrië en Iran zijn uiteraard uitmuntend bewapend met hypermoderne wapentuig en de legers van de rest van de Arabische wereld bestaat uit geitenmelkers met klappertjespistolen
Sinds 2007 is goed.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:23 schreef Voorschrift het volgende:
Is dat niet Nederlands dan?
Whatever, gebruik het al niet meer in geschrifte buiten FOK "sinds" 2007 dus I don't give a fuck.
En hier bespeur ik weer een germanisme.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:25 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Sinds 2007 is goed.
De manier zoals jij het gebruikte , om een oorzak aan te geven , is een Anglicisme.
Het zal in Syrië niet veel beter zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:24 schreef waht het volgende:
[..]
Enkele Arabische landen (de met Amerika bevriende oliestaten) hebben prima materieel maar de training van personeel is doorgaans matig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |