Yup, Truecrypt voor de data die ik bij mij heb op een usbsticky.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:07 schreef waht het volgende:
Gebruikt hier iemand Truecrypt? Of is dat not-done nadat bleek dat Robert M. het ook had?
I dacht dat ik erg was.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:06 schreef remlof het volgende:
Zomg, ik heb m'n computerhok uitgemest, heb hier nu 10 pc's staan die naar de stort kunnen. En monitoren, scanners etc.
Heb uiteraard wel even alle harde schijven eruit gehaald, je weet maar nooit wat daar nog op staat
Doneer je dat niet eens voor een goed doel?quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:12 schreef remlof het volgende:
Nu maar eens m'n auto volladen met ouwe hardware en naar de stort
Jaren '90 muziek is altijd goedquote:
Nou, kom maar op met de Vengaboys. En Jodi Bernal.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:22 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Jaren '90 muziek is altijd goed
Behalve Jodi Bernal danquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nou, kom maar op met de Vengaboys. En Jodi Bernal.
Phil is dan ook geen Amerikaanse zangerquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:19 schreef GSbrder het volgende:
De Backstreet Boys zijn echt de beste Amerikaanse zangers ooit.
Beat that, Phil.
Spice Girls?quote:
Het was ook niet helemaal een serieuze opmerkingquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:25 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Phil is dan ook geen Amerikaanse zanger
Maarre het is wel dezelfde gaymuziek
90's roeleren inderdaadquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:22 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Jaren '90 muziek is altijd goed
Kan eventjes als t feestje een heel fout moment heeft.quote:
Ah gelukkig ben ik niet de enige.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep, ik gebruik het op een usb-stick waar bedrijfsgegevens op staan. Werkt perfect onder Linux, OSX en Windows.
Ben het idd gaan gebruiken n.a.v. die pedo
Bij fout 90's is dit mijn favoriete krakerquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:29 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Kan eventjes als t feestje een heel fout moment heeft.
Lijkt wel erg opquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:31 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Bij fout 90's is dit mijn favoriete kraker
Zeker, hoewel de 00's ook prima zijnquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:43 schreef De_Nuance het volgende:
Hexagon is ook een jaren '90 liefhebber!
Die kerel heeft talent ja met die karakteristieke melodieen. Na Bromance is dit weer een topper.quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:45 schreef Voorschrift het volgende:
90's foute muziek was leuk, die happy hardcore en gabber meuk mogen verbannen worden naar de krochten der weggestopte herinneringen.
Massive Attackquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:29 schreef Hexagon het volgende:
[..]
90's roeleren inderdaad
Hierom bijvoorbeeld
Of hierom
En hierom
Ik was laatst nog op een '90's feest, mijn God die mensen bestaan nog steeds.quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:51 schreef Hexagon het volgende:
He was ik net is zo'n agressieve muziekbui
Nee. Behalve als ze kisten dragen in combinatie met een legerbroek.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik was laatst nog op een '90's feest, mijn God die mensen bestaan nog steeds.
Ik zeg deporteren, of ombrengen, of vastzetten, als ze maar weg zijn.
Het enige goeie dat hardcore ooit heeft voortgebracht is Atari Teenage Riot.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
quote:Op url=http://forum.fok.nl/topic/1749551/3/50#105417053]zaterdag 10 december 2011 15:51[/url] schreef betyar het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:51 schreef Hexagon het volgende:
[..]
He was ik net is zo'n agressieve muziekbui
Van die figuren die met een trainingspak op school kwamen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
ehmmm..... verstopt kleren.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:53 schreef Mutant01 het volgende:
Nee. Behalve als ze kisten dragen in combinatie met een legerbroek.
Die al helemaal.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee. Behalve als ze kisten dragen in combinatie met een legerbroek.
Meer klasse.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:58 schreef GSbrder het volgende:
Ik heb nooit legerbroeken of kistjes gehad. Maar ook geen behoefte aan ofzo.
Grappig, ik ook nietquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:58 schreef GSbrder het volgende:
Ik heb nooit legerbroeken of kistjes gehad. Maar ook geen behoefte aan ofzo.
Nou nou nouquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee hoor. In 't dorp deden we gezellig mee. Lekker hakken.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die al helemaal.
Maar volgens mij heeft jouw volk al wel vaak genoeg klappen gewisseld met die idioten.
Ik haat skinheads.quote:
Hey een kenner....quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:59 schreef Montov het volgende:
[..]
Lorreena McKennitt is ook al heerlijk kalmerende muziek.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee hoor. In 't dorp deden we gezellig mee. Lekker hakken.
Dat magquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:00 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik wel... werk en prive zijn 2 gescheiden werelden.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:00 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Kerst is sowieso pakkentijd.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Meer klasse.
Mijn smoking al weer klaarliggen voor de jaarwisseling.
Hak hak in mijn traingspak pak kijk eens hoe ik hak hakquote:
Volgens mij ging het daar niet omquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:00 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Kerst ook inderdaad.quote:
Lijkt me erg als je tafelgenoten met kistjes en legerbroeken een tijd van vrede willen vierenquote:
Whatever, als zo'n mafklapper in trainingspak en kale kop of legeroutfit langs komt zeg ik geen goeiendag.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:02 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Hak hak in mijn traingspak pak kijk eens hoe ik hak hak
Ik haat alleen racistische huidhoofden
Oh, ik zal waarschijnlijk een hele week op pad zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kerst ook inderdaad.
Maar dan ga ik niet uit, met de jaarwisseling sta ik formeel in de club, hoort er bij.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Whatever, als zo'n mafklapper in trainingspak en kale kop of legeroutfit langs komt zeg ik geen goeiendag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |