Het stuurquote:
Vroeger wel in ieder geval.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:59 schreef penny-wise het volgende:
Betere actie dan bij Wegmisbruikers
Inderdaad.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:55 schreef WcPot het volgende:
Volgens mij nam de politie toen veel meer risico's dan nu
Die kunstmatig gecreëerde file van laatst was ook wel redelijk risicovol.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:55 schreef WcPot het volgende:
Volgens mij nam de politie toen veel meer risico's dan nu
quote:
staken? die auto rammen zoals ze in de states doenquote:Op zaterdag 17 december 2011 11:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]![]()
Volstrekt onverantwoord...in dit soort situaties kun je mi de achtervolging beter staken...
Herhalingquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:33 schreef SwiffMeister het volgende:
Herhaling of een nieuwe aflevering?
Heb nog niet gekeken, maar dan kan ik beslissen of ik met UG nog ga kijken.
quote:AVRO passeert Leo de Haas
AMSTERDAM - Leo de Haas moet na ruim twintig jaar het veld ruimen voor Frits Sissing als presentator van het verkeersprogramma Blik op de Weg.
De AVRO wil het programma vernieuwen en daar hoort een nieuw gezicht bij, schrijft het AD zaterdag.
"Het programma kreeg sowieso een restyling en ik vind Frits gewoon meer een AVRO-gezicht", licht AVRO-mediadirecteur Peter Lubbers toe in de krant. "Dus zei ik tegen Leo dat ik wel door wilde met Blik op de Weg op voorwaarde dat Frits het voortaan zou presenteren."
De 52-jarige De Haas moet nu genoegen nemen met een plek achter de schermen. Hij bedacht het programma begin jaren negentig en is sindsdien het gezicht van Blik op de Weg.
wtf ;\quote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:43 schreef Pino112 het volgende:
http://www.nu.nl/media/2715044/avro-passeert-leo-haas.html
[..]![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |