Not on the streets, maar daar heb je de heilige vierwieler.quote:
Ik zou me als gast niet veilig voelen zo weggedrukt in die hoekquote:
Good for them, wijze keuze.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:18 schreef remlof het volgende:
De EU segregeert helemaal niet, alleen het VK zet zichzelf buitenspel
Me dunkt dat iedere regeringspartij altijd zo'n noodplan klaar moet hebben liggen. Een kabinetscrisis kan heel snel op komen zetten.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:20 schreef remlof het volgende:
Even de NRC kopen straks: CDA-voorzitter heeft kritiek op eigen kabinet – plannen voor mogelijke val
Het aftellen is nu echt begonnen
Ja natuurlijk, maar normaal gesproken laat je je daar niet over uit. Maar het CDA voelt zich kennelijk als een kat in het nauw. En je weet wat die doen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Me dunkt dat iedere regeringspartij altijd zo'n noodplan klaar moet hebben liggen. Een kabinetscrisis kan heel snel op komen zetten.
Jij neemt genoegen met 50?quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:23 schreef Voorschrift het volgende:
500 zweepslagen?
Ook een beetje overdreven of niet.
Nieuwe voorzitter die 'open en transparant' wil zijn. Dat waait wel weer overquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar normaal gesproken laat je je daar niet over uit. Maar het CDA voelt zich kennelijk als een kat in het nauw. En je weet wat die doen.
CDA denkt dat ze niks te verliezen hebben.... Nou dus wel.als ze het (nog eens) opblazen dan kunnen ze bij het grof vuil.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar normaal gesproken laat je je daar niet over uit. Maar het CDA voelt zich kennelijk als een kat in het nauw. En je weet wat die doen.
Neem aan dat je bij 50 al sterft aan pijn en shock inderdaad, laat staan 500.quote:
Die Ivo Opstelten hè ? dat topic reportquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nieuwe voorzitter die 'open en transparant' wil zijn. Dat waait wel weer over
Geen idee, ik weet niet wat jij op je kontje krijgt in de slaapkamerquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neem aan dat je bij 50 al sterft aan pijn en shock inderdaad, laat staan 500.
Danku voor de afronding.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet niet wat jij op je kontje krijgt in de slaapkamer.
Volgens mij was dat wel in het Duits, zal even zoeken.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Danku voor de afronding.
VS, jij postte een tijdje geleden een youtubefilm over WO2 in kleur ofzo. Weet je nog welke?
Waarom denk je dat het nog open isquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Die Ivo Opstelten hè ? dat topic report
Ah, tzankjoequote:
Joer welkum.quote:
Dan weet je dat je op de juiste plek bent aanbeland.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:42 schreef De_Nuance het volgende:
Ik kijk even in de SC en het eerste wat ik zie is Adolf Hitler in kleur.
Heb je iets tegen gekleurde mensen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:42 schreef De_Nuance het volgende:
Ik kijk even in de SC en het eerste wat ik zie is Adolf Hitler in kleur.
Kutland is het ook.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:22 schreef Drugshond het volgende:
Australier krijgt 500 zweepslagen
Een Australische moslim heeft een minder voorspoedige bedevaart gehad dan hij op voorhand verwachtte. Mansor Almaribe (45) kreeg in Saudi-Arabië een veroordeling aan zijn broek van 1 jaar gevangenisstraf en 500 zweepslagen. De beste man had namelijk de naasten van de islamitische profeet Mohammed beledigd. Almaribe is een sjiitische moslim. In november werd hij opgepakt in Medina, na Mekka de tweede heiligste stad in islam. Een Saudische rechtbank veroordeelde hem, maar het is onduidelijk wat hij precies heeft gezegd. Dat laat het Australische ministerie van Buitenlandse Zaken in Canberra vandaag weten.
====================================
Lijkt me een job voor unkle Bruce.
[ afbeelding ]
Daarom moet je zo min mogelijk kleding kopen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:41 schreef GSbrder het volgende:
Bawnjorno trouwens.
Kleding doet pijn aan mijn portemonnee.
Australie?quote:
Dat is koud, buiten.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Daarom moet je zo min mogelijk kleding kopen.
Dat dan weer wel ja.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan weet je dat je op de juiste plek bent aanbeland.
Nee Uganda.quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:41 schreef GSbrder het volgende:
Bawnjorno trouwens.
Kleding doet pijn aan mijn portemonnee.
Dat is niet leuk voor Mauro Manual zonder Naam.quote:
Juistquote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:47 schreef GSbrder het volgende:
VS, ik moest meteen hier aan denken
Goede tijden aan voorjaar 2007
Die reacties ookquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
You would have made a perfect gay.
quote:This is my gay song.
This an easy song to act really flamboyant and feminine to.
Been there, done that, got the t-shirt.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:49 schreef De_Nuance het volgende:
Ik heb een onverklaarbare goesting om te vergaderen over triviale zaken.
quote:
Oh jee, dat is zo’n ondernemersattitude. Die willen altijd dingen bereiken. En actief doen enzo.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:52 schreef Boze_Appel het volgende:
Na vergaderen heb ik altijd het gevoel alsof ik geen reet heb uitgevoerd. Zonde van de tijd.
quote:German Americans are citizens of the United States of German ancestry and comprise about 51 million people, or 17% of the U.S. population, the country's largest self-reported ancestral group.
Londen > Parijs > Berlijn.quote:
Zweepslagen veroorzaken shock?quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neem aan dat je bij 50 al sterft aan pijn en shock inderdaad, laat staan 500.
Klopt.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Londen > Parijs > Berlijn.
Maar het ligt er maar aan waar je van houdt.
Afgezien van hun ideologie waren het ook meesterlijke krijgsheren natuurlijk, wat een strategie.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:55 schreef eriksd het volgende:
Die moffen hebben ook echt overal gezeten hé
Zweepslagen veroorzaken pijn, pijn kan een shock veroorzaken inderdaad.quote:
Grappige Fransozen ook.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:58 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Klopt.
Maar ik het had over politiek-historische samenwerkingen die blijkbaar tot de dag van vandaag een uitwerking hebben.
Dat lijkt me niet waarschijnlijk; shock treedt enkel in zeer specifieke toestanden op, die ik niet door zweepslagen geïnduceerd zie worden.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zweepslagen veroorzaken pijn, pijn kan een shock veroorzaken inderdaad.
Het lijkt me niet onmogelijk door zweepslagen te sterven. Zeker als dit er honderden zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:04 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet waarschijnlijk; shock treedt enkel in zeer specifieke toestanden op, die ik niet door zweepslagen geïnduceerd zie worden.
Qua boybands doe ik alleen oldskool 90s aan.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:03 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik vind dit wel muziek voor jou GS.
Slimme jongen. Grote broer kijkt mee.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:06 schreef remlof het volgende:
Zomg, ik heb m'n computerhok uitgemest, heb hier nu 10 pc's staan die naar de stort kunnen. En monitoren, scanners etc.
Heb uiteraard wel even alle harde schijven eruit gehaald, je weet maar nooit wat daar nog op staat
Ik denk dat na 500 zweepslagen en intense pijn er wel shock kan optreden, maar als u het daarmee oneens bent dan so be it.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:04 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet waarschijnlijk; shock treedt enkel in zeer specifieke toestanden op, die ik niet door zweepslagen geïnduceerd zie worden.
Yep, ik gebruik het op een usb-stick waar bedrijfsgegevens op staan. Werkt perfect onder Linux, OSX en Windows.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:07 schreef waht het volgende:
Gebruikt hier iemand Truecrypt? Of is dat not-done nadat bleek dat Robert M. het ook had?
Yup, Truecrypt voor de data die ik bij mij heb op een usbsticky.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:07 schreef waht het volgende:
Gebruikt hier iemand Truecrypt? Of is dat not-done nadat bleek dat Robert M. het ook had?
I dacht dat ik erg was.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:06 schreef remlof het volgende:
Zomg, ik heb m'n computerhok uitgemest, heb hier nu 10 pc's staan die naar de stort kunnen. En monitoren, scanners etc.
Heb uiteraard wel even alle harde schijven eruit gehaald, je weet maar nooit wat daar nog op staat
Doneer je dat niet eens voor een goed doel?quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:12 schreef remlof het volgende:
Nu maar eens m'n auto volladen met ouwe hardware en naar de stort
Jaren '90 muziek is altijd goedquote:
Nou, kom maar op met de Vengaboys. En Jodi Bernal.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:22 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Jaren '90 muziek is altijd goed
Behalve Jodi Bernal danquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nou, kom maar op met de Vengaboys. En Jodi Bernal.
Phil is dan ook geen Amerikaanse zangerquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:19 schreef GSbrder het volgende:
De Backstreet Boys zijn echt de beste Amerikaanse zangers ooit.
Beat that, Phil.
Spice Girls?quote:
Het was ook niet helemaal een serieuze opmerkingquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:25 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Phil is dan ook geen Amerikaanse zanger
Maarre het is wel dezelfde gaymuziek
90's roeleren inderdaadquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:22 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Jaren '90 muziek is altijd goed
Kan eventjes als t feestje een heel fout moment heeft.quote:
Ah gelukkig ben ik niet de enige.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep, ik gebruik het op een usb-stick waar bedrijfsgegevens op staan. Werkt perfect onder Linux, OSX en Windows.
Ben het idd gaan gebruiken n.a.v. die pedo
Bij fout 90's is dit mijn favoriete krakerquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:29 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Kan eventjes als t feestje een heel fout moment heeft.
Lijkt wel erg opquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:31 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Bij fout 90's is dit mijn favoriete kraker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |