Dat is ook weer zo, maar die geur is volgens mij ook te koop in sprayvorm.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:44 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is het grote nadeel van echte bomen. Die naalden
Maar met een kunstboom, mis je de geur weer.
Maar nieuwsjaarsdag vind ik altijd verschrikkelijk, dan is alles weer voorbij.En op 2 januari moet alles weer zsm linea recta naar zolder.
Ja, das waar ook. Ik ga spraybus kopen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo, maar die geur is volgens mij ook te koop in sprayvorm.
Nieuwjaar vind ik niet verschrikkelijk. Wel leuk eigenlijk
Vast wel, maar liever niet.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
De vraag is of de buttplugs passen.
Ik zag hem staan en dacht hee, die ken ik niet. die neem ik mee.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is een nietszeggende whisky.
http://www.adelphidistillery.com/whisky/private is veel en veel lekkerder en maar voor 16,95 bij van Zuylen. Als je voor de cheapass wil gaan dan heh
Er komt geen speeltje in.quote:
Dat er een deel van een pagina op Wiki over gaat, doet niets af aan wat ik heb geschreven. De vergelijking met India op dat gebied gaat per definitie mank, mede vanwege de betrokkenheid van de Arabische wereld bij de Tweede Wereldoorlog (op een veel grotere schaal dan India), en de duizend maal grotere Joodse populatie in die gebieden. Er valt weinig te vervolgen in India, wat dat betreft. Om nog maar te zwijgen over het ontstaan van de staat Israël.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:44 schreef Zienswijze het volgende:
Geen systematisch karakter in de zin van de vervolgingen in Europa, maar doch wordt er een heel hoofdstuk op deze pagina ( http://en.wikipedia.org/wiki/Persecution_of_Jews ) gewijd aan de vervolgingen op joden in de Arabische wereld, en niet niet aan India. Alsmede natuurlijk in Europa en Rusland, waar de jodenvervolging inderdaad erger was dan het Midden-Oosten.
Wederom geldt hiervoor hetzelfde als voor wat ik hierboven schrijf. Het Jodendom heeft per definitie al veel meer banden met de Arabische wereld, dan met India natuurlijk. En derhalve ook veel meer conflicten.quote:Het heeft overigens niet alleen met de periode van vlak voor de oprichting en tijdens de oprichting van Israel te maken, maar ook in de eeuwen dáárvoor. Daar komt het Midden-Oosten er niet zonder kleerscheuren van af, alhoewel de vervolgingen van joden in Europa en Rusland erger waren.
Can't wait.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:49 schreef JoaC het volgende:
Geert kan de plug er op elk moment uittrekken
Hopelijk volgt een politieke klysma van het CDA daarnaquote:
Welke conflicten zouden dan een rol kunnen spelen, behalve het ontstaan van Israel, de WO2 en een grote populatie aan joden?quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:52 schreef Mutant01 het volgende:
Wederom geldt hiervoor hetzelfde als voor wat ik hierboven schrijf. De Jodendom heeft per definitie al veel meer banden met de Arabische wereld, dan met India natuurlijk. En derhalve ook veel meer conflicten.
Het is een Bij schat.quote:
Conflicten die in elke natie kunnen plaatsvinden indien er grote groepen minderheden aanwezig zijn. Etnische spanningen dus. De Joodse uittochten zijn echter slechts van de laatste halve eeuw. Dus kennelijk was het zo slecht allemaal niet.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:57 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Welke conflicten zouden dan een rol kunnen spelen, behalve het ontstaan van Israel, de WO2 en een grote populatie aan joden?
Leuk werk, mag ik een keer komen assisteren?quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:59 schreef Friek_ het volgende:
Zo, weer gesolliciteerd naar een baan als onderwijsassistent op het vmbo. Even die rotjochies in toom houden.
Leuk!quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:59 schreef Friek_ het volgende:
Zo, weer gesolliciteerd naar een baan als onderwijsassistent op het vmbo. Even die rotjochies in toom houden.
Daar kan ik wel in meegaan. Enfin, de grootste vervolgers van joden blijven de Europeanen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Conflicten die in elke natie kunnen plaatsvinden indien er grote groepen minderheden aanwezig zijn. Etnische spanningen dus.
Wat vind je eigenlijk van Karl Popper?quote:
Je bent toch al mod?quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:59 schreef Friek_ het volgende:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:59 schreef Friek_ het volgende:
Zit gewoon in Europees bloed, alles wat we doen doen we goed.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:01 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Daar kan ik wel in meegaan. Enfin, de grootste vervolgers van joden blijven de Europeanen.
12-16 is VMBO volgens mij.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Leuk werk, mag ik een keer komen assisteren?
Hele lokalen vol 18 jarige allochtoontjes, mjum omnomnom.
My god.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:59 schreef Friek_ het volgende:
Oeh kan wel echt lastig zijn , succesquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:59 schreef Friek_ het volgende:
Oh kut, ik las over de V heen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:02 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
12-16 is VMBO volgens mij.
Kun je beter voor het MBO gaan.
Nu komt de homoistische aap uit de mouw.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh kut, ik las over de V heen.
#NoPedo
Ja, als je toch eenmaal bezig bent, doe het dan goed.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zit gewoon in Europees bloed, alles wat we doen doen we goed.
Hihi, ben Erdogan niet.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nu komt de homoistische aap uit de mouw.
Nogal suffe filosoof. Heeft nogal wat lompe interpretaties van oudere filosofen die me absoluut niet bevallen. Hij beschouwt Plato en Hegel als twee vijanden voor de open samenleving, gebaseerd op misconcepties (of oppervlakkige interpretaties) van beide filosofen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat vind je eigenlijk van Karl Popper?
Sinds Ryan het me heeft geadviseerd krijg ik er een rare nasmaak bij.
Er zullen ongetwijfeld wel wat van die mensen daar een paar keer zijn blijven zitten.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:02 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
12-16 is VMBO volgens mij.
Kun je beter voor het MBO gaan.
Ik bedoel maar, altijd maar dat anti-semitisme en dat tot een extreme uitvoeren zodat er bijna geen Jood meer over is, dan huilie huilie worden en nu Palestijnen uitroeien om een nieuw land voor Joden te stichten.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:04 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ja, als je toch eenmaal bezig bent, doe het dan goed.
Plato als vijand van de open samenleving?quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nogal suffe filosoof. Heeft nogal wat lompe interpretaties van oudere filosofen die me absoluut niet bevallen. Hij beschouwt Plato en Hegel als twee vijanden voor de open samenleving, gebaseerd op misconcepties (of oppervlakkige interpretaties) van beide filosofen.
Oh. Dat is niet zo best.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nogal suffe filosoof. Heeft nogal wat lompe interpretaties van oudere filosofen die me absoluut niet bevallen. Hij beschouwt Plato en Hegel als twee vijanden voor de open samenleving, gebaseerd op misconcepties (of oppervlakkige interpretaties) van beide filosofen.
Hahahahaha ik lig hier dubbel.quote:- Overvloed aan goedkope laxeermiddel verkrijgbaar op de markt, omdat homo's denken dat hun bruinwerktaferelen voldoende laxerend zijn en dus afzien van aanschaf van deze producten
- Ik kijk zo wel
- Afname ontwikkeling wereldbevolking
- Toename kamikaze-taferelen omdat homo's niet kunnen blijven leven zonder zich schuldig te voelen en dus voor de makkelijkste weg kiezen
- etc.
- Afname verkoop heren-kleding omdat homo's zich ook thuis voelen in dames-kleding
Behalve als het onweert.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:07 schreef kLowJow het volgende:
De stekker hoort in het stopcontact!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |