Tja, met dat soort politiemannen hebben wij in Dordrecht ook wel ervaring mee, helaasquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:55 schreef DeHeer het volgende:
Twee afscheidsbrieven in woning dader gevonden. Dader was politieman in opleiding.
De selectie voor de politie is (echt waar) al bijzonder streng...quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:17 schreef quirigua het volgende:
Nou, misschien die hele selectie en opleiding es grondig schoon poetsen ; en wat minder trots zijn dat het allemaal zo goed gaat ; politie agenten "opleiden" in afghanistan gaat ook zo goed - -
en dat verklaart dat politie personeel van buitengewoon nivo is ? kom kom, is het niet eerder zo dat mensen met enige intelligentie een dergelijke loopbaan het liefst vermijden ?quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De selectie voor de politie is (echt waar) al bijzonder streng...
quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De selectie voor de politie is (echt waar) al bijzonder streng...
quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:55 schreef Auti het volgende:
Geert_RTLNieuws Geert Gordijn
Twee afscheidsbrieven in woning dader gevonden. Dader was politieman in opleiding.
hehe momentopnamequote:Op vrijdag 9 december 2011 22:23 schreef Auti het volgende:
[..]Maar is ook maar slechts een momentopname.
De selectieprocedure niet?quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:31 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
hehe momentopnamedeze man heeft humor mattie.
Eensch!quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:39 schreef Anno2012 het volgende:
Ik mag toch hopen dat Opstelten en Teeven met een verbod op politieagenten komen!
Dat zal niet gebeuren, immers de boetes voor toeteren moeten gewoon worden uitgeschrevenquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:39 schreef Anno2012 het volgende:
Ik mag toch hopen dat Opstelten en Teeven met een verbod op politieagenten komen!
Eerlijk gezegd hoop ik dat wel, al die mediaandacht zal toch extra pijnlijk zijn voor de nabestaanden.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:53 schreef RedFever007 het volgende:
ik heb eerder het idee dat we hier weinig meer van gaan horen maar we zullen zien
nog radicaler : ik hoop dat O en T zichzelf zullen verbieden (tot heil van t vaderlandquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:39 schreef Anno2012 het volgende:
Dat zou beter zijn. Mogen ook nog wel wat andere ongure figuren bijkomen zoals Donner, Verhagenquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:08 schreef quirigua het volgende:
[..]
nog radicaler : ik hoop dat O en T zichzelf zullen verbieden (tot heil van t vaderland)
quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:24 schreef MakkieR het volgende:
Twee jaar politieagent in opleiding en hoogstwaarschijnlijk geschoten met zijn politie dienstwapen. Waarom heb ik in vredesnaam zo'n lage dunk van ons politiesysteem. het lijkt wel een grote asociale tokkie familie met een uniform aan.
Ja, want dat is onomstotelijk bewezen vandaag.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:24 schreef MakkieR het volgende:
Twee jaar politieagent in opleiding en hoogstwaarschijnlijk geschoten met zijn politie dienstwapen. Waarom heb ik in vredesnaam zo'n lage dunk van ons politiesysteem. het lijkt wel een grote asociale tokkie familie met een uniform aan.
zijn rijbewijs halenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |