Tja, met dat soort politiemannen hebben wij in Dordrecht ook wel ervaring mee, helaasquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:55 schreef DeHeer het volgende:
Twee afscheidsbrieven in woning dader gevonden. Dader was politieman in opleiding.
De selectie voor de politie is (echt waar) al bijzonder streng...quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:17 schreef quirigua het volgende:
Nou, misschien die hele selectie en opleiding es grondig schoon poetsen ; en wat minder trots zijn dat het allemaal zo goed gaat ; politie agenten "opleiden" in afghanistan gaat ook zo goed - -
en dat verklaart dat politie personeel van buitengewoon nivo is ? kom kom, is het niet eerder zo dat mensen met enige intelligentie een dergelijke loopbaan het liefst vermijden ?quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De selectie voor de politie is (echt waar) al bijzonder streng...
quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:55 schreef Auti het volgende:
Geert_RTLNieuws Geert Gordijn
Twee afscheidsbrieven in woning dader gevonden. Dader was politieman in opleiding.
hehe momentopnamequote:Op vrijdag 9 december 2011 22:23 schreef Auti het volgende:
[..]Maar is ook maar slechts een momentopname.
De selectieprocedure niet?quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:31 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
hehe momentopnamedeze man heeft humor mattie.
Eensch!quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:39 schreef Anno2012 het volgende:
Ik mag toch hopen dat Opstelten en Teeven met een verbod op politieagenten komen!
Dat zal niet gebeuren, immers de boetes voor toeteren moeten gewoon worden uitgeschrevenquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:39 schreef Anno2012 het volgende:
Ik mag toch hopen dat Opstelten en Teeven met een verbod op politieagenten komen!
Eerlijk gezegd hoop ik dat wel, al die mediaandacht zal toch extra pijnlijk zijn voor de nabestaanden.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:53 schreef RedFever007 het volgende:
ik heb eerder het idee dat we hier weinig meer van gaan horen maar we zullen zien
nog radicaler : ik hoop dat O en T zichzelf zullen verbieden (tot heil van t vaderlandquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:39 schreef Anno2012 het volgende:
Dat zou beter zijn. Mogen ook nog wel wat andere ongure figuren bijkomen zoals Donner, Verhagenquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:08 schreef quirigua het volgende:
[..]
nog radicaler : ik hoop dat O en T zichzelf zullen verbieden (tot heil van t vaderland)
quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:24 schreef MakkieR het volgende:
Twee jaar politieagent in opleiding en hoogstwaarschijnlijk geschoten met zijn politie dienstwapen. Waarom heb ik in vredesnaam zo'n lage dunk van ons politiesysteem. het lijkt wel een grote asociale tokkie familie met een uniform aan.
Ja, want dat is onomstotelijk bewezen vandaag.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:24 schreef MakkieR het volgende:
Twee jaar politieagent in opleiding en hoogstwaarschijnlijk geschoten met zijn politie dienstwapen. Waarom heb ik in vredesnaam zo'n lage dunk van ons politiesysteem. het lijkt wel een grote asociale tokkie familie met een uniform aan.
zijn rijbewijs halenquote:
Dat is het hoe dan ook als je maar 1 zoon/dochter hebt en die leeft niet meer.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:14 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Het zal maar echt waar zijn , dan is je leven als vader/moeder toch ook voorbij.
Geen van beidenquote:
Je zou eerder zeggen dat het een zwakzinnigenopleiding is. Beetje offtopic, maar liep een tijdje terug 's nachts naar huis en iemand onder invloed van iets was een beetje maf aan het doen en 2 agenten zaten ernaar te kijken, zegt die ene: "Ik hoop dat ie wordt aangereden."quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat idee heb ik serieus zelf ook wel eens. Sommige types.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je zou eerder zeggen dat het een zwakzinnigenopleiding is. Beetje offtopic, maar liep een tijdje terug 's nachts naar huis en iemand onder invloed van iets was een beetje maf aan het doen en 2 agenten zaten ernaar te kijken, zegt die ene: "Ik hoop dat ie wordt aangereden."Jaja, de politie is je beste vriend jeweettog.
Ja, hijzelf ook trouwens. Bizar dat iemand zo ver kan gaan.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:39 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
In ieder geval veels te jong...
Nou....dat het gros van de politieagenten bestaat uit zwakzinnige randdebielen, dat wisten we al langer dan vandaag hoorquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:16 schreef Elvislives het volgende:
Ja hoor. Er zijn 50.000 politieagenten in Nederland waarvan er de afgelopen paar jaar twee iemand vermoord hebben: 1 middels wurging en de ander een agent in opleiding, van wie ik me afvraag of die zijn dienstwapen mee naar huis krijgt, en dan zijn het ineens allemaal suicidale, zwakbegaafde moordenaars die geen wapen bij zich mogen dragen?
Heeft hij het nou wel of niet zien gebeuren? Dat zijn weer de nieuwe geruchten..quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:22 schreef HenkieVdV het volgende:
Godverdomme ze is de dochter van een collega.Dit slaat echt hard in.
Dit verdient echt niemand.
Is het dan ineens een stuk erger als het dichtbij komt.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:22 schreef HenkieVdV het volgende:
Ja dat is wel vreemd inderdaad.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Is het dan ineens een stuk erger als het dichtbij komt.
Is het niet op donderdag koopavond?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat ik steeds niet snap is dat ze zeggen dat het aan het begin van de avond was, rond sluitingstijd, maar vrijdagavond is koopavond.
Dat verschilt. Hier is het ook op vrijdag.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:30 schreef TripleS het volgende:
[..]
Is het niet op donderdag koopavond?
Ze zeiden op vrijdag en voor een klein winkelcentrum is dat ook vrij logisch.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:30 schreef TripleS het volgende:
[..]
Is het niet op donderdag koopavond?
Shit man.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:22 schreef HenkieVdV het volgende:
Nee verder dan het gerucht dat ze exen zijn, zijn we nog niet.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik had hier eigenlijk nog niks over gehoord.![]()
Maar het is dus nog niet duidelijk waar hij haar van kende? En hij heeft zichzelf ook van het leven beroofd?
Gezellig ...
owjajoh?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:22 schreef TripleS het volgende:
[..]
Nou....dat het gros van de politieagenten bestaat uit zwakzinnige randdebielen, dat wisten we al langer dan vandaag hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |