Al draag je ze niet, mooie toevoeging aan je collectie.quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:47 schreef HAL9000S het volgende:
Ja ik eigenlijk ook niet, maar ik ga highs toch weer een kans geven want dunkles.
Moet je even een pm sturen wanneer je dingen in de verkoop hebt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:05 schreef HAL9000S het volgende:
Thanks! Misschien komt er vandaag nog een paartje adidas zx9000 bij (uiteraard een collabo) En dan ga ik echt weer ff kappen
Ik denk zelfs dat ik weer wat in de verkoop ga gooien.
Is goed! Collectiepics doe ik niet aan btw, teveel moeite en te veranderlijk.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:10 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Moet je even een pm sturen wanneer je dingen in de verkoop hebt.
Als je zoveel koopt en vaak niet eens draagt, zou ik me persoonlijk eens afvragen waaróm je die dingen nou eik koopt. Voor de collectie doe je het niet want je verkoopt ze net zo makkelijk weer door, en om te dragen blijkbaar ook niet.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:19 schreef HAL9000S het volgende:
Is goed! Collectiepics doe ik niet aan btw, teveel moeite en te veranderlijk.
Het is moeilijk als je weet dat je een schoen voor cheap hebt gekocht en ze veel meer waard zijn. De keer dat jij ze draagt neemt de waarde van die schoen af en kost je dus geld. Keuze die je moet makenquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:14 schreef Modus het volgende:
[..]
Als je zoveel koopt en vaak niet eens draagt, zou ik me persoonlijk eens afvragen waaróm je die dingen nou eik koopt. Voor de collectie doe je het niet want je verkoopt ze net zo makkelijk weer door, en om te dragen blijkbaar ook niet.
Dan toch een beetje impulsief en om de heb en te kunnen zeggen dat je ze hebt?
Nice heur!quote:Op maandag 12 december 2011 21:27 schreef santiagojwz het volgende:
Ondanks niet echte sneakers, goede deal vandaag:
[ afbeelding ]
mooie aanvulling op de beeswax, alleen wel meer een aankoop voor in het voorjaar
Heul niceee!!!quote:Op maandag 12 december 2011 22:00 schreef HAL9000S het volgende:
De collabo hoer in mij heeft weer toegeslagen...
[ http://img151.imageshack.us/img151/1544/mg6038a.jpg (copy/paste deze link) ]
US10, hopelijk niet te groot.
Nou ik heb zo'n 20 paar dat ik daadwerkelijk draag en dat zijn aankopen van de afgelopen 1,5/2 jaar ofzo. De rest zijn overschotten, schoenen die ik veel gedragen heb totdat ze te verrot zijn voor mij om nog op te lopen, maar ik heb nooit zin gehad om die zooi te verkopen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:14 schreef Modus het volgende:
[..]
Als je zoveel koopt en vaak niet eens draagt, zou ik me persoonlijk eens afvragen waaróm je die dingen nou eik koopt. Voor de collectie doe je het niet want je verkoopt ze net zo makkelijk weer door, en om te dragen blijkbaar ook niet.
Dan toch een beetje impulsief en om de heb en te kunnen zeggen dat je ze hebt?
Mja, ik maak daar wel verschil in. Schoenen die 500 euro waard zijn ga ik niet aftrappen maar draag ik alleen bij 'speciale' gelegenhedenquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:37 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
Het zijn schoenen dames, draag ze gewoon.
Gewoon aftrappen.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:39 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Nou ik heb zo'n 20 paar dat ik daadwerkelijk draag en dat zijn aankopen van de afgelopen 1,5/2 jaar ofzo. De rest zijn overschotten, schoenen die ik veel gedragen heb totdat ze te verrot zijn voor mij om nog op te lopen, maar ik heb nooit zin gehad om die zooi te verkopen.
Ik koop niks voor de heb, niet om een 'collectie' te hebben of om te kunnen zeggen dat ik het heb.... wil alles daadwerkelijk kunnen dragen en dat doe ik ook.
quote:Op maandag 12 december 2011 23:04 schreef HAL9000S het volgende:
Mwah valt best mee.... zoveel heb ik er niet. Volgens mij rond de 40/50 die ik echt draag. Waarvan dan weer een stuk of 15 ofzo die ik echt echt draag.
Nope, sjimz had cali's aan op lowlands die hij van mij gekocht hadquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:04 schreef vault_tec het volgende:
Hal, jij had toch providers aan op LL?
waar zijn ze in de sale?quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:47 schreef Plutsel het volgende:
Weten jullie hoe desert boots van clark vallen qua breedte? Wil nu in de sale een paartje kopen voor in het voorjaar, maar het probleem is dat mijn voeten een beetje aan de brede kant zijn. Janoski's zijn namelijk vrij smal voor mij..
And you know itquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet slecht, maar heb andere plannen bijvoorbeeld een nieuwe body. Laatste tijd draag ik alleen maar mijn Chucks (en eckte sneakers bij nike-meetings).
www.originalbrands.nlquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:42 schreef mr-puta het volgende:
[..]
waar zijn ze in de sale?
Moet ze ook nog hebben in het donkerbruin
Volgens mij is het idd wel een stuk duurder, maar alles beter dan die ebay prijzen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:26 schreef Gaijin het volgende:
Beetje offtopic, maar goed:
Een vriendin van me gaat volgende week naar Londen, en ook misschien langs de Supreme store. Weet iemand hoe de prijzen daar zijn? Hetzelfde als in dollars zeker, een v-neck sweater van 110 dollar wordt 110 pond oid?
Omdat het kindermodelletjes zijn.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:31 schreef Nezhi het volgende:
Ik vind die Nike Air Legacy II zo nice (de grijze alleen)
Kan er alleen geen drol over vinden
Soooo true.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:39 schreef HAL9000S het volgende:
Yanks lopen vooral uberveel op shox.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |