Ik had afgelopen woensdagnacht zomaar een fietser zonder jas en zonder licht vlak voor me op de weg terwijl er een fietspad was ...quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:53 schreef WcPot het volgende:
Zal je maar gebeuren dat er in het donker iemand oversteekt op een plek waar het niet mag die je dan voor/onder je auto krijgt
Daar moeten er eigenlijk meer van zijn. Waar je nog een keer een gesprek mee kan voerenquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:55 schreef Piles het volgende:
[..]
T zijn niet alleen bonnenschrijvers idd...
Inderdaad ja knap!quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Goed dat hij dit heeft laten uitzenden
quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Volgende week gaan ze dus verder ! ?
Denk dat een camera ploeg wat afschriktquote:Op dinsdag 13 december 2011 00:56 schreef Zipportal het volgende:
Toch wel jammer dat er nooit een aflevering was, waar de poltie in het rijbewijs een briefje van 10 gulden of zo vind.
lul?quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:28 schreef Karina het volgende:
Wat een lul, deuk in zijn auto schoppen.
Tis gelukkig zijn eigen auto...quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:28 schreef Karina het volgende:
Nou inderdaad, moest hij mij niet flikken.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tis gelukkig zijn eigen auto...
Dat maakt dit programma zo leukquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:28 schreef Karina het volgende:
Heb je er weer zo een...quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:34 schreef Karina het volgende:
Af en toe denk je, hoe kon dit goedgaan?
Ik verstond het ook iddquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:39 schreef Karina het volgende:
Ik dacht ik versta het verkeerd, ik had sperma bij me
Ik ook met 100 tegen de voorruit. Ik voelde mij zo klote he ik dacht van als ik nu had geremd had hij dan nog geleefd. Maar ik had wel een auto achter mij met wat oudere mensen dus ik dacht van dan is het maar even zielig voor de eendquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:42 schreef Karina het volgende:
Ik heb ook weleens een eend doodgereden
Ik reed door het Amsterdamse Bos, ';s morgens in het donker met mist, ik zag hem te laat, kon niet meer remmenquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:44 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik ook met 100 tegen de voorruit. Ik voelde mij zo klote he ik dacht van als ik nu had geremd had hij dan nog geleefd. Maar ik had wel een auto achter mij met wat oudere mensen dus ik dacht van dan is het maar even zielig voor de eend
Voelde jij je toen ook slecht.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik reed door het Amsterdamse Bos, ';s morgens in het donker met mist, ik zag hem te laat, kon niet meer remmen
Ja terwijl ik altijd goed oplet daar, omdat er altijd een beest op de weg kan komen, reigers, eenden, egels, eekhoorns. Echt kut als dat gebeurt.quote:
Ik ook ik had later nog echt een hele tijd gedacht van had ik maar geremd misschien ging het dan allemaal maar net goed.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja terwijl ik altijd goed oplet daar, omdat er altijd een beest op de weg kan komen, reigers, eenden, egels, eekhoorns. Echt kut als dat gebeurt.
En dan later de veren onder je auto vindenquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:47 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik ook ik had later nog echt een hele tijd gedacht van had ik maar geremd misschien ging het dan allemaal maar net goed.
Ik had hem vol tegen de voorruit. met 100km/h mega harde klap ik dacht echt van nu is het hele raam kapot maar alleen allemaal spetters van de eend. Een vloog/rolde er dus overheen. Ik ben later nog wel even terug gereden om te kijken of hij echt dood was. En dat was de eend.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:48 schreef Karina het volgende:
[..]
En dan later de veren onder je auto vinden
Het stuurquote:
Vroeger wel in ieder geval.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:59 schreef penny-wise het volgende:
Betere actie dan bij Wegmisbruikers
Inderdaad.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:55 schreef WcPot het volgende:
Volgens mij nam de politie toen veel meer risico's dan nu
Die kunstmatig gecreëerde file van laatst was ook wel redelijk risicovol.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:55 schreef WcPot het volgende:
Volgens mij nam de politie toen veel meer risico's dan nu
quote:
staken? die auto rammen zoals ze in de states doenquote:Op zaterdag 17 december 2011 11:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]![]()
Volstrekt onverantwoord...in dit soort situaties kun je mi de achtervolging beter staken...
Herhalingquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:33 schreef SwiffMeister het volgende:
Herhaling of een nieuwe aflevering?
Heb nog niet gekeken, maar dan kan ik beslissen of ik met UG nog ga kijken.
quote:AVRO passeert Leo de Haas
AMSTERDAM - Leo de Haas moet na ruim twintig jaar het veld ruimen voor Frits Sissing als presentator van het verkeersprogramma Blik op de Weg.
De AVRO wil het programma vernieuwen en daar hoort een nieuw gezicht bij, schrijft het AD zaterdag.
"Het programma kreeg sowieso een restyling en ik vind Frits gewoon meer een AVRO-gezicht", licht AVRO-mediadirecteur Peter Lubbers toe in de krant. "Dus zei ik tegen Leo dat ik wel door wilde met Blik op de Weg op voorwaarde dat Frits het voortaan zou presenteren."
De 52-jarige De Haas moet nu genoegen nemen met een plek achter de schermen. Hij bedacht het programma begin jaren negentig en is sindsdien het gezicht van Blik op de Weg.
wtf ;\quote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:43 schreef Pino112 het volgende:
http://www.nu.nl/media/2715044/avro-passeert-leo-haas.html
[..]![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt. En Beatrix is een ille bitch die volgende maand haar eerst rapalbum uitbrengt.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:43 schreef SwiffMeister het volgende:
Frits is toch zo'n reli-figuur van de EO van thats the question enzo?
Wendyquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:23 schreef Karina het volgende:
Mooi, dit even kijken terwijl Wendy moorden oplost.
Keuzes!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:23 schreef Karina het volgende:
Mooi, dit even kijken terwijl Wendy moorden oplost.
splatter bonusquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:32 schreef zoem het volgende:
Anders probeer je die voetgangers even aan te rijden (ook al hebben ze geen voorrang)
Een statement maak je niet door iemand bijna aan te rijden, maar door er iets van te zeggenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:32 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Dat wat die Volve daarnet deed zou ik ook doen. Fucking Nordic walkers
idd, beetje bang maken moet kunnen...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:32 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Dat wat die Volve daarnet deed zou ik ook doen. Fucking Nordic walkers
Ik ken een aantal fietspaden hier in de buurt die aansluiten op een VOP, dus soms heb je geen keusquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:35 schreef Palomar het volgende:
Altijd zo lame die fietsers die snel met hun fiets gaan lopen en over het zebrapad lopen, zodat ze voorrang hebben
Terecht...voor hetzelfde geldt rij je hem dood...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:37 schreef Palomar het volgende:
Voetganger niet voor laten krijg je nu 340 euro oid boete
gewoon vette sound jongequote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:38 schreef zoem het volgende:
Die uitlaten van die jongeman. Wat een takkeherrie. Ik snap niet wat daar nou zo leuk aan is
Totdat die diep in de nacht of vroeg in de ochtend je straat doorrijdtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |