Hij heeft een hook up. Misschien dat ik met mooiboy iets kan regelen mits die nog pm't.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:55 schreef Atta-boy het volgende:
![]()
Ga je niet meer voor don diablo een paartje ophalen?
Voor de campers, hoe laat zijn jullie er?
Je ken toch passenquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:04 schreef Atta-boy het volgende:
Ah ok.
Iemand btw een idee hoe ze vallen? Hoorde dat ze klein vallen maar heb zelf verder geen ervaring met asics.
Uurtje of 7/8 ben ik er.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:55 schreef Atta-boy het volgende:
![]()
Ga je niet meer voor don diablo een paartje ophalen?
Voor de campers, hoe laat zijn jullie er?
Hal is winning laatste tijdquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:49 schreef HAL9000S het volgende:
Yup. Vandaag binnen gekomen.
[ link | afbeelding ]
Adidas Consortium AZX Project – ZX 9000 – VA sample by Cali030, on Flickr
[ link | afbeelding ]
Nike Tier Zero Fragment Meriwether Hiroshi Fujiwara by Cali030, on Flickr
Met die torsions ga ik niet door de sneeuw baggeren, ben je gekquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:01 schreef Modus het volgende:
Heel snel die Adidasjes aandoen dan maar..
Ohja:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:01 schreef Modus het volgende:
Ohja:
[ afbeelding ]
Caliroots/six feet down heeft die vast nog wel liggen....quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:28 schreef Bajskorv het volgende:
Vrijdag lekker shoppen in Stockholm. Kijken of ik wat duckboots kan scoren, heb iets nodig voor de koude dagen. Caliroots!
Staan toch op ebay? Of niet meer in jouw maat?quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:35 schreef Modus het volgende:
Ik kwam er te laat achter dat ik dit model wel tof vond en ze kunnen ook wel soort van doorgaan voor winterboots:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Vrijwel nergens meer te vinden helaas. AF III High HT dus.
Fapfap.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:01 schreef Modus het volgende:
Ohja:
[ afbeelding ]
Veel leuke dingen ook in de sale.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:14 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
Caliroots heeft nu ook sale btw.
Lastig om ze te zien in het donker dan.quote:
Hier bij dibs ik even als je iets wil verkopen. (alles wat je hebt)... Oke?quote:Op woensdag 21 december 2011 17:07 schreef Atta-boy het volgende:
Ben er ook blij mee. Zocht ze al een tijdje, en nu voor maar $60 shipped kunnen kopen via ebay.
Als iemand een 7 van die koeienvel taka hayashi tegenkomt pm bittedie zoek ik ook nog.
160 per paar hequote:Op woensdag 21 december 2011 17:14 schreef Atta-boy het volgende:
Weet niet maar dan kan ik eentje iig goed dragen zonder me zorgen te maken dat ze snel vies worden.
Anders word het zo'n schoen die ik bijna nooit draag omdat ze veel waard zijn
quote:Op woensdag 21 december 2011 17:53 schreef vault_tec het volgende:
om 5 uur gaat de wekker voor AtttaGoede karma, kom er maar in.
![]()
quote:Op woensdag 21 december 2011 17:53 schreef vault_tec het volgende:
om 5 uur gaat de wekker voor AtttaGoede karma, kom er maar in.
![]()
Je mag maar 1 paar p.p. kopen.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:25 schreef Atta-boy het volgende:
Weet iemand al of je meerdere paartjes mag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |