Sorry maar wat een lelijke schoenenquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:23 schreef vault_tec het volgende:
nog een keer voor kickz
[ afbeelding ]
Nice.quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:37 schreef mergbot het volgende:
nieuwe aankoop:
[ afbeelding ]
(maar dan met lekker warme vulling)
truequote:Op vrijdag 9 december 2011 22:35 schreef Speciman. het volgende:
[..]
Sorry maar wat een lelijke schoenen
Heb jij maar 1 broek? Bij elke pic die je postquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:23 schreef vault_tec het volgende:
nog een keer voor kickz
[ afbeelding ]
Vette schoenen, alleen jammer van de voorkantquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:12 schreef vault_tec het volgende:
22ste is op een donderdag anders was ik wel voor je gegaan
wivah:
[ afbeelding ]
Genoeg broeken maar die is het makkelijkst te pinrollen/combineren. (mijn spijkerbroek is wel kapot thoughquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:00 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Heb jij maar 1 broek? Bij elke pic die je post
Draag je deze broek met belachelijke cuffs
Nee voor mij.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:12 schreef vault_tec het volgende:
wivah:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:12 schreef vault_tec het volgende:
wivah:
[ afbeelding ]
Wel blauwe undefeated Clyde's.quote:Op zondag 11 december 2011 13:29 schreef Gaijin het volgende:
Ok, en niemand heeft toevallig een grijs paartje, of de burgundy gumsole in 42/42,5?
quote:Op maandag 12 december 2011 16:37 schreef vault_tec het volgende:
fucking flakers... 3 mensen die steeds zeggen dat ze morgen geld hebben en dit al een week. Nu melden ze dat ze toch geen geld hebben!
quote:Op maandag 12 december 2011 22:23 schreef Atta-boy het volgende:
Ik kan je link niet zien op m'n telefoon![]()
Had jij nou die gore tex adidas schoen of was dat iemand anders? Zat er naar te zoeken maar wist de naam van het model niet
Valt serieus nog best mee als je sommige gasten op LB etc. ziet.quote:Op maandag 12 december 2011 23:10 schreef Nezhi het volgende:
[..]
[..]
holy shit! ik heb maar vijf paar... waarvan ik er eentje nooit meer draag.
quote:Op maandag 12 december 2011 22:00 schreef HAL9000S het volgende:
De collabo hoer in mij heeft weer toegeslagen...
[ http://img151.imageshack.us/img151/1544/mg6038a.jpg (copy/paste deze link) ]
US10, hopelijk niet te groot.
Al draag je ze niet, mooie toevoeging aan je collectie.quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:47 schreef HAL9000S het volgende:
Ja ik eigenlijk ook niet, maar ik ga highs toch weer een kans geven want dunkles.
Moet je even een pm sturen wanneer je dingen in de verkoop hebt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:05 schreef HAL9000S het volgende:
Thanks! Misschien komt er vandaag nog een paartje adidas zx9000 bij (uiteraard een collabo) En dan ga ik echt weer ff kappen
Ik denk zelfs dat ik weer wat in de verkoop ga gooien.
Is goed! Collectiepics doe ik niet aan btw, teveel moeite en te veranderlijk.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:10 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Moet je even een pm sturen wanneer je dingen in de verkoop hebt.
Als je zoveel koopt en vaak niet eens draagt, zou ik me persoonlijk eens afvragen waaróm je die dingen nou eik koopt. Voor de collectie doe je het niet want je verkoopt ze net zo makkelijk weer door, en om te dragen blijkbaar ook niet.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:19 schreef HAL9000S het volgende:
Is goed! Collectiepics doe ik niet aan btw, teveel moeite en te veranderlijk.
Het is moeilijk als je weet dat je een schoen voor cheap hebt gekocht en ze veel meer waard zijn. De keer dat jij ze draagt neemt de waarde van die schoen af en kost je dus geld. Keuze die je moet makenquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:14 schreef Modus het volgende:
[..]
Als je zoveel koopt en vaak niet eens draagt, zou ik me persoonlijk eens afvragen waaróm je die dingen nou eik koopt. Voor de collectie doe je het niet want je verkoopt ze net zo makkelijk weer door, en om te dragen blijkbaar ook niet.
Dan toch een beetje impulsief en om de heb en te kunnen zeggen dat je ze hebt?
Nice heur!quote:Op maandag 12 december 2011 21:27 schreef santiagojwz het volgende:
Ondanks niet echte sneakers, goede deal vandaag:
[ afbeelding ]
mooie aanvulling op de beeswax, alleen wel meer een aankoop voor in het voorjaar
Heul niceee!!!quote:Op maandag 12 december 2011 22:00 schreef HAL9000S het volgende:
De collabo hoer in mij heeft weer toegeslagen...
[ http://img151.imageshack.us/img151/1544/mg6038a.jpg (copy/paste deze link) ]
US10, hopelijk niet te groot.
Nou ik heb zo'n 20 paar dat ik daadwerkelijk draag en dat zijn aankopen van de afgelopen 1,5/2 jaar ofzo. De rest zijn overschotten, schoenen die ik veel gedragen heb totdat ze te verrot zijn voor mij om nog op te lopen, maar ik heb nooit zin gehad om die zooi te verkopen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:14 schreef Modus het volgende:
[..]
Als je zoveel koopt en vaak niet eens draagt, zou ik me persoonlijk eens afvragen waaróm je die dingen nou eik koopt. Voor de collectie doe je het niet want je verkoopt ze net zo makkelijk weer door, en om te dragen blijkbaar ook niet.
Dan toch een beetje impulsief en om de heb en te kunnen zeggen dat je ze hebt?
Mja, ik maak daar wel verschil in. Schoenen die 500 euro waard zijn ga ik niet aftrappen maar draag ik alleen bij 'speciale' gelegenhedenquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:37 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
Het zijn schoenen dames, draag ze gewoon.
Gewoon aftrappen.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:39 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Nou ik heb zo'n 20 paar dat ik daadwerkelijk draag en dat zijn aankopen van de afgelopen 1,5/2 jaar ofzo. De rest zijn overschotten, schoenen die ik veel gedragen heb totdat ze te verrot zijn voor mij om nog op te lopen, maar ik heb nooit zin gehad om die zooi te verkopen.
Ik koop niks voor de heb, niet om een 'collectie' te hebben of om te kunnen zeggen dat ik het heb.... wil alles daadwerkelijk kunnen dragen en dat doe ik ook.
quote:Op maandag 12 december 2011 23:04 schreef HAL9000S het volgende:
Mwah valt best mee.... zoveel heb ik er niet. Volgens mij rond de 40/50 die ik echt draag. Waarvan dan weer een stuk of 15 ofzo die ik echt echt draag.
Nope, sjimz had cali's aan op lowlands die hij van mij gekocht hadquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:04 schreef vault_tec het volgende:
Hal, jij had toch providers aan op LL?
waar zijn ze in de sale?quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:47 schreef Plutsel het volgende:
Weten jullie hoe desert boots van clark vallen qua breedte? Wil nu in de sale een paartje kopen voor in het voorjaar, maar het probleem is dat mijn voeten een beetje aan de brede kant zijn. Janoski's zijn namelijk vrij smal voor mij..
And you know itquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet slecht, maar heb andere plannen bijvoorbeeld een nieuwe body. Laatste tijd draag ik alleen maar mijn Chucks (en eckte sneakers bij nike-meetings).
www.originalbrands.nlquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:42 schreef mr-puta het volgende:
[..]
waar zijn ze in de sale?
Moet ze ook nog hebben in het donkerbruin
Volgens mij is het idd wel een stuk duurder, maar alles beter dan die ebay prijzen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:26 schreef Gaijin het volgende:
Beetje offtopic, maar goed:
Een vriendin van me gaat volgende week naar Londen, en ook misschien langs de Supreme store. Weet iemand hoe de prijzen daar zijn? Hetzelfde als in dollars zeker, een v-neck sweater van 110 dollar wordt 110 pond oid?
Omdat het kindermodelletjes zijn.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:31 schreef Nezhi het volgende:
Ik vind die Nike Air Legacy II zo nice (de grijze alleen)
Kan er alleen geen drol over vinden
Soooo true.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:39 schreef HAL9000S het volgende:
Yanks lopen vooral uberveel op shox.
Gisteren dit berichtje gehad.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:41 schreef Atta-boy het volgende:
Ok. Zijn wel heel erg nice en ik ben zondag jarig dus even kijken of ik ze als cadeautje gesponsord kan krijgen![]()
Heb btw een schoen voor $475 + shipping op ebay staan. Krijg ik een mailtje of ik ze voor 225 shipped weg wil doen
290 SQM had ze toch ook?quote:Op donderdag 15 december 2011 14:59 schreef Atta-boy het volgende:
Heb net ff gekeken. Hun hebben ze niet in een us7 dus ik ga even zoeken of ik ze ergens anders kan vinden.
Dacht dat wai dat had gepost, niks gezegd :$quote:Op donderdag 15 december 2011 15:36 schreef Atta-boy het volgende:
Waren die aids dingen idd.
290 sqm heeft wel een tz account dus miss dat ze ze nog binnen gaan krijgen? Zie ze nu nog niet op de site staan iig.
Niet zo zeiken, wees blij dat je je geld nog krijgt.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:25 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Gisteren dit berichtje gehad.
"Hey,
Ik krijg geen antwoord en eigenlijk zou ik de schoenen al binnen moeten hebben. Heb het geld eergisteren al overgemaakt!
Ik verwacht een snel antwoord."
Ik heb hem meerdere pm's gestuurd. Gast heeft het betalen een week uitgesteld en niet eergisteren maar gisteren het geld over gemaakt. Ik heb gister pas zijn adres gekregen, na 2 keer vragen, en daar ontbreken dingen aan. Ik ben altijd heel netjes, jij en hal weten, maar hij zorgt ervoor dat ik niks kan doen en word hier moedeloos van als een malle.
Shifty's in enschedequote:Op donderdag 15 december 2011 16:33 schreef Totaalzinloos het volgende:
Mijn dorp zuigt echt ballen in schoenenwinkels.
Weet iemand nog goede zaken in Enschede (of zwolle? maar dat is meer een tweede keus)
In enschede zit voor de rest niks. Ben een paar keer in enschede geweest en het enige waar wij langs gaan is shifty's en de wibra voor mooiboi69:')quote:Op donderdag 15 december 2011 16:43 schreef Totaalzinloos het volgende:
Ik heb hun website even bekeken en het zag er op zich wel goed uit, maar weet je nog andere zaken waar ik heen kan gaan? Voor het geval als ze bij shifty niks interessants hebben.
M'n 'local' shop. Moet er echt weer even heen binnenkort.quote:
Klasgenoot gaat voor mij naar a'dam, geen geld om met de trein te gaan (skere boy), om voor mij en hem wat dingen te halen voor oud en nieuwquote:Op donderdag 15 december 2011 16:50 schreef Atta-boy het volgende:
Ik kan btw volgende week donderdag helemaal niet naar patta ben ik bang. Was vergeten dat ik ook les heb volgende weekfml.
Als iemand cash money overmaakt kom ik gezellig mee campenquote:Op donderdag 15 december 2011 17:06 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
Kom gewoon campen jongeuhhhhh
Je mag mij wel een paartje ophalen hahah.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:08 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Als iemand cash money overmaakt kom ik gezellig mee campen![]()
Pmquote:Op donderdag 15 december 2011 17:32 schreef Bananenman het volgende:
Zijn deze Janoski's nog ergens te koop bij een NL webshop of winkel? Heb al gezocht maar vind alleen maar US winkels.
[ afbeelding ]
skatestore.nlquote:Op donderdag 15 december 2011 17:32 schreef Bananenman het volgende:
Zijn deze Janoski's nog ergens te koop bij een NL webshop of winkel? Heb al gezocht maar vind alleen maar US winkels.
[ afbeelding ]
I deed itquote:Op donderdag 15 december 2011 17:57 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Doe mij ook een PM, ik wil ze ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
quote:Op donderdag 15 december 2011 17:59 schreef HAL9000S het volgende:
En binnen....
[ link | afbeelding ]
DSC04684 by Cali030, on FlickrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:59 schreef HAL9000S het volgende:
En binnen....
[ link | afbeelding ]
DSC04684 by Cali030, on Flickrdo fucking want... (so nice i had to quote it twice)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boeiend. Gewoon heen gaan en voor mij een paar meenemen. Geld maak ik in advance over.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:31 schreef vault_tec het volgende:
Is er eigenlijk al een prijs bekend?
Als je serieus bent moet je binnenkort even een pm sturen.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:17 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Boeiend. Gewoon heen gaan en voor mij een paar meenemen. Geld maak ik in advance over.
Stuur je straks wel even een pm. Ben net thuis van werk. Pakket is verstuurd.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:18 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Als je serieus bent moet je binnenkort even een pm sturen.
quote:Op donderdag 15 december 2011 18:21 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Stuur je straks wel even een pm. Ben net thuis van werk. Pakket is verstuurd.
Yes sir. Zijn erg nice.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:26 schreef HAL9000S het volgende:
Waar aas je op diablo? De patta gell saga?
Ik las dat jij ging campenquote:Op donderdag 15 december 2011 18:27 schreef Atta-boy het volgende:
Sla je mij nou gewoon over?
Waar is de liefde letje.
Kom gewoon gezellig campen!!! Ik ben er ook incluis fles wodka... geen idee of ik die shoes ga nemen nogquote:
Kan niet ivm werk en de bezetting.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:28 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Kom gewoon gezellig campen!!! Ik ben er ook incluis fles wodka... geen idee of ik die shoes ga nemen nog
Ik wil wel campen maar weinig kans dat het gaat lukken omdat ik die dag stage en school hebquote:Op donderdag 15 december 2011 18:28 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ik las dat jij ging campen#fail Tevens dit moet ik wel melden: ik heb geen ov dus je moet ook nog eens 20 euro reis kosten betalen... + 10 shipping... Voor de rest hoef ik geen vergoeding
Was vergeten dat ik weekend OV heb
![]()
Hoezo is die dag naar school gaan zo belangrijk?quote:Op donderdag 15 december 2011 18:39 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ik wil wel campen maar weinig kans dat het gaat lukken omdat ik die dag stage en school heb![]()
Stage kan ik misschien wel een dag verschuiven maar school gaat niet lukken denk ik.
Je dunks zijn erg erg nice.. Maar die release heb ik altijd al bruut gevonden.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:31 schreef HAL9000S het volgende:
Een flesje wodka krijgt mij niet dronken
Aanwezigheidsplichtquote:Op donderdag 15 december 2011 18:51 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Hoezo is die dag naar school gaan zo belangrijk?
Ik kom wel even hoi zeggen als ik ze voor don diablo ga halen. Beter is galang er ookquote:Op donderdag 15 december 2011 20:46 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
Fuck aanwezigheidsplicht, PATTA ASICS JONGUH.
Ik ga gewoon rustig in de auto op een parkeerplaats voor de deur zitten
Ziek melden ftwquote:Op donderdag 15 december 2011 20:18 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Aanwezigheidsplicht![]()
Ik had vorig jaar een fles wodka gedronken en moest er echt keihard van kotsen hal
Dat is echt bullshit. Ben blij dat mijn school er nogal laks in isquote:Op donderdag 15 december 2011 21:13 schreef Atta-boy het volgende:
Ja ben dus al een keer ziek geweest dus als ik nog een keer ziek ben zou ik mijn punten niet krijgen als het goed is![]()
Kijken of ik iets kan bedenken waardoor ik niet hoef te komen.
gtfoquote:Voor 25 euro wil ik wel even komen kijken of ze passen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het goed is ben ik dr gewoon, wtaps vansjes allus.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:27 schreef vault_tec het volgende:
need money voor die sk8 hi... fuck december. Cpt. Ben jij vanavond nog in off corso?
Die wtaps wilde ik zo graag. Leg altijd geld apart voor releases die ik wilquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:32 schreef Cpt. het volgende:
[..]
Als het goed is ben ik dr gewoon, wtaps vansjes allus.
Ik bedoelde dat ik deze aan heb:quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:36 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Die wtaps wilde ik zo graag. Leg altijd geld apart voor releases die ik wilLas dat ze niet kwamen en dat geld aan andere dingen uitgegeven #fail
inb4 mylene omdat het hier te gezellig is
http://revert.nl/product/21191-zoom-stefan-janoski-sb.htmlquote:Op donderdag 15 december 2011 17:32 schreef Bananenman het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ze al geholpenquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:19 schreef Nezhi het volgende:
[..]
http://revert.nl/product/21191-zoom-stefan-janoski-sb.html
Doggystyle....quote:
Waar te krijgen? Niet te exclusief of heb ik dan pech? M'n neefje is net koekiemonster omdat die zo van koekjes houdt.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:26 schreef HAL9000S het volgende:
Voor vrienden van ons die een kleine krijgen. Hij/zij kan ze pas aan over 1,5 maar, maar soit
quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:00 schreef HAL9000S het volgende:
Pickupje van vandaag nog:
[ link | afbeelding ]
New balance 574 sesame street by Cali030, on Flickr
Check ebay.... staat helemaal vol met NB x sesame street.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:43 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Waar te krijgen? Niet te exclusief of heb ik dan pech? M'n neefje is net koekiemonster omdat die zo van koekjes houdt.
thnxquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:39 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Check ebay.... staat helemaal vol met NB x sesame street.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:54 schreef HAL9000S het volgende:
[ link | afbeelding ]
DSC04712 by Cali030, on Flickr
Je zou de avenue kunnen proberen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:51 schreef Claaaz het volgende:
Ik ga aankomende dinsdag naar Amsterdam, en vrijdag naar Antwerpen.
Ik ben op zoek naar Common Projects, heeft iemand hier misschien een interessant adresje?
end clothingquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:13 schreef Bryan181 het volgende:
Kenners, waar koop ik puma suede classic italy?
Avenue is weg toch? Of was dat een andere winkel?quote:Op zondag 18 december 2011 11:11 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Je zou de avenue kunnen proberen.
Ze updaten hun blog nog wekelijks en op de site staat nog steeds hetzelfde adres. Ik vermoed dat ze er nog zitten. Prima winkel.quote:Op zondag 18 december 2011 14:35 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Avenue is weg toch? Of was dat een andere winkel?
Zijn hele fijne schoenen denk ik. Ga ze als ik weer thuis ben meteen aan proberen
Dan ben ik miss in de war met een andere winkel.quote:Op zondag 18 december 2011 14:50 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ze updaten hun blog nog wekelijks en op de site staat nog steeds hetzelfde adres. Ik vermoed dat ze er nog zitten. Prima winkel.
Die af1's zijn echt goed warm iig en erg comfy tijdens het lopen.
Het is wel gaar idd. Puur omdat het een patta collab is de prijs zo hoog.quote:Op zondag 18 december 2011 21:55 schreef vault_tec het volgende:
Prijs slaat imo nergens op. Maar collabo hé. (Als ik het geld had dan had ik ze gekocht)
Die kleuren, lijken wel bergschoenen. Of ben ik de enige die dat denkt?quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:20 schreef Modus het volgende:
Net deze besteld. Had eerder de blauw/grijze al gehaald, maar die vielen tegen qua kleuren, dus nooit gedragen. Wel mooie schoen echter en deze hebben veel meer de classic ACG uitstraling.
[ afbeelding ]
vind ze wel cool. Volgens mij wilde hij dit ook juist ivm het ACG gedeelte.quote:Op zondag 18 december 2011 22:09 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Die kleuren, lijken wel bergschoenen. Of ben ik de enige die dat denkt?
quote:Op zondag 18 december 2011 22:04 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
Hopelijk kun je meerdere paartjes halen
Je bent bekend met het concept ACG?quote:Op zondag 18 december 2011 22:09 schreef Gemaskerde het volgende:
Die kleuren, lijken wel bergschoenen. Of ben ik de enige die dat denkt?
Ken alleen die afkorting, verder geen flauw idee meer wat het betekendquote:Op maandag 19 december 2011 19:29 schreef Modus het volgende:
[..]
Je bent bekend met het concept ACG?.
All Climate Gearquote:Op maandag 19 december 2011 21:07 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ken alleen die afkorting, verder geen flauw idee meer wat het betekend
Dat is toch dat project dat je een tijdje terug voor weinig had overgenomen, omdat ze helemaal vies waren destijds. Nike Zoom volgens mij? Zien er nu wel weer fresh uit zegquote:Op maandag 19 december 2011 17:31 schreef vault_tec het volgende:
Nice, vond suede te kut anders ook gekocht.
Beaters voor vandaag
[ afbeelding ]
Aha, inderdaad dus een soort bergschoenen concept. Thanks voor infoquote:
Klopt. Was te gehaast zie ik nu. Ik heb nog een oude schoenendoos van een paartje ACG's die ik heb gehad en daar staat het zelfs op.quote:
Die zijn zeker baas, maar ik ben zeer zeer blij met m'n duckboots.quote:Op maandag 19 december 2011 21:45 schreef HAL9000S het volgende:
ACGIk hoop die van mij morgen binnen te hebben.
Dat kan. Blanke was kan volgens mij makkelijk. Ik heb zelf bijenwas voor schoenen.quote:Op maandag 19 december 2011 22:11 schreef thethoryd het volgende:
Mijn duckboots zijn op een paar plekken helaas niet waterdicht.. Don-diablo, weet jij of ik dat leer kan invetten? Begint te slijten nl.
Mits gratis/cheap dan wel!quote:Op maandag 19 december 2011 22:38 schreef HAL9000S het volgende:
Moest jij nou LB veters hebben, letates?
Vans x wtapsquote:Op maandag 19 december 2011 22:39 schreef Atta-boy het volgende:
Waarom verkopen ze us7 tegenwoordig minder? Bij die roller derby was er ook geen een shop die ik gezien heb die een us7 binnen had
Ja tuurlijk, PM ff je adres dan stuur ik ze op.quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:14 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, PM ff je adres dan stuur ik ze op.
Opzich wel vet i.c.m. met die broek.quote:
quote:Where's your package?
Track your package at UPS
Delivered On:
Tuesday, 12/20/2011 at 2:38 P.M
Hij heeft een hook up. Misschien dat ik met mooiboy iets kan regelen mits die nog pm't.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:55 schreef Atta-boy het volgende:
![]()
Ga je niet meer voor don diablo een paartje ophalen?
Voor de campers, hoe laat zijn jullie er?
Je ken toch passenquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:04 schreef Atta-boy het volgende:
Ah ok.
Iemand btw een idee hoe ze vallen? Hoorde dat ze klein vallen maar heb zelf verder geen ervaring met asics.
Uurtje of 7/8 ben ik er.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:55 schreef Atta-boy het volgende:
![]()
Ga je niet meer voor don diablo een paartje ophalen?
Voor de campers, hoe laat zijn jullie er?
Hal is winning laatste tijdquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:49 schreef HAL9000S het volgende:
Yup. Vandaag binnen gekomen.
[ link | afbeelding ]
Adidas Consortium AZX Project – ZX 9000 – VA sample by Cali030, on Flickr
[ link | afbeelding ]
Nike Tier Zero Fragment Meriwether Hiroshi Fujiwara by Cali030, on Flickr
Met die torsions ga ik niet door de sneeuw baggeren, ben je gekquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:01 schreef Modus het volgende:
Heel snel die Adidasjes aandoen dan maar..
Ohja:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:01 schreef Modus het volgende:
Ohja:
[ afbeelding ]
Caliroots/six feet down heeft die vast nog wel liggen....quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:28 schreef Bajskorv het volgende:
Vrijdag lekker shoppen in Stockholm. Kijken of ik wat duckboots kan scoren, heb iets nodig voor de koude dagen. Caliroots!
Staan toch op ebay? Of niet meer in jouw maat?quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:35 schreef Modus het volgende:
Ik kwam er te laat achter dat ik dit model wel tof vond en ze kunnen ook wel soort van doorgaan voor winterboots:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Vrijwel nergens meer te vinden helaas. AF III High HT dus.
Fapfap.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:01 schreef Modus het volgende:
Ohja:
[ afbeelding ]
Veel leuke dingen ook in de sale.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:14 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
Caliroots heeft nu ook sale btw.
Lastig om ze te zien in het donker dan.quote:
Hier bij dibs ik even als je iets wil verkopen. (alles wat je hebt)... Oke?quote:Op woensdag 21 december 2011 17:07 schreef Atta-boy het volgende:
Ben er ook blij mee. Zocht ze al een tijdje, en nu voor maar $60 shipped kunnen kopen via ebay.
Als iemand een 7 van die koeienvel taka hayashi tegenkomt pm bittedie zoek ik ook nog.
160 per paar hequote:Op woensdag 21 december 2011 17:14 schreef Atta-boy het volgende:
Weet niet maar dan kan ik eentje iig goed dragen zonder me zorgen te maken dat ze snel vies worden.
Anders word het zo'n schoen die ik bijna nooit draag omdat ze veel waard zijn
quote:Op woensdag 21 december 2011 17:53 schreef vault_tec het volgende:
om 5 uur gaat de wekker voor AtttaGoede karma, kom er maar in.
![]()
quote:Op woensdag 21 december 2011 17:53 schreef vault_tec het volgende:
om 5 uur gaat de wekker voor AtttaGoede karma, kom er maar in.
![]()
Je mag maar 1 paar p.p. kopen.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:25 schreef Atta-boy het volgende:
Weet iemand al of je meerdere paartjes mag?
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:27 schreef Atta-boy het volgende:
Vault_tec haalt er één extra voor mijsucces.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |