Heb je er weer zo een...quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:34 schreef Karina het volgende:
Af en toe denk je, hoe kon dit goedgaan?
Ik verstond het ook iddquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:39 schreef Karina het volgende:
Ik dacht ik versta het verkeerd, ik had sperma bij me
Ik ook met 100 tegen de voorruit. Ik voelde mij zo klote he ik dacht van als ik nu had geremd had hij dan nog geleefd. Maar ik had wel een auto achter mij met wat oudere mensen dus ik dacht van dan is het maar even zielig voor de eendquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:42 schreef Karina het volgende:
Ik heb ook weleens een eend doodgereden
Ik reed door het Amsterdamse Bos, ';s morgens in het donker met mist, ik zag hem te laat, kon niet meer remmenquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:44 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik ook met 100 tegen de voorruit. Ik voelde mij zo klote he ik dacht van als ik nu had geremd had hij dan nog geleefd. Maar ik had wel een auto achter mij met wat oudere mensen dus ik dacht van dan is het maar even zielig voor de eend
Voelde jij je toen ook slecht.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik reed door het Amsterdamse Bos, ';s morgens in het donker met mist, ik zag hem te laat, kon niet meer remmen
Ja terwijl ik altijd goed oplet daar, omdat er altijd een beest op de weg kan komen, reigers, eenden, egels, eekhoorns. Echt kut als dat gebeurt.quote:
Ik ook ik had later nog echt een hele tijd gedacht van had ik maar geremd misschien ging het dan allemaal maar net goed.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja terwijl ik altijd goed oplet daar, omdat er altijd een beest op de weg kan komen, reigers, eenden, egels, eekhoorns. Echt kut als dat gebeurt.
En dan later de veren onder je auto vindenquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:47 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik ook ik had later nog echt een hele tijd gedacht van had ik maar geremd misschien ging het dan allemaal maar net goed.
Ik had hem vol tegen de voorruit. met 100km/h mega harde klap ik dacht echt van nu is het hele raam kapot maar alleen allemaal spetters van de eend. Een vloog/rolde er dus overheen. Ik ben later nog wel even terug gereden om te kijken of hij echt dood was. En dat was de eend.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:48 schreef Karina het volgende:
[..]
En dan later de veren onder je auto vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |