Ik zit lekker in die heimat, maar ben met de feestdagen zelf wel hier.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, ik zal waarschijnlijk een hele week op pad zijn.
Ik heb van die kleine vlaggetjes op m'n bureau. Van drie landen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:06 schreef GSbrder het volgende:
Zijn er hier ook extremisten met Nederlandse vlaggetjes op hun mouwen enzo?
Ik had er wel een aan de muur in het buitenland.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:06 schreef GSbrder het volgende:
Met achter je een klok met de tijden in London, Tokio en New Yorkquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:07 schreef waht het volgende:
[..]
Ik heb van die kleine vlaggetjes op m'n bureau. Van drie landen.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:02 schreef betyar het volgende:
Gewoon tijd voor goede muziek:
![]()
Geweldige dit.
Dat is minder erg dan een bomberjackquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik had er wel een aan de muur in het buitenland.
Nederland, VS en Israel?quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:07 schreef waht het volgende:
[..]
Ik heb van die kleine vlaggetjes op m'n bureau. Van drie landen.
Ik had deze op mijn spijkerjas in de jaren 90quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:06 schreef GSbrder het volgende:
Nog net niet. Een van m'n huisgenoten heeft wel zo'n bazenklok.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Met achter je een klok met de tijden in London, Tokio en New York?
Die jassen komen hier toch niet binnen, evenals lakjassen, bontkraagjes of weet ik veel welke onzin. Enkel van die wollen stijlvolle jassen, gelijk aan de uwe bij de meet.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is minder erg dan een bomberjack
quote:
Ja, maar ik moet eigenlijk een nieuwequote:Op zaterdag 10 december 2011 16:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die jassen komen hier toch niet binnen, evenals lakjassen, bontkraagjes of weet ik veel welke onzin. Enkel van die wollen stijlvolle jassen, gelijk aan de uwe bij de meet.
Oei. Dat is wel een beetje fout.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:08 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik had deze op mijn spijkerjas in de jaren 90
[ afbeelding ]
Ik heb ze allemaal ter plekke moeten kopen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik had die als screensavers op het kantoor, vlaggetjes van deze 3 landen kon ik niet vinden in Afrika.
Ik heb me maar voorgenomen casual te komen vorige meet omdat remlof dreigde bier te gooien over mijn kledij.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet eigenlijk een nieuwe
En de meet hiervoor kwam ik met een leren jack, net als der Bittermeister, maar was jij weer in nette blazer, qua prijs gelijk aan de complete outfit van rem en php.
Held.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:11 schreef waht het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal ter plekke moeten kopen.
Ik kreeg alleen een bitterballenaanval te verduren. Plus mijn eigen vormsel, maar verder ging iedereen prima om met mijn kleding.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb me maar voorgenomen casual te komen vorige meet omdat remlof dreigde bier te gooien over mijn kledij.
Mwah...niemand keek er van op. Ik zag er toen meer uit dan een biker.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oei. Dat is wel een beetje fout.
Alleen goed als je het lichaam van daisy duke hebt en dito hotpants
quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik kreeg alleen een bitterballenaanval te verduren. Plus mijn eigen vormsel, maar verder ging iedereen prima om met mijn kleding.
Neuh, het was zulke ouwe meuk. Maar op de stort hier lever je elektrische zooi in bij een soort kringloopwinkel, die vissen er wel uit wat nog bruikbaar is, zoals een paar toetsenborden en dvd-spelers.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Doneer je dat niet eens voor een goed doel?
Met baard, zonnebril en rode zakdoek over je hoofd geknoopt, een soort blanke Cribs dus?quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:12 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mwah...niemand keek er van op. Ik zag er toen meer uit dan een biker.
In die tijd 13 fietsen van mij weggehaald of zo.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:13 schreef De_Nuance het volgende:
Ik heb een Turkse vlag en gigantische poster van Ataturk in mijn kamer.
Bitterballenaanval?quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik kreeg alleen een bitterballenaanval te verduren. Plus mijn eigen vormsel, maar verder ging iedereen prima om met mijn kleding.
Ik heb al jaren een full size EU-vlag boven mijn bed hangen. Daaronder heb ik vaak Europese gemeenschap gehadquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:13 schreef De_Nuance het volgende:
Zo min mogelijk aan de muur, alleen een zelfgemaakte panoramafoto en een foto van mezelf.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:13 schreef De_Nuance het volgende:
Nee, wel ooit eens met de Marokkaanse vlag (over de motorkap van de auto gespannen) rondgereden , na een voetbalwedstrijd.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:06 schreef GSbrder het volgende:
De seks onder mijn Oranje-blanje-bleu was waarschijnlijk vele malen beter.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb al jaren een full size EU-vlag boven mijn bed hangen. Daaronder heb ik vaak Europese gemeenschap gehad
Lees mijn verslag van de meet maar eens terug.quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Neuh, het was zulke ouwe meuk. Maar op de stort hier lever je elektrische zooi in bij een soort kringloopwinkel, die vissen er wel uit wat nog bruikbaar is, zoals een paar toetsenborden en dvd-spelers.
Marokko had een keer niet verloren?quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, wel ooit eens met de Marokkaanse vlag (over de motorkap van de auto gespannen) rondgereden , na een voetbalwedstrijd.
Was een U-21 wedstrijd.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Marokko had een keer niet verloren?
Denk jij aan Trix tijdens de seks? Geen wonder dat je homo bent.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De seks onder mijn Oranje-blanje-bleu was waarschijnlijk vele malen beter.
Voor volk en vaderland en in de naam van Trix.
Zie je meer als een doe-het-zelverquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb al jaren een full size EU-vlag boven mijn bed hangen. Daaronder heb ik vaak Europese gemeenschap gehad
Affelay (quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Marokko had een keer niet verloren?
Zwarte doek.... maar je zit behoorlijk goed.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Met baard, zonnebril en rode zakdoek over je hoofd geknoopt, een soort blanke Cribs dus?
Haha ik wist het wel.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Het was niet serieus vriendquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom toch altijd, m'n ex had ook altijd van die Turkse attributen in de auto, ik haalde ze altijd weg.
hahahahahhahahahaquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:14 schreef remlof het volgende:
Ik had ook een Amerikaans vlaggetje op m'n dashboard in de auto in L'Afrique.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:17 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Het was niet serieus vriend
Met je Israëlische vlag op je PC achtergrond
quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:16 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zwarte doek.... maar je zit behoorlijk goed.
Dat zie je dan helemaal verkeerd.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:16 schreef johnnylove het volgende:
[..]
Zie je meer als een doe-het-zelver
Ik draag tegenwoordig een baret... met pokerstars embleem.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:16 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zwarte doek.... maar je zit behoorlijk goed.
De combinatie van vlaggen is natuurlijk het gevaarlijkst he. Iemand die de combinatie NL/VS/Israel heeft, maakt feitelijk een politiek statement. Een die door 90% van de wereldbevolking niet gewaardeerd wordt overigens.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik had ook een Amerikaans vlaggetje op m'n dashboard in de auto in L'Afrique.
Helaas werden daarna de banden lekgestoken.
Ik ook niet meer, enkel attributen van mijn reizen en flessen drank.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:17 schreef De_Nuance het volgende:
Ik heb geen vlaggen op mijn kamer voor de duidelijkheid, heb daar weinig mee.
Ik vind dat altijd wel leuk om te zien, allemaal van die laagopgeleiden die fulltime dingen kapot makenquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik ga heel dat pokke eind naar de milieustraat in Den Bosch niet rijden.
Dat was enkel op kantoor, omdat moslim collegae Palestijnse vlaggen hadden.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De combinatie van vlaggen is natuurlijk het gevaarlijkst he. Iemand die de combinatie NL/VS/Israel heeft, maakt feitelijk een politiek statement. Een die door 90% van de wereldbevolking niet gewaardeerd wordt overigens.
Maak daar maar maximaal 70% vd wereldbevolking van.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De combinatie van vlaggen is natuurlijk het gevaarlijkst he. Iemand die de combinatie NL/VS/Israel heeft, maakt feitelijk een politiek statement. Een die door 90% van de wereldbevolking niet gewaardeerd wordt overigens.
In Den Bosch menen ze macht over je te hebben en eisen bijna nog dat ene schroefje uit je dvd-speler te draaien omdat het bij metaal hoort. Verder doen ze voornamelijk niks.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd wel leuk om te zien, allemaal van die laagopgeleiden die fulltime dingen kapot maken
90 % van de wereldbevolking komt gelukkig ook niet op de kamer van een gemiddelde fokker, hoe prominent ook.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:21 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Maak daar maar maximaal 70% van.
Hier doen ze niet zo moeilijk, altijd even lekker met ze lullen over Vites enzo.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:21 schreef betyar het volgende:
[..]
In Den Bosch menen ze macht over je te hebben en eisen bijna nog dat ene schroefje uit je dvd-speler te draaien omdat het bij metaal hoort. Verder doen ze voornamelijk niks.
Lees dan een boek over Sven Hassel.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
90 % van de wereldbevolking komt gelukkig ook niet op de kamer van een gemiddelde fokker, hoe prominent ook.
Ik heb op mijn nachtkastje beleggingstips 2011, ter Verdediging van Walter Block en Atlas Shrugged. Geen bezwaar voor mijn vriendin.
Alsof Chinezen en Indiers zich interesseren in de kwestie rondom het Midden-Oosten.quote:
Klinkt ongeveer als mijn kamer, maar dan nog met autobiografie van George W. Bush er bij.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
90 % van de wereldbevolking komt gelukkig ook niet op de kamer van een gemiddelde fokker, hoe prominent ook.
Ik heb op mijn nachtkastje beleggingstips 2011, ter Verdediging van Walter Block en Atlas Shrugged. Geen bezwaar voor mijn vriendin.
* GSbrder mompelt iets over gevluchte nazi’s en Argentiniëquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:23 schreef Mutant01 het volgende:
Overigens wist ik niet dat anti-semitisme (in al een wat "mildere" vorm") zo veel voor schijnt te komen in Zuid-Amerika. Daar hebben ze toch weinig te maken met de Israelische politiek, of Joden in het algemeen, zou je zeggen.
Ze willen de apartheid wel eens betrekken op Israel. Genoeg reden voor de gemiddelde negroide Zuid Afrikaan om Israel te haten lijkt me.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:23 schreef Mutant01 het volgende:
Overigens wist ik niet dat anti-semitisme (in al een wat "mildere" vorm") zo veel voor schijnt te komen in Zuid-Amerika. Daar hebben ze toch weinig te maken met de Israelische politiek, of Joden in het algemeen, zou je zeggen.
Ja. De gemiddelde Chinees of Indier niet natuurlijk, maar dáár heb ik het niet over.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alsof Chinezen en Indiers zich interesseren in de kwestie rondom het Midden-Oosten.
Zuid-Amerika was dan ook fascistisch toevluchtsoord pur sang voor lange tijd.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:23 schreef Mutant01 het volgende:
Boekenkasten beslaan wel een relatief groot oppervlak. Net als 2 flatscreens en een laptop.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Klinkt ongeveer als mijn kamer, maar dan nog met autobiografie van George W. Bush er bij.
En welke reden is dat dan? Dat ze fascisten zo lief vinden in Zuid Amerika? Wat voor grondslag heeft dat dan?quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zuid-Amerika was dan ook fascistisch toevluchtsoord pur sang voor lange tijd.
Dat heeft een reden he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |