Want?quote:
Waarom is het nou weer een lamzak.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Want?
Hij is toch geen gast meer die lamzak
Jawel hoor.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Want?
quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Want?
Niet grappig, voorspelbaar en bij Profiel kun je zien wat voor zielige man het eigenlijk is.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom is het nou weer een lamzak.
Waarom?quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]![]()
Haten op Gijpie is het zelfde als VI haten
Dat is jouw debiele mening.quote:
Nogmaals jouw achterlijke mening. Knap dat je jezelf zo snel als mongool kan betitelen.quote:wat voor zielige man het eigenlijk is.
Hoe oud ben jij?quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:49 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Dat is jouw debiele mening.
[..]
Nogmaals jouw achterlijke mening. Knap dat je jezelf zo snel als mongool kan betitelen.
Haha...dit is ook wel weer het andere uiterste hoor.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:49 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Dat is jouw debiele mening.
[..]
Nogmaals jouw achterlijke mening. Knap dat je jezelf zo snel als mongool kan betitelen.
Ik volg het al sinds Sunday united, en het mag best weer wat meer over voetbal gaan. Die grapjes tussendoor komen dan ook lekkerder binnen dan als het een soort slecht gemaakte stand-up comedian is.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Haha...dit is ook wel weer het andere uiterste hoor.
Tja, verder is er vrij weinig gebeurd natuurlijk, behalve dan de uitschakeling van Utd en City...quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:06 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Zal wel weer een half uur over Lyon - Zagreb gaan. Kan daar niks meer over horen.
Thanks. Geen idee of ik ga kijken.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Aad de Mos en Boskamp geloof ik.
Nou nou, niet zo terughoudend, we hebben het hier wel over VI hequote:Op vrijdag 9 december 2011 13:25 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Thanks. Geen idee of ik ga kijken.
Vind ik ook, het duo Genee en Derksen is cruciaal voor de show de rest is vervangbaar.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik zou Derksen eerder missen dan Gijp.
VI zonder Derksen is zoals de Eredivisie zonder PSVNiets meer.
Ik weet niet of iemand met (ineens) een Dinamo Zagreb logo zieliger isquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Niet grappig, voorspelbaar en bij Profiel kun je zien wat voor zielige man het eigenlijk is.
Houd eens op met zeuren man calimeroquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:52 schreef J2T het volgende:
Hoe triest ben je dan he. Mislukte troll met je Zagreb logo.
Als je even naar boven scrollt zie je een plaatje met Boskamp en Aad de Mos, trek daar je conclusies maar uitquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:02 schreef Rickazio het volgende:
Boskamp en Schelvis vanavond?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Precies.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:52 schreef J2T het volgende:
Hoe triest ben je dan he. Mislukte troll met je Zagreb logo.
Yeah, maar Aad de Mos vind ik niet echt boeiend, en dijenkletser Boskamp kan ik in principe ook wel overslaanquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou nou, niet zo terughoudend, we hebben het hier wel over VI heNiet de Voice, of Flikken Maastricht.
Kijk, met deze vier mannen moet het wel een spektakel worden:
[ afbeelding ]
Die vent in het publiek tussen Wilfred en Boskampquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou nou, niet zo terughoudend, we hebben het hier wel over VI heNiet de Voice, of Flikken Maastricht.
Kijk, met deze vier mannen moet het wel een spektakel worden:
[ afbeelding ]
Met je Dinamo UI, hoe zielig kun je zijnquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:24 schreef Stokstaart het volgende:
Boskamp is ook niet leuk meer elke week.En die verzuurde Aad de Mos al helemaal niet.
Tijd voor een nieuwe gast.
ben al jaren fan man, doe niet zo kinderachtig en erken je verlies Calimeroquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met je Dinamo UI, hoe zielig kun je zijn
troll.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ben al jaren fan man, doe niet zo kinderachtig en erken je verlies Calimero
quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Naar het schijnt heeft hij bij Talpa behoorlijk zijn zakken gevuld...quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:21 schreef DrDentz het volgende:
Zitten we vanavond dan naar vier miljonairs te kijken of is Genee nog niet zo ver?
quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat kom je hier eigenlijk doen?. Teveel opgekropte frustratie nu je al 2 weken niet over Feyenoord heb kunnen schelden door het goede spel?quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:24 schreef Stokstaart het volgende:
Boskamp is ook niet leuk meer elke week.En die verzuurde Aad de Mos al helemaal niet.
Tijd voor een nieuwe gast.
Boskamp met momentjes van Dubai Sportquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:02 schreef Buitendam het volgende:
Ik vind het zonde dat ze Boskamp regelmatig laten komen, maar geen eigen 'rubriekje' geven. Altijd als die vent vertelt over de B-jeugd van Barcelona en een veertienjarig spelertje van United wil ik zien wat ie bedoelt. Gewoon iets simpels waarmee je 3 minuten Quality-Boskamp-time kunt creëren.
Net zoals in het begin van de show "Wat viel jou deze week op", dat vind ik vaak het leukste moment van de aflevering. Even een klein stukje video en dan een beetje eromheen ouwehoeren.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:10 schreef vanBoeschoten het volgende:
Koert moet weer komen;
Koert Westerman (@KoertWesterman)
09-12-11 17:55
Natuurlijk bestaat die schutter wel. Hij was alleen steeds te snel weg voor de politie! #snelwegschutter
(ik kan niet zo'n kęk twitter ding maken met m'n telefoon of wel)
Grapjas, Gijp heeft meer voetbalinzicht dan Johan en Wilfriet tezamenquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij?
Gijp is gewoon kut, met zijn 12-jarigen grapjes. Het programma gaat nu tenminste weer over voetbal![]()
Alleen wel jammer dat elke uitspraak wordt gebagatelliseerd met een afsluitende "maar Barcelona is toch het best dus waar hebben we het eigenlijk over". Ik ben bang dat ik het missen van Gijp stadium ook al voorbij ben, en denk dat dit ook de enige juiste instelling is want ik acht de kans niet groot dat hij uberhaupt nog terugkeert.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:22 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Grapjas, Gijp heeft meer voetbalinzicht dan Johan en Wilfriet tezamen
link? ik heb er pas 1 gezien volgens mijquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:23 schreef Doublepain het volgende:
Gvs die nieuwere reclames van derksen is echt slecht
Dat ga je toch niet met opzet zitten kijkenquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:51 schreef julian6 het volgende:
[..]
link? ik heb er pas 1 gezien volgens mij
Dit.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alleen wel jammer dat elke uitspraak wordt gebagatelliseerd met een afsluitende "maar Barcelona is toch het best dus waar hebben we het eigenlijk over". Ik ben bang dat ik het missen van Gijp stadium ook al voorbij ben, en denk dat dit ook de enige juiste instelling is want ik acht de kans niet groot dat hij uberhaupt nog terugkeert.
Heb ik niet, kijk gewoon tv. Gaat nu over de telivizierring enzoquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:51 schreef julian6 het volgende:
[..]
link? ik heb er pas 1 gezien volgens mij
maar Gijp missen we wel als Barbara en Iwan er zitten straks. Of Jan Joost.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:16 schreef Saavedra het volgende:
Boskamp vind ik ook wat minder worden. Die moet daar niet elke week gaan zitten. Dan gaat zijn kracht verloren.
gijpie hoeft echt nooit meer te werken hoor die komt niet terug voor die geldquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:21 schreef tochweerhenk het volgende:
jonge tuurlijk komt gijpie weer terug hij moet toch money klappen jwz
Serieus?quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:22 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
gijpie hoeft echt nooit meer te werken hoor die komt niet terug voor die geld
Jammer dat Joran geen zoutzuur in zijn bek gooide bij P&Wquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:24 schreef Ties02 het volgende:
Gotspe in column Joh. Derksen: 'Cruyff is de enige echte Ajacied, zonder verborgen agenda'. Een Ajacied die voor geld ooit naar 010 ging...
Peter rrrrrr de Vries op Twitter
Peter de Vries, wat een faal.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:24 schreef Ties02 het volgende:
Gotspe in column Joh. Derksen: 'Cruyff is de enige echte Ajacied, zonder verborgen agenda'. Een Ajacied die voor geld ooit naar 010 ging...
Alleen al het gebruik van '010'...quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:24 schreef Ties02 het volgende:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is dat een goed voornemen voor het jaar des oordeels?
Ga dan buiten rennen, gaat 2x zo snelquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Moet rennen he buikje weghalen jeweet.
Daarna nog even gelift en voetballen.
De hoek bedoel je?quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:30 schreef wdn het volgende:
De Mos lacht als een boer met kiespijn! Hij zit aan de kant van de klappen
Fuck that, vooral met dit weer.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ga dan buiten rennen, gaat 2x zo snel
zekers!quote:
Valt wel mee, gewoon doorzettenquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Fuck that, vooral met dit weer.
En cardio.
Dat scheermesje maakten ze zelfquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Waarom zijn het altijd van die lelijke bekers die ze krijgen bij VI, is dat om er zo veel mogelijk gezeik over te krijgen of zo?
quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://studio-vi.eyeworks.tv/
Mailbox hacken
Nu al plat?quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mailbox hacken
Wat zijn de inlogcodesquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mailbox hacken
dan kan je alle mailtjes verwijderenquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als je die weet zit je in zijn mailbox
Haha, daarom. Zou baas zijn. Gewoon alles verwijderen behalve mailtjes van FOK!ersquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als je die weet zit je in zijn mailbox
Hoe weet je wie wie is?quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:34 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, daarom. Zou baas zijn. Gewoon alles verwijderen behalve mailtjes van FOK!ers
Eindelijk kiezen ze dan mijn mailtjesquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:34 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, daarom. Zou baas zijn. Gewoon alles verwijderen behalve mailtjes van FOK!ers
NEE: Zuidgrens uit 070quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:36 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Iedereen moet dan bij woonplaats 'FOK!' zetten
Wie is dit? Random twitteraar?quote:
Dit is zijn terrein, Aadje Afkoopsomquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:38 schreef Evertjan het volgende:
hoe komt het dat Aad in een keer een mening heeft?
Greg?quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:39 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Rechtsback van ajax maaaaaaaaang
Heeft al gewonnenquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:39 schreef vincerusso het volgende:
[..]
En verliest die klote van Barneveld ?
quote:Beste meneer Boskamp,
Ik ben al een paar weken op zoek naar die schuine droppen in de supermarkt. Hoe zien ze eruit en waar kan ik ze vinden?
Met vriendelijke groet,
[quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:39 schreef GotenSSJ het volgende:
[quote]Op vrijdag 9 december 2011 20:39 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Now watching.
..]quote:
knap hoor voor die labiele dwaas die zijn talent verneuktquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft al gewonnen104 gemiddeld + 6-3 winst op Baxter
Speelt Barnie nog bij FC Dartmund?quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal wel tegen zo'n noob zijn, daar wint hij wel van zonder te trillen als een rietje.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Woordgrap van het jaarquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:40 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Speelt Barnie nog bij FC Dartmund?
Niet echt rullevant, maar wel leuk.twitter:RubenLigeon twitterde op vrijdag 09-12-2011 om 19:15:54RT @thomasvanmeulen: @RubenLigeon u speelt toch bij ajax , reageer a.u.b • Ja klopt reageer retweet
reageer aubquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:41 schreef Gramulanion het volgende:
Niet echt rullevant, maar wel leuk.twitter:RubenLigeon twitterde op vrijdag 09-12-2011 om 19:15:54RT @thomasvanmeulen: @RubenLigeon u speelt toch bij ajax , reageer a.u.b • Ja klopt reageer retweet
volgende week vrijdagquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:42 schreef ZuidGrens het volgende:
beetje off topic maar wanneer is loting EL?
quote:
quote:
Ah oké, helder. Thanks.quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:43 schreef Geo3kant het volgende:
[ afbeelding ]onze Davy het weer unne mooie!
Now watching betekent hetquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ah oké, helder. Thanks.
iemand in zn oog prikkenquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:44 schreef Doublepain het volgende:
Ben benieuwd of alle mourinho haters,(bijna alle ajax sups) nogsteeds mourinho haten
Toen liep ik nog in de luiers jongenquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:45 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Die was van 1994 tot 1996 dus echt wereldklasse
Bijna heel Nederland.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:44 schreef Doublepain het volgende:
Ben benieuwd of alle mourinho haters,(bijna alle ajax sups) nogsteeds mourinho haten
Bahquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:46 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Toen liep ik nog in de luiers jongen
Die stond er ook, van het moment. Of wil je de 'als als als' discussie voeren?quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:45 schreef Smoofie het volgende:
Waarom doen ze alsof Ajax met haar sterkste opstelling stond
Ik ook niet, gewoon een top top top trainerquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:46 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Bijna heel Nederland.
Ik snap overigens ook niet waarom.
ik heb liever standard luikquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:47 schreef muzas het volgende:
Kan ajax wéér anderlecht loten?
Zou wat zijn
"van het moment".quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:46 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Die stond er ook, van het moment. Of wil je de 'als als als' discussie voeren?
gokkenquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:47 schreef Geo3kant het volgende:
Kut Man U gvd lamme donders hebben me 150 pleuro's gekost
Alle topclubs gaan met b elftallen spelen, hoezo grote kans om el te winnenquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
word de Europa league nog leuker dan de CL![]()
Beter dan die gladjakker van een Guardiola.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ook niet, gewoon een top top top trainer
Ja, denk niet dat ze waren weggespeeld met een normale linksback, met siggy, boerrigter, de jong, anita midfield, en aldeweireld.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:46 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Die stond er ook, van het moment. Of wil je de 'als als als' discussie voeren?
Wees nou eens eerlijk.. Real B stond er en die speelde op 60% .. anders had ajax niet zoveel balbezit gehad hoor en hadden er meer tegen doelpunten geweest.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:47 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
"van het moment".
Ja, dat is natuurlijk weer een redenatie van niks. Als je halve team geblesseerd is kan je ook gewoon niks, dat is logisch. Om ze daar dan op af te rekenen...
Iddquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:48 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Beter dan die gladjakker van een Guardiola.
Dat zeg ik toch ook niet, ze speelde allebei niet fantastisch, maar het is niet alsof Real echt beter was of zo, zelfs al was het B. Die zijn alsnog per stuk 3x zoveel waard als enig Ajaciedquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:48 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Wees nou eens eerlijk.. Real B stond er en die speelde op 60% .. anders had ajax niet zoveel balbezit gehad hoor en hadden er meer tegen doelpunten geweest.
Nee Ajax stond er niet met hun beste opstelling, maar Real B deed ook niet hun best.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |