Ik zit lekker in die heimat, maar ben met de feestdagen zelf wel hier.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, ik zal waarschijnlijk een hele week op pad zijn.
Ik heb van die kleine vlaggetjes op m'n bureau. Van drie landen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:06 schreef GSbrder het volgende:
Zijn er hier ook extremisten met Nederlandse vlaggetjes op hun mouwen enzo?
Ik had er wel een aan de muur in het buitenland.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:06 schreef GSbrder het volgende:
Met achter je een klok met de tijden in London, Tokio en New Yorkquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:07 schreef waht het volgende:
[..]
Ik heb van die kleine vlaggetjes op m'n bureau. Van drie landen.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:02 schreef betyar het volgende:
Gewoon tijd voor goede muziek:
![]()
Geweldige dit.
Dat is minder erg dan een bomberjackquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik had er wel een aan de muur in het buitenland.
Nederland, VS en Israel?quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:07 schreef waht het volgende:
[..]
Ik heb van die kleine vlaggetjes op m'n bureau. Van drie landen.
Ik had deze op mijn spijkerjas in de jaren 90quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:06 schreef GSbrder het volgende:
Nog net niet. Een van m'n huisgenoten heeft wel zo'n bazenklok.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Met achter je een klok met de tijden in London, Tokio en New York?
Die jassen komen hier toch niet binnen, evenals lakjassen, bontkraagjes of weet ik veel welke onzin. Enkel van die wollen stijlvolle jassen, gelijk aan de uwe bij de meet.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is minder erg dan een bomberjack
quote:
Ja, maar ik moet eigenlijk een nieuwequote:Op zaterdag 10 december 2011 16:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die jassen komen hier toch niet binnen, evenals lakjassen, bontkraagjes of weet ik veel welke onzin. Enkel van die wollen stijlvolle jassen, gelijk aan de uwe bij de meet.
Oei. Dat is wel een beetje fout.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:08 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik had deze op mijn spijkerjas in de jaren 90
[ afbeelding ]
Ik heb ze allemaal ter plekke moeten kopen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik had die als screensavers op het kantoor, vlaggetjes van deze 3 landen kon ik niet vinden in Afrika.
Ik heb me maar voorgenomen casual te komen vorige meet omdat remlof dreigde bier te gooien over mijn kledij.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet eigenlijk een nieuwe
En de meet hiervoor kwam ik met een leren jack, net als der Bittermeister, maar was jij weer in nette blazer, qua prijs gelijk aan de complete outfit van rem en php.
Held.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:11 schreef waht het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal ter plekke moeten kopen.
Ik kreeg alleen een bitterballenaanval te verduren. Plus mijn eigen vormsel, maar verder ging iedereen prima om met mijn kleding.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb me maar voorgenomen casual te komen vorige meet omdat remlof dreigde bier te gooien over mijn kledij.
Mwah...niemand keek er van op. Ik zag er toen meer uit dan een biker.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oei. Dat is wel een beetje fout.
Alleen goed als je het lichaam van daisy duke hebt en dito hotpants
quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik kreeg alleen een bitterballenaanval te verduren. Plus mijn eigen vormsel, maar verder ging iedereen prima om met mijn kleding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |