Je zou de avenue kunnen proberen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:51 schreef Claaaz het volgende:
Ik ga aankomende dinsdag naar Amsterdam, en vrijdag naar Antwerpen.
Ik ben op zoek naar Common Projects, heeft iemand hier misschien een interessant adresje?
end clothingquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:13 schreef Bryan181 het volgende:
Kenners, waar koop ik puma suede classic italy?
Avenue is weg toch? Of was dat een andere winkel?quote:Op zondag 18 december 2011 11:11 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Je zou de avenue kunnen proberen.
Ze updaten hun blog nog wekelijks en op de site staat nog steeds hetzelfde adres. Ik vermoed dat ze er nog zitten. Prima winkel.quote:Op zondag 18 december 2011 14:35 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Avenue is weg toch? Of was dat een andere winkel?
Zijn hele fijne schoenen denk ik. Ga ze als ik weer thuis ben meteen aan proberen
Dan ben ik miss in de war met een andere winkel.quote:Op zondag 18 december 2011 14:50 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ze updaten hun blog nog wekelijks en op de site staat nog steeds hetzelfde adres. Ik vermoed dat ze er nog zitten. Prima winkel.
Die af1's zijn echt goed warm iig en erg comfy tijdens het lopen.
Het is wel gaar idd. Puur omdat het een patta collab is de prijs zo hoog.quote:Op zondag 18 december 2011 21:55 schreef vault_tec het volgende:
Prijs slaat imo nergens op. Maar collabo hé. (Als ik het geld had dan had ik ze gekocht)
Die kleuren, lijken wel bergschoenen. Of ben ik de enige die dat denkt?quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:20 schreef Modus het volgende:
Net deze besteld. Had eerder de blauw/grijze al gehaald, maar die vielen tegen qua kleuren, dus nooit gedragen. Wel mooie schoen echter en deze hebben veel meer de classic ACG uitstraling.
[ afbeelding ]
vind ze wel cool. Volgens mij wilde hij dit ook juist ivm het ACG gedeelte.quote:Op zondag 18 december 2011 22:09 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Die kleuren, lijken wel bergschoenen. Of ben ik de enige die dat denkt?
quote:Op zondag 18 december 2011 22:04 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
Hopelijk kun je meerdere paartjes halen
Je bent bekend met het concept ACG?quote:Op zondag 18 december 2011 22:09 schreef Gemaskerde het volgende:
Die kleuren, lijken wel bergschoenen. Of ben ik de enige die dat denkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |