Ja natuurlijk, je weet toch ook dat iedereen afgestudeerd doctorandus is omdat er altijd medische vragen worden gesteld waar je normaal ook mee naar de huisarts kan.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:44 schreef EL_Presidente het volgende:
die banners ook: Agent worden? Screen jezelf..![]()
Iedere fokretard kan agent worden..
quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:22 schreef HenkieVdV het volgende:
Godverdomme ze is de dochter van een collega.Dit slaat echt hard in.
Dit verdient echt niemand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
mwah, terwijl jij erover zit te fok!ken zijn agenten bezig met de restjes op te rapen en de nabestaanden op te vangen!quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
mwah, terwijl jij erover zit te fok!ken zijn agenten bezig met de restjes op te rapen en de nabestaanden op te vangen!
doe jij het ze na?
jij bent zwakbezinnig
De boef hoeven ze niet meer te vangen, dus nu hebben ze tijd over.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
mwah, terwijl jij erover zit te fok!ken zijn agenten bezig met de restjes op te rapen en de nabestaanden op te vangen!
doe jij het ze na?
jij bent zwakzinnig
Ik vond het gewoon een prima post van je. Mijn excusesquote:
ik vond het ook prima maar die typfout die erin zit vind ik wel wat matigquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:07 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon een prima post van je. Mijn excuses
Okee zal ik die maar editen danquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik vond het ook prima maar die typfout die erin zit vind ik wel wat matig
ik had het geedit maar je had het al gequote
Ja da's ook echt belangrijk.quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:19 schreef ComplexConjugate het volgende:
Het is werkelijk triest hoe slecht de controle van de politie is m.b.t. hun personeelswerving. Wat moet een 25 jarige agent in opleiding met een 17 jarige vriendin? Nemen ze tegenwoordig alleen nog maar labiele idioten aan of zo?
Het halve politiekorps bestaat uit idioten, dat krijg je als je geen fatsoenlijke selectie doet op kwaliteit en de leiding bestaat uit corrupte carrieremakersquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:17 schreef quirigua het volgende:
[..]
Nou, misschien die hele selectie en opleiding es grondig schoon poetsen ; en wat minder trots zijn dat het allemaal zo goed gaat ; politie agenten "opleiden" in afghanistan gaat ook zo goed - -
Wat moet een 17-jarig meisje met een 25-jarige idioot?quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:19 schreef ComplexConjugate het volgende:
Het is werkelijk triest hoe slecht de controle van de politie is m.b.t. hun personeelswerving. Wat moet een 25 jarige agent in opleiding met een 17 jarige vriendin? Nemen ze tegenwoordig alleen nog maar labiele idioten aan of zo?
Een oudere man, met een inkomen, wapen en uniform.quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:23 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Wat moet een 17-jarig meisje met een 25-jarige idioot?
Sommigen gaan nou eenmaal soppen van een uniform en zwaaien met een pistool is natuurlijk heel stoer voor je vriendinnen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:23 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Wat moet een 17-jarig meisje met een 25-jarige idioot?
Dit zijn natuurlijk de excessen maar dat neemt niet weg dat het opleidingsniveau van agenten echt belachelijk laag is voor de verantwoordelijkheden die ze toebedeelt krijgen. Geen wonder dat we in dit land alleen maar verkeersovertredingen kunnen bestraffenquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:16 schreef Elvislives het volgende:
Ja hoor. Er zijn 50.000 politieagenten in Nederland waarvan er de afgelopen paar jaar twee iemand vermoord hebben: 1 middels wurging en de ander een agent in opleiding, van wie ik me afvraag of die zijn dienstwapen mee naar huis krijgt, en dan zijn het ineens allemaal suicidale, zwakbegaafde moordenaars die geen wapen bij zich mogen dragen?
Wel een grot met internetquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:45 schreef Madame_Paon het volgende:
Het was voor 7 uur gebeurd?
Ik leef echt in een grot.
We hadden het over de gemiddelde diender... die zit nu gewoon donuts te eten hoor!!!quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
doe jij het ze na?
jij bent zwakzinnig
Dat zeg ik... donut?quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
De boef hoeven ze niet meer te vangen, dus nu hebben ze tijd over.
Met koffie!quote:
Dat drinken echte politieagenten zwart... of is dat verkeerd...quote:
Het gemiddelde opleidingsniveau bij de politie is al nooit hoger geweest dan MAVO maar toen was de psychologische analyse van kandidaten waarschijnlijk beter.quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Maar blijkbaar kan je dus met LTS zwakstroom agent worden, nou dat stelt me echt gerust.
Wie wil er nu politieagent worden? Lekker opgaan in het apparaat om uiteindelijk door hetzelfde apparaat te worden verslonden.quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:27 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Dit zijn natuurlijk de excessen maar dat neemt niet weg dat het opleidingsniveau van agenten echt belachelijk laag is voor de verantwoordelijkheden die ze toebedeelt krijgen. Geen wonder dat we in dit land alleen maar verkeersovertredingen kunnen bestraffen
Dan klopt het gerucht nietquote:Op zaterdag 10 december 2011 03:26 schreef WammesWaggel het volgende:
Het gerucht gaat dat zowel de dader als het slachtoffer Turks zijn.
Mensen uit Almeloe hebben trouwens een amusant accentje.
IK dacht gelezen te hebben dat zij een Indonesische achtergrond had en hij een Spaanse.quote:Op zaterdag 10 december 2011 03:26 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat zou weleens kunnen kloppen.quote:
precies.quote:Op zaterdag 10 december 2011 03:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
IK dacht gelezen te hebben dat zij een Indonesische achtergrond had en hij een Spaanse.
Duitse grens? Zeker nog 20 min rijdenquote:Op zaterdag 10 december 2011 03:34 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat zou weleens kunnen kloppen.
Ook wil ik er even op wijzen dat Almelo aan de Duitse grens ligt en dat in 1940 Duitsers zich in Nederlandse uniformen op ons grondgebied begaven als onderdeel van hun missie, niet dat ik Angela Merkel ergens van verdenk maar het is wel deksels toevallig!
Het ligt buiten de randstad heur, dus dicht bij Duitslandquote:Op zaterdag 10 december 2011 03:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Duitse grens? Zeker nog 20 min rijden
Ashana Wahlquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:16 schreef Elvislives het volgende:
Nou, tot zover het 'mysterie' rond de achternaam van het slachtoffer...
Ik doelde op dat het nu in de OP staat, maar in het vorige topic niet genoemd mocht worden.quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 09:15 schreef RijstNatie het volgende:
de dader zal wel een laffe blanke nederlander zijn.
allochtonen met nederlands paspoort doen zoiets niet
Gerucht in jouw hoofd ?quote:Op zaterdag 10 december 2011 03:26 schreef WammesWaggel het volgende:
Gino P dus.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:41 schreef OrganicBeauty het volgende:
[ afbeelding ]
Gino Paratore, de dader
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |