Gisteren dit berichtje gehad.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:41 schreef Atta-boy het volgende:
Ok. Zijn wel heel erg nice en ik ben zondag jarig dus even kijken of ik ze als cadeautje gesponsord kan krijgen![]()
Heb btw een schoen voor $475 + shipping op ebay staan. Krijg ik een mailtje of ik ze voor 225 shipped weg wil doen
290 SQM had ze toch ook?quote:Op donderdag 15 december 2011 14:59 schreef Atta-boy het volgende:
Heb net ff gekeken. Hun hebben ze niet in een us7 dus ik ga even zoeken of ik ze ergens anders kan vinden.
Dacht dat wai dat had gepost, niks gezegd :$quote:Op donderdag 15 december 2011 15:36 schreef Atta-boy het volgende:
Waren die aids dingen idd.
290 sqm heeft wel een tz account dus miss dat ze ze nog binnen gaan krijgen? Zie ze nu nog niet op de site staan iig.
Niet zo zeiken, wees blij dat je je geld nog krijgt.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:25 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Gisteren dit berichtje gehad.
"Hey,
Ik krijg geen antwoord en eigenlijk zou ik de schoenen al binnen moeten hebben. Heb het geld eergisteren al overgemaakt!
Ik verwacht een snel antwoord."
Ik heb hem meerdere pm's gestuurd. Gast heeft het betalen een week uitgesteld en niet eergisteren maar gisteren het geld over gemaakt. Ik heb gister pas zijn adres gekregen, na 2 keer vragen, en daar ontbreken dingen aan. Ik ben altijd heel netjes, jij en hal weten, maar hij zorgt ervoor dat ik niks kan doen en word hier moedeloos van als een malle.
Shifty's in enschedequote:Op donderdag 15 december 2011 16:33 schreef Totaalzinloos het volgende:
Mijn dorp zuigt echt ballen in schoenenwinkels.
Weet iemand nog goede zaken in Enschede (of zwolle? maar dat is meer een tweede keus)
In enschede zit voor de rest niks. Ben een paar keer in enschede geweest en het enige waar wij langs gaan is shifty's en de wibra voor mooiboi69:')quote:Op donderdag 15 december 2011 16:43 schreef Totaalzinloos het volgende:
Ik heb hun website even bekeken en het zag er op zich wel goed uit, maar weet je nog andere zaken waar ik heen kan gaan? Voor het geval als ze bij shifty niks interessants hebben.
M'n 'local' shop. Moet er echt weer even heen binnenkort.quote:
Klasgenoot gaat voor mij naar a'dam, geen geld om met de trein te gaan (skere boy), om voor mij en hem wat dingen te halen voor oud en nieuwquote:Op donderdag 15 december 2011 16:50 schreef Atta-boy het volgende:
Ik kan btw volgende week donderdag helemaal niet naar patta ben ik bang. Was vergeten dat ik ook les heb volgende weekfml.
Als iemand cash money overmaakt kom ik gezellig mee campenquote:Op donderdag 15 december 2011 17:06 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
Kom gewoon campen jongeuhhhhh
Je mag mij wel een paartje ophalen hahah.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:08 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Als iemand cash money overmaakt kom ik gezellig mee campen![]()
Pmquote:Op donderdag 15 december 2011 17:32 schreef Bananenman het volgende:
Zijn deze Janoski's nog ergens te koop bij een NL webshop of winkel? Heb al gezocht maar vind alleen maar US winkels.
[ afbeelding ]
skatestore.nlquote:Op donderdag 15 december 2011 17:32 schreef Bananenman het volgende:
Zijn deze Janoski's nog ergens te koop bij een NL webshop of winkel? Heb al gezocht maar vind alleen maar US winkels.
[ afbeelding ]
I deed itquote:Op donderdag 15 december 2011 17:57 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Doe mij ook een PM, ik wil ze ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
quote:Op donderdag 15 december 2011 17:59 schreef HAL9000S het volgende:
En binnen....
[ link | afbeelding ]
DSC04684 by Cali030, on FlickrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:59 schreef HAL9000S het volgende:
En binnen....
[ link | afbeelding ]
DSC04684 by Cali030, on Flickrdo fucking want... (so nice i had to quote it twice)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boeiend. Gewoon heen gaan en voor mij een paar meenemen. Geld maak ik in advance over.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:31 schreef vault_tec het volgende:
Is er eigenlijk al een prijs bekend?
Als je serieus bent moet je binnenkort even een pm sturen.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:17 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Boeiend. Gewoon heen gaan en voor mij een paar meenemen. Geld maak ik in advance over.
Stuur je straks wel even een pm. Ben net thuis van werk. Pakket is verstuurd.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:18 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Als je serieus bent moet je binnenkort even een pm sturen.
quote:Op donderdag 15 december 2011 18:21 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Stuur je straks wel even een pm. Ben net thuis van werk. Pakket is verstuurd.
Yes sir. Zijn erg nice.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:26 schreef HAL9000S het volgende:
Waar aas je op diablo? De patta gell saga?
Ik las dat jij ging campenquote:Op donderdag 15 december 2011 18:27 schreef Atta-boy het volgende:
Sla je mij nou gewoon over?
Waar is de liefde letje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |