Grappig, ik ook nietquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:58 schreef GSbrder het volgende:
Ik heb nooit legerbroeken of kistjes gehad. Maar ook geen behoefte aan ofzo.
Nou nou nouquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik was laatst nog op een '90's feest, mijn God die mensen bestaan nog steeds.
Ik zeg deporteren, of ombrengen, of vastzetten, als ze maar weg zijn.
Nee hoor. In 't dorp deden we gezellig mee. Lekker hakken.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die al helemaal.
Maar volgens mij heeft jouw volk al wel vaak genoeg klappen gewisseld met die idioten.
Ik haat skinheads.quote:
Hey een kenner....quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:59 schreef Montov het volgende:
[..]
Lorreena McKennitt is ook al heerlijk kalmerende muziek.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee hoor. In 't dorp deden we gezellig mee. Lekker hakken.
Dat magquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:00 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik wel... werk en prive zijn 2 gescheiden werelden.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:00 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Kerst is sowieso pakkentijd.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Meer klasse.
Mijn smoking al weer klaarliggen voor de jaarwisseling.
Hak hak in mijn traingspak pak kijk eens hoe ik hak hakquote:
Volgens mij ging het daar niet omquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:00 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Kerst ook inderdaad.quote:
Lijkt me erg als je tafelgenoten met kistjes en legerbroeken een tijd van vrede willen vierenquote:
Whatever, als zo'n mafklapper in trainingspak en kale kop of legeroutfit langs komt zeg ik geen goeiendag.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:02 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Hak hak in mijn traingspak pak kijk eens hoe ik hak hak
Ik haat alleen racistische huidhoofden
Oh, ik zal waarschijnlijk een hele week op pad zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kerst ook inderdaad.
Maar dan ga ik niet uit, met de jaarwisseling sta ik formeel in de club, hoort er bij.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Whatever, als zo'n mafklapper in trainingspak en kale kop of legeroutfit langs komt zeg ik geen goeiendag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |