SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!
Originele topic en vorige delen:
× 001 × 002 × 003 × 004 × 005 × 006 × 007 × 008 × 009 × 010 ×
× 011 × 012 × 013 × 014 × 015 × 016 × 017 × 018 × 019 × 020 ×
× 021 × 022 × 023 × 024 × 025 × 026 × 027 × 028 × 029 × 030 ×
× 031 × 032 × 033 × 034 × 035 × 036 × 037 × 038 × 039 × 040 × 041 × 042 × 043 × 044 × 045 ×
Alsof mijn vetpercentage al niet hoog genoeg is.quote:
Hebben negers niet een intolerantie voor lactose?quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Alsof mijn vetpercentage al niet hoog genoeg is.
Afrika rimboe negers ja.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hebben negers niet een intolerantie voor lactose?
Iedereen van Fernandes is welkom op je feest, toch?quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:36 schreef Chai het volgende:
Wij hebben nog zo'n lege weckpot en nu lijkt het me leuk om daar die gummyberen in te doen.Ben over een 1,5 maand jarig, dus dan vul ik 2 weken van tevoren die pot.
Hoe oud word je?quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:36 schreef Chai het volgende:
Wij hebben nog zo'n lege weckpot en nu lijkt het me leuk om daar die gummyberen in te doen.Ben over een 1,5 maand jarig, dus dan vul ik 2 weken van tevoren die pot.
mest voor wat? zandvlaktes en dooie cactii?quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Gaan ze dan aan de schijterij.
Hebben ze weer meer mest.
Voor hun eigen akkertjes. Van 2 m².quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
mest voor wat? zandvlaktes en dooie cactii?
Iedereen weet dat bosnegers geen akkertjes hebben.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Voor hun eigen akkertjes. Van 2 m².
tenzij je voldoende water hebt dan kan je lekker drinkenquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Iedereen weet dat bosnegers geen akkertjes hebben.
Plus ze hebben er dan niks aan want diarree is uitdroging. En uitdroging is ongunstig.
Terechtquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:06 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik heb zin in kerst, onbeschaamd onnodig veel eten.
sry heb al party anders was ik erbijquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:11 schreef tliciouz het volgende:
Jongens, party dit weekend bij mijNiet dat er iemand komt.
Pm adresquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:11 schreef tliciouz het volgende:
Ik ben er bij.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:11 schreef tliciouz het volgende:
Awyeah!!quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:11 schreef tliciouz het volgende:
gewoon ff met heliquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:11 schreef tliciouz het volgende:
Nee jullie hadden best mogen komen maar mijn woonplaats is kut met het ov
Flakersquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:11 schreef tliciouz het volgende:
Zulks een deceptie.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:11 schreef tliciouz het volgende:
Had daar een paar biertjes opquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Crap form, mag hopen dat jij ze beter doet.
En dit.quote:
Catwoman outfit, toch?quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:31 schreef JackieBrown het volgende:
En dit.
Was al een outfit aan het uitzoeken![]()
Een desillusie, een tegen-conclusiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like so:quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:39 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Alleen als jij als Batman gaat
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:42 schreef Sinji het volgende:
[..]
Een desillusie, een tegen-conclusie
Een misrekening, een kanttekening
Wat je ook hebt bedacht
Het is, en blijft
Een anticlimaxEmotionele teksten manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
In mijn dromenquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:44 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ewa, heb je nog mensen geklapt vandaag?
quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Like so:Rrrrrrr sexySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Like so:Dan moet je meer de T in de GTL doen, GSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon weer een maandje naar Kenia gaan.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:47 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dan moet je meer de T in de GTL doen, G
Kenya is aan volgens mij broer, ongerepte koraal enzulks.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:49 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gewoon weer een maandje naar Kenia gaan.
zo noem je een kind toch nietquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:54 schreef Sinji het volgende:
[..]
Kenya is aan volgens mij broer, ongerepte koraal enzulks.
Hij had trouwens een lezing van een Sjamaan daar. Er zou iets groots gebeuren binnen een jaar en het te maken met de letter Y.
Binnen een jaar hadden ze een dochter genaamd Yara![]()
Die naam hebben ze toch echt zelf uitgekozenquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:54 schreef Sinji het volgende:
[..]
Kenya is aan volgens mij broer, ongerepte koraal enzulks.
Hij had trouwens een lezing van een Sjamaan daar. Er zou iets groots gebeuren binnen een jaar en het te maken met de letter Y.
Binnen een jaar hadden ze een dochter genaamd Yara![]()
Selffulfilling , I know. Maar het was wel bedacht door de vrouwquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:00 schreef Jajong het volgende:
[..]
Die naam hebben ze toch echt zelf uitgekozen.
gelijk duidelijk wie de broek aan heeftquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:01 schreef Sinji het volgende:
[..]
Selffulfilling , I know. Maar het was wel bedacht door de vrouw
quote:
quote:
* Chocolatebear zoekt dekking.quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:02 schreef gers het volgende:
[..]
gelijk duidelijk wie de broek aan heeft
quote:
Je bedoelt elke man op aarde?quote:
Ah je lurkt in KLBquote:
* Sinji maakt popcorn en gniffelt doendequote:Op vrijdag 9 december 2011 14:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
* Chocolatebear zoekt dekking.
Ik wilde dat niet zeggen, maar dat soort sneue types komen wel het vaakst daarmee aanzetten lijkt het.quote:
Ik wil niet geraakt worden door stukjes poep.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:06 schreef Sinji het volgende:
[..]
* Sinji maakt popcorn en gniffelt doende
Ik heb al jaren een stabiele relatie en ik woon samen. En jij?quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:09 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hehe. I feel bad for y'all son.
I got 99 problems..
Maar maakt ze wel genoeg sammiches?quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:09 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik heb al jaren een stabiele relatie en ik woon samen. En jij?
Nee, de hoer.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Maar maakt ze wel genoeg sammiches?
quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:09 schreef Jajong het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doet ze wel genoeg bier halen als er voetbal op tv is?quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:09 schreef Jajong het volgende:
[..]
STUUR HAAR NU NAAR DE KEUKEN!!quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:11 schreef JackieBrown het volgende:
[..]BweheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Stuur dan je adres.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hatefuck haar, opdat ze haar lesje leert.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
[..]Kut voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
quote:
Je moet weer gered worden door een man zie ik...quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:17 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Bedankt voor je medeleven maar komt goed. Chocobeer is onderweg.
Naar mannetje ben jij.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:18 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je moet weer gered worden door een man zie ik...
Nee hoor. Ik kom wel naar Jackie toe.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:18 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je moet weer gered worden door een man zie ik...
Had je wat?quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik kom wel naar Jackie toe.
Eerlijk zullen we alles delen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik kom wel naar Jackie toe.
Neeeequote:
Die drie chicks zijn nu allemaal moeder van minstens 5 kinderen en hun man zit of in de bak of bij een andere baby mamaquote:
waarom ken ik dat nummerquote:
It's all bout the paperquote:
quote:Whats big right now are beats that are in the clubs, like dubstep. So I want to mess with that stuff, but also stay me
If only this were real..quote:
?quote:
Voor jouw tijd, ga maar verder met je huiswerk.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:29 schreef Chai het volgende:
[..]
?![]()
Heb hier geen geluid, maar:
mike jonny bryan en vincent dat zijn nou de jongens van dit moment
ze weten heel goed wat ze doen met chikky`s zoals wij
ze hebben sexy sexy body`s en dat maakt mij blij
meer steeds meer dat is wat jongens graag willen
korte rokjes en strakke leggings op me billen
en die hongerige blik is dan ook niet meer te stillen
een stap dichter bij en ik ga heel hard gillen
wtf.
Heb ik niet. En blij dat het voor mijn tijd was, ik heb tenminste geen paars met oranje gedragen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Voor jouw tijd, ga maar verder met je huiswerk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |