Dat zeg ik... donut?quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
De boef hoeven ze niet meer te vangen, dus nu hebben ze tijd over.
Met koffie!quote:
Dat drinken echte politieagenten zwart... of is dat verkeerd...quote:
Het gemiddelde opleidingsniveau bij de politie is al nooit hoger geweest dan MAVO maar toen was de psychologische analyse van kandidaten waarschijnlijk beter.quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Maar blijkbaar kan je dus met LTS zwakstroom agent worden, nou dat stelt me echt gerust.
Wie wil er nu politieagent worden? Lekker opgaan in het apparaat om uiteindelijk door hetzelfde apparaat te worden verslonden.quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:27 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Dit zijn natuurlijk de excessen maar dat neemt niet weg dat het opleidingsniveau van agenten echt belachelijk laag is voor de verantwoordelijkheden die ze toebedeelt krijgen. Geen wonder dat we in dit land alleen maar verkeersovertredingen kunnen bestraffen
Dan klopt het gerucht nietquote:Op zaterdag 10 december 2011 03:26 schreef WammesWaggel het volgende:
Het gerucht gaat dat zowel de dader als het slachtoffer Turks zijn.
Mensen uit Almeloe hebben trouwens een amusant accentje.
IK dacht gelezen te hebben dat zij een Indonesische achtergrond had en hij een Spaanse.quote:Op zaterdag 10 december 2011 03:26 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat zou weleens kunnen kloppen.quote:
precies.quote:Op zaterdag 10 december 2011 03:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
IK dacht gelezen te hebben dat zij een Indonesische achtergrond had en hij een Spaanse.
Duitse grens? Zeker nog 20 min rijdenquote:Op zaterdag 10 december 2011 03:34 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat zou weleens kunnen kloppen.
Ook wil ik er even op wijzen dat Almelo aan de Duitse grens ligt en dat in 1940 Duitsers zich in Nederlandse uniformen op ons grondgebied begaven als onderdeel van hun missie, niet dat ik Angela Merkel ergens van verdenk maar het is wel deksels toevallig!
Het ligt buiten de randstad heur, dus dicht bij Duitslandquote:Op zaterdag 10 december 2011 03:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Duitse grens? Zeker nog 20 min rijden
Ashana Wahlquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:16 schreef Elvislives het volgende:
Nou, tot zover het 'mysterie' rond de achternaam van het slachtoffer...
Ik doelde op dat het nu in de OP staat, maar in het vorige topic niet genoemd mocht worden.quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 09:15 schreef RijstNatie het volgende:
de dader zal wel een laffe blanke nederlander zijn.
allochtonen met nederlands paspoort doen zoiets niet
Gerucht in jouw hoofd ?quote:Op zaterdag 10 december 2011 03:26 schreef WammesWaggel het volgende:
Gino P dus.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:41 schreef OrganicBeauty het volgende:
[ afbeelding ]
Gino Paratore, de dader
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |