Kom gewoon gezellig campen!!! Ik ben er ook incluis fles wodka... geen idee of ik die shoes ga nemen nogquote:
Kan niet ivm werk en de bezetting.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:28 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Kom gewoon gezellig campen!!! Ik ben er ook incluis fles wodka... geen idee of ik die shoes ga nemen nog
Ik wil wel campen maar weinig kans dat het gaat lukken omdat ik die dag stage en school hebquote:Op donderdag 15 december 2011 18:28 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ik las dat jij ging campen#fail Tevens dit moet ik wel melden: ik heb geen ov dus je moet ook nog eens 20 euro reis kosten betalen... + 10 shipping... Voor de rest hoef ik geen vergoeding
Was vergeten dat ik weekend OV heb
![]()
Hoezo is die dag naar school gaan zo belangrijk?quote:Op donderdag 15 december 2011 18:39 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ik wil wel campen maar weinig kans dat het gaat lukken omdat ik die dag stage en school heb![]()
Stage kan ik misschien wel een dag verschuiven maar school gaat niet lukken denk ik.
Je dunks zijn erg erg nice.. Maar die release heb ik altijd al bruut gevonden.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:31 schreef HAL9000S het volgende:
Een flesje wodka krijgt mij niet dronken
Aanwezigheidsplichtquote:Op donderdag 15 december 2011 18:51 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Hoezo is die dag naar school gaan zo belangrijk?
Ik kom wel even hoi zeggen als ik ze voor don diablo ga halen. Beter is galang er ookquote:Op donderdag 15 december 2011 20:46 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
Fuck aanwezigheidsplicht, PATTA ASICS JONGUH.
Ik ga gewoon rustig in de auto op een parkeerplaats voor de deur zitten
Ziek melden ftwquote:Op donderdag 15 december 2011 20:18 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Aanwezigheidsplicht![]()
Ik had vorig jaar een fles wodka gedronken en moest er echt keihard van kotsen hal
Dat is echt bullshit. Ben blij dat mijn school er nogal laks in isquote:Op donderdag 15 december 2011 21:13 schreef Atta-boy het volgende:
Ja ben dus al een keer ziek geweest dus als ik nog een keer ziek ben zou ik mijn punten niet krijgen als het goed is![]()
Kijken of ik iets kan bedenken waardoor ik niet hoef te komen.
gtfoquote:Voor 25 euro wil ik wel even komen kijken of ze passen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het goed is ben ik dr gewoon, wtaps vansjes allus.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:27 schreef vault_tec het volgende:
need money voor die sk8 hi... fuck december. Cpt. Ben jij vanavond nog in off corso?
Die wtaps wilde ik zo graag. Leg altijd geld apart voor releases die ik wilquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:32 schreef Cpt. het volgende:
[..]
Als het goed is ben ik dr gewoon, wtaps vansjes allus.
Ik bedoelde dat ik deze aan heb:quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:36 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Die wtaps wilde ik zo graag. Leg altijd geld apart voor releases die ik wilLas dat ze niet kwamen en dat geld aan andere dingen uitgegeven #fail
inb4 mylene omdat het hier te gezellig is
http://revert.nl/product/21191-zoom-stefan-janoski-sb.htmlquote:Op donderdag 15 december 2011 17:32 schreef Bananenman het volgende:
Zijn deze Janoski's nog ergens te koop bij een NL webshop of winkel? Heb al gezocht maar vind alleen maar US winkels.
[ afbeelding ]
Heb ze al geholpenquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:19 schreef Nezhi het volgende:
[..]
http://revert.nl/product/21191-zoom-stefan-janoski-sb.html
Doggystyle....quote:
Waar te krijgen? Niet te exclusief of heb ik dan pech? M'n neefje is net koekiemonster omdat die zo van koekjes houdt.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:26 schreef HAL9000S het volgende:
Voor vrienden van ons die een kleine krijgen. Hij/zij kan ze pas aan over 1,5 maar, maar soit
quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:00 schreef HAL9000S het volgende:
Pickupje van vandaag nog:
[ link | afbeelding ]
New balance 574 sesame street by Cali030, on Flickr
Check ebay.... staat helemaal vol met NB x sesame street.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:43 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Waar te krijgen? Niet te exclusief of heb ik dan pech? M'n neefje is net koekiemonster omdat die zo van koekjes houdt.
thnxquote:Op zaterdag 17 december 2011 02:39 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Check ebay.... staat helemaal vol met NB x sesame street.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:54 schreef HAL9000S het volgende:
[ link | afbeelding ]
DSC04712 by Cali030, on Flickr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |