Want?quote:
Waarom is het nou weer een lamzak.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Want?
Hij is toch geen gast meer die lamzak
Jawel hoor.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Want?
quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Want?
Niet grappig, voorspelbaar en bij Profiel kun je zien wat voor zielige man het eigenlijk is.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom is het nou weer een lamzak.
Waarom?quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]![]()
Haten op Gijpie is het zelfde als VI haten
Dat is jouw debiele mening.quote:
Nogmaals jouw achterlijke mening. Knap dat je jezelf zo snel als mongool kan betitelen.quote:wat voor zielige man het eigenlijk is.
Hoe oud ben jij?quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:49 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Dat is jouw debiele mening.
[..]
Nogmaals jouw achterlijke mening. Knap dat je jezelf zo snel als mongool kan betitelen.
Haha...dit is ook wel weer het andere uiterste hoor.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:49 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Dat is jouw debiele mening.
[..]
Nogmaals jouw achterlijke mening. Knap dat je jezelf zo snel als mongool kan betitelen.
Ik volg het al sinds Sunday united, en het mag best weer wat meer over voetbal gaan. Die grapjes tussendoor komen dan ook lekkerder binnen dan als het een soort slecht gemaakte stand-up comedian is.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Haha...dit is ook wel weer het andere uiterste hoor.
Tja, verder is er vrij weinig gebeurd natuurlijk, behalve dan de uitschakeling van Utd en City...quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:06 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Zal wel weer een half uur over Lyon - Zagreb gaan. Kan daar niks meer over horen.
Thanks. Geen idee of ik ga kijken.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Aad de Mos en Boskamp geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |