Je mag mij wel een paartje ophalen hahah.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:08 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Als iemand cash money overmaakt kom ik gezellig mee campen![]()
Pmquote:Op donderdag 15 december 2011 17:32 schreef Bananenman het volgende:
Zijn deze Janoski's nog ergens te koop bij een NL webshop of winkel? Heb al gezocht maar vind alleen maar US winkels.
[ afbeelding ]
skatestore.nlquote:Op donderdag 15 december 2011 17:32 schreef Bananenman het volgende:
Zijn deze Janoski's nog ergens te koop bij een NL webshop of winkel? Heb al gezocht maar vind alleen maar US winkels.
[ afbeelding ]
I deed itquote:Op donderdag 15 december 2011 17:57 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Doe mij ook een PM, ik wil ze ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
quote:Op donderdag 15 december 2011 17:59 schreef HAL9000S het volgende:
En binnen....
[ link | afbeelding ]
DSC04684 by Cali030, on FlickrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:59 schreef HAL9000S het volgende:
En binnen....
[ link | afbeelding ]
DSC04684 by Cali030, on Flickrdo fucking want... (so nice i had to quote it twice)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boeiend. Gewoon heen gaan en voor mij een paar meenemen. Geld maak ik in advance over.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:31 schreef vault_tec het volgende:
Is er eigenlijk al een prijs bekend?
Als je serieus bent moet je binnenkort even een pm sturen.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:17 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Boeiend. Gewoon heen gaan en voor mij een paar meenemen. Geld maak ik in advance over.
Stuur je straks wel even een pm. Ben net thuis van werk. Pakket is verstuurd.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:18 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Als je serieus bent moet je binnenkort even een pm sturen.
quote:Op donderdag 15 december 2011 18:21 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Stuur je straks wel even een pm. Ben net thuis van werk. Pakket is verstuurd.
Yes sir. Zijn erg nice.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:26 schreef HAL9000S het volgende:
Waar aas je op diablo? De patta gell saga?
Ik las dat jij ging campenquote:Op donderdag 15 december 2011 18:27 schreef Atta-boy het volgende:
Sla je mij nou gewoon over?
Waar is de liefde letje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |