Alleen aan de kust.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:36 schreef Specularium het volgende:
Vraag me af of het nu ook hard waait in Rusland.
Zelfs bij de NOS riepen al die verbitterde analisten dat het omkoping wasquote:Op donderdag 8 december 2011 23:42 schreef Eenskijken het volgende:
gaan ze nou zo serieus in op die fraude?het was begonnen als grapje op twitter, en iedereen neemt het klakkeloos over.
Volgens mij begon Youri Mulder er over in de analyse.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:42 schreef Eenskijken het volgende:
gaan ze nou zo serieus in op die fraude?het was begonnen als grapje op twitter, en iedereen neemt het klakkeloos over.
het was al lang en breed op twitter besproken voordat youri het in de mond nam.. social media is snel. Heel snelquote:Op donderdag 8 december 2011 23:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij begon Youri Mulder er over in de analyse.
Wie ?quote:Op donderdag 8 december 2011 23:43 schreef alors het volgende:
[..]
Zelfs bij de NOS riepen al die verbitterde analisten dat het omkoping was
Wel een goed voorbeeld. Zoveel goals worden knullig weggegeven, dat je overal wel wat achter kunt zoeken als je dat wil.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:48 schreef Eenskijken het volgende:
LOL gaat ie zeggen dat ajax omgekocht is. ROFL!
Ja klopt, irritant.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:50 schreef Eenskijken het volgende:
Iemand z'n mobiel staat aan? Of heb alleen ik last van een storend geluid?
tong heeft sinds Sint een mobiel ... zou kunnenquote:Op donderdag 8 december 2011 23:50 schreef Eenskijken het volgende:
Iemand z'n mobiel staat aan? Of heb alleen ik last van een storend geluid?
Wat is zijn ping?quote:Op donderdag 8 december 2011 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
tong heeft sinds Sint een mobiel ... zou kunnen
Ik denk het wel.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:50 schreef DrDentz het volgende:
Zou Blatter eigenlijk ook een hele eerlijke man zijn?
Wouter Bos heeft duidelijk aan status verloren sinds hij geen minister meer isquote:Vincent Mentzel
Befaamde persfotograaf blikt terug op een jaar nieuwsfoto's.
Astrid Joosten
Presentatrice maakte de de documentaire 'De Magie van Mandela'.
Wouter Bos
Oud-minister van Financiën verscheen twee keer voor de commissie-De Wit.
Ja, Cruijff mag nog wel alleen aanschuiven.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:29 schreef Confetti het volgende:
Vanavond in de uitzending
Wouter Bos heeft duidelijk aan status verloren sinds hij geen minister meer is
Ik zie hem nog graag hoor.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:29 schreef Confetti het volgende:
Vanavond in de uitzending
[..]
Wouter Bos heeft duidelijk aan status verloren sinds hij geen minister meer is
Nog een keer?quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, Cruijff mag nog wel alleen aanschuiven.
Al lang niet meer dacht ik.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:53 schreef UncleDolan het volgende:
Werkt z'n vrouw nog bij de redactie?
Sinds 2002 werkt Bos' vrouw al niet meer bij de VARA, meen ik.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:58 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat hij de tafel moet delen met andere gasten.
Zoiets. In ieder geval al voordat P&W op de TV kwam was ze er weg. Dus die insinuaties slaan nergens op.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:01 schreef Toad het volgende:
Sinds 2002 werkt Bos' vrouw al niet meer bij de VARA, meen ik.
ok.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Zoiets. In ieder geval al voordat P&W op de TV kwam was ze er weg. Dus die insinuaties slaan nergens op.
quote:
Wat?quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:11 schreef Specularium het volgende:
Wie is leuker? Mandela of Braboneger?
Zolang braboneger niet door Erik van Muiswinkel wordt geďmiteerd ga ik voor braboneger.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:11 schreef Specularium het volgende:
Wie is leuker? Mandela of Braboneger?
Nog steeds prima geconserveerd, inderdaad.quote:
Het geld komt wel terug.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:16 schreef Cynix ® het volgende:
Eigenlijk ongelooflijk dat zo'n sympathieke peer in zijn kloffie wel gewoon tientallen miljarden ¤ weggegeven c.q. op het spel gezet heeft.
Wat bedoelt u te zeggen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bos is wel van de partij van de arabieren he...
Wie is het?quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:27 schreef Mani89 het volgende:
Wanneer gaat Astrid Joosten in de playboy?
Zo stel ik me de gemiddelde Wildersstemmer altijd voor. Die horen altijd "blablabla, moeilijk woord, blablabla" ---> "Ze weten er niet van.Geert begrijp ik wel, die die heeft gelijk!"quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:16 schreef BradleyQ het volgende:
Wat een niveau weer... Veel vorm, weinig inhoud.
Doe eens normaal man.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:31 schreef Kenju het volgende:
[..]
Zo stel ik me de gemiddelde Wildersstemmer altijd voor. Die horen altijd "blablabla, moeilijk woord, blablabla" ---> "Ze weten er niet van.Geert begrijp ik wel, die die heeft gelijk!"
Bos heeft gewoon een prima verhaal, net als hij dat tijdens het verhoor had.
Gullit is een held. Ik houd wel van mensen die naast een vak met weinig inhoud (artiest, sporter, etc.) ook maatschappelijk geëngageerd zijn.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:31 schreef Specularium het volgende:
Tuut tuut tuut, de groetjes van Ruud.
Hij is ook nog eens rekenwonder.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:34 schreef Kenju het volgende:
[..]
Gullit is een held. Ik houd wel van mensen die naast een vak met weinig inhoud (artiest, sporter, etc.) ook maatschappelijk geëngageerd zijn.
Maar die waarde geef je wel op basis van iets. En dat vind zijn basis in meer dan alleen rationeel beoordeelde variabelen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:34 schreef Specularium het volgende:
Hebben ze zelf niet door dat dat de waarde is die je zelf aan iemand geeft?
quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij is ook nog eens rekenwonder.
Aad de Mos heeft die titel voor altijd.... Niemand in het voetbal mag daar aan komenquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij is ook nog eens rekenwonder.
Daar heeft Gullit zich idd belachelijk gemaakt...quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:38 schreef DrDentz het volgende:
Maatschappelijk geëngageerd maar als er een zak geld rinkelt werkt hij wel voor een dictator in Tsjetsjenië.
Ik zou winnen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:41 schreef Specularium het volgende:
Zo, die vrouw werd als door wilde leeuwen besprongen.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:44 schreef Cynix ® het volgende:
Balkenende zou ik nog niet een avond op mijn kat laten passen.
Het een sluit het ander toch niet uit? Je zou het hooguit selectief kunnen noemen om te gaan werken voor een rand-crimineel.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:38 schreef DrDentz het volgende:
Maatschappelijk geëngageerd maar als er een zak geld rinkelt werkt hij wel voor een dictator in Tsjetsjenië.
Je waardeert Mandela pas echt, als je je afvraagt wat Mandela in het geval van Tsjetsjenië zou doen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:50 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Het een sluit het ander toch niet uit? Je zou het hooguit selectief kunnen noemen om te gaan werken voor een rand-crimineel.
Persoonlijk was ik ook gewoon gegaan, en tegelijkertijd heb ik ook zeer veel waardering voor de groten der aarde als de Mandela's van deze wereld.
Want Mandela moet de norm zijn voor je eigen moraliteit wanneer je de man waardeert/bewondert? Ik heb ook grote bewondering voor Ghandi. Maar ik ben toch meer van het terugmeppen ipv het keren van de andere wang of het passieve verzet...quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:54 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Je waardeert Mandela pas echt, als je je afvraagt wat Mandela in het geval van Tsjetsjenië zou doen.
Als hij je inspireert, of als je meent veel van hem te kunnen leren, dan zou je dat kunnen doen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:10 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Want Mandela moet de norm zijn voor je eigen moraliteit wanneer je de man waardeert/bewondert?
Ok. Passief verzet bestaat niet, maar goed. Geweldloos natuurlijk wel.quote:Ik heb ook grote bewondering voor Ghandi. Maar ik ben toch meer van het terugmeppen ipv het keren van de andere wang of het passieve verzet...
Hij was toch een grote bij de Shell voor-ie wat politiek ging hobbyen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Bos rechts? Is rechts geen voorstander van vrije markt-economie (zonder overheidsinterventie)?
en nu zit ie bij KPMG, te lobbyen voor het zorgkartelquote:Op zaterdag 10 december 2011 07:36 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hij was toch een grote bij de Shell voor-ie wat politiek ging hobbyen?
Ik heb hem net een hele lijst grappen gestuurd over Geert Wilders' haar.quote:Op maandag 12 december 2011 22:52 schreef Specularium het volgende:
Hebben er al mensen grapjes ingestuurd naar Dolf?
Mancrushquote:Op maandag 12 december 2011 23:10 schreef DrDentz het volgende:
Als Keje Amerikaan was werd hij sowieso president!
Apart, toen ik dit typte zei Keje net president.
Iets teveel in de media.quote:Op maandag 12 december 2011 23:09 schreef Cynix ® het volgende:
Keje is wel een aardige peer. Misschien wel de enige die ik serieus zou nemen in die hoek.
Die zaten in vrijdag op maandagquote:Op maandag 12 december 2011 22:52 schreef Specularium het volgende:
Hebben er al mensen grapjes ingestuurd naar Dolf?
Ze heeft nog net geen bit in.quote:
Dit dus.quote:
quote:Op maandag 12 december 2011 23:16 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Ik zou haar doen tot ik verpoederd kraakbeen uit m'n leuter tetter.
Geldt voor bijna alle Nederlandse films.quote:Op maandag 12 december 2011 23:18 schreef Oidipous het volgende:
Slecht geacteerd. Dit kwam totaaaaal niet over.
Behalve voor New Kidsquote:Op maandag 12 december 2011 23:19 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Geldt voor bijna alle Nederlandse films.
quote:Op maandag 12 december 2011 23:18 schreef DrDentz het volgende:
Zow!
En das allemaal echt gebeurd joh?
Eens.quote:Op maandag 12 december 2011 23:19 schreef Specularium het volgende:
Heeft ie ook liters Oranjeboom moeten zuipen?
Lijkt mij erger dan Tooske.
Neem het serieus allemaal!quote:Op maandag 12 december 2011 23:21 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Nee, ook slecht geacteerde nl bagger.
De verhaallijnen en de subtiele humor zijn in die film wel sterk.quote:Op maandag 12 december 2011 23:21 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Het is meer een Mabel.quote:
Wel heel appart idd, maar de vragen die ze stellen dan ook....quote:Op maandag 12 december 2011 23:22 schreef Cynix ® het volgende:
Hij doet Waxo een keer na en is meteen royalty-kenner.
Verkapte 'ik kan engels en kijk buitenlandse films' reactiequote:Op maandag 12 december 2011 23:21 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Niks verkapt. New Kids is een kut film voor pubers.quote:Op maandag 12 december 2011 23:23 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Verkapte 'ik kan engels en kijk buitenlandse films' reactie
quote:Op maandag 12 december 2011 23:25 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Niks verkapt. New Kids is een kut film voor pubers.
Ik vond het boek beterquote:Op maandag 12 december 2011 23:24 schreef Specularium het volgende:
Er is maar 1 goeie NL film en dat is Het Zakmes.
quote:Op maandag 12 december 2011 23:25 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Niks verkapt. New Kids is een kut film voor pubers.
quote:Op maandag 12 december 2011 23:32 schreef TUFKAL het volgende:
Ze is plat, twee meter, heeft een bril en een pony.
quote:Op maandag 12 december 2011 23:32 schreef TUFKAL het volgende:
Genoeg lengte om een lange negerlul diep in te steken hoor ik net.quote:Op maandag 12 december 2011 23:35 schreef DrDentz het volgende:
Ze wilden haar gevangen houden als seksslavin
Ze waren op zoek naar haar bronnetje.quote:Op maandag 12 december 2011 23:35 schreef DrDentz het volgende:
Ze wilden haar gevangen houden als seksslavin
Ze is wel fucking lang merk ik nu jaquote:Op maandag 12 december 2011 23:32 schreef TUFKAL het volgende:
Vreemd dan dat de uitzending van Pauw & Witteman waar het over Ajax gaat altijd het best bekeken is van alle afleveringen die week.quote:Op maandag 12 december 2011 23:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is er nou werkelijk niemand in Hilversum die die programmamakers uitlegt dat 90% van het land niet op dat Ajax-geblaat zit te wachten???
quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Vreemd dan dat de uitzending van Pauw & Witteman waar het over Ajax gaat altijd het best bekeken is van alle afleveringen die week.
3 lachebekjes bij elkaar.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:10 schreef borisz het volgende:
Vanavond Jolande Sap, Dolf Jansen en Frans Bauer.
Die giechelt nog om een zachte windquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:34 schreef tong80 het volgende:
Bauer is de onschuld zelfe. Ik moet altijd meelachen als ie om zijn eigen flauwe grapjes lacht.
Waar moet je het dan over hebben? Ik vind dat meer journaal-onderwerpen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:07 schreef TUFKAL het volgende:
Maar Luik was niet de moeite waard?
Voor de duidelijkheid: maakt mij niet uit.
Zelfs bij de Belg werd er niet overdreven veel aandacht aan besteed.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:10 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Waar moet je het dan over hebben? Ik vind dat meer journaal-onderwerpen.
Tja t zou een mooi onderwerp zijn over wapengebruik bla blaquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:10 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Waar moet je het dan over hebben? Ik vind dat meer journaal-onderwerpen.
"Rutte doet z'n best" is toch schattig?quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:14 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Niet zo denigrerend doen. Frans zit er ook niet om over de recessie te lullen.
Die vraag had hem gewoon niet gesteld moeten worden.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:15 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
"Rutte doet z'n best" is toch schattig?
Daarvoor zit je aan tafel. Zo gaat het programma.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:16 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Die vraag had hem gewoon niet gesteld moeten worden.
Oh kom op, je nodigt Frans Bauer niet uit om over diepzinnige kwesties te spreken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:17 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Daarvoor zit je aan tafel. Zo gaat het programma.
Elke gast krijgt een vraag tijdens een bruggetje. Kijk je wel eens?quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:20 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Oh kom op, je nodigt Frans Bauer niet uit om over diepzinnige kwesties te spreken.
Volgens mij was dit wel 1 van de 1e dat Wendy zo in dat negerinnepak gingquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:26 schreef alors het volgende:
Wendydie zie je toch meteen, haar gezicht beweegt niet eens.
RTL "humor"quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:26 schreef alors het volgende:
Wendydie zie je toch meteen, haar gezicht beweegt niet eens.
Dan blijft de quote overeind...quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:27 schreef Paul het volgende:
[..]
Volgens mij was dit wel 1 van de 1e dat Wendy zo in dat negerinnepak ging
Het bruggetje met de vraag of hij iets merkt van de recessie voldeed. Ik verdedig Bauer om dat ik 'm wel mag en hij authentiek blijft.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:26 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Elke gast krijgt een vraag tijdens een bruggetje. Kijk je wel eens?
Waarom verdedig je Bauer eigenlijk?
Dus? Dan is t niet schattig?quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:28 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Het bruggetje met de vraag of hij iets merkt van de recessie voldeed. Ik verdedig Bauer om dat ik 'm wel mag en hij authentiek blijft.
Jazeker, maar dat is geen reden om op hem neer te kijken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:30 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dus? Dan is t niet schattig?
Dat authentieke is natuurlijk ook een trucje/ z'n handelsmerk.
Dijkgraaf?quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:30 schreef Lindstrřm. het volgende:
aantrekkelijke man toch, die professor; dames?
Nee Britt is dat te blonde meisje met groot uitgevallen neus die doet alsof ze dom is.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:42 schreef UncleDolan het volgende:
Brit was degene van die zoveel duizend blowjobs?
Jij interpreteert schattIg schijnbaar met neerkijken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:33 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Jazeker, maar dat is geen reden om op hem neer te kijken.
Ik geloof werkelijk dat Frans nooit acteert en werkelijk zo naďef is en geen sprankje cynisme heeft. Hij mag dan wel bagger muziek maken, maar hij vermaakt er veel mensen mee en komt op mij over als een eerlijk en sympathiek mens.
Jaquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:42 schreef UncleDolan het volgende:
Brit was degene van die zoveel duizend blowjobs?
Ik zie haar er wel voor aan om een bj te geven voor een breezer, ook al is het gespeeld.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:43 schreef alors het volgende:
[..]
Nee Britt is dat te blonde meisje met groot uitgevallen neus die doet alsof ze dom is.
Ohja en een verschrikkelijk niet om aan te horen Noord-hollands accentquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:43 schreef alors het volgende:
[..]
Nee Britt is dat te blonde meisje met groot uitgevallen neus die doet alsof ze dom is.
Het is een soort van gemaakt Amsterdams accent. Hier in Haarlem praten we niet zo.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:44 schreef alors het volgende:
[..]
Ohja en een verschrikkelijk niet om aan te horen Noord-hollands accent
Wie is dat ?quote:
Zie ik nog niet aangekondigd staan, wel al:quote:
Optie 3 is weggevallen: of als blije merrie.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:37 schreef golfer het volgende:
Anky van Grunsven
Gaat de dressuuramazone naar de Olympische Spelen als deelnemer of als coach?
Volgens mij is Thieme tegen worst.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:14 schreef Ringo het volgende:
Zou Thieme op de woonboot blijven slapen?
ik.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:18 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Thieme. Wie maakt zich in godsnaam zorgen over onverdoofd slachten.
'Mijn' partijquote:Op woensdag 14 december 2011 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jouw partij maakt zich drukker om verdrinkende eenden...
Ik vind het hypocriet dat ze zich wel om cavia's bekommeren en de bioindustrie ongemoeid laten...quote:Op woensdag 14 december 2011 23:21 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
'Mijn' partij![]()
Niemand staat 100% achter 'zijn' partij. Ondankts dat heeft de PVV toch wel de dieren politie voor elkaar gekregen.
Ik ook. Stem jij wel op een partij die de bio industrie wil afschaffen?quote:Op woensdag 14 december 2011 23:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind het hypocriet dat ze zich wel om cavia's bekommeren en de bioindustrie ongemoeid laten...
Ze werkt nota bene met dieren. Dat moet ze er toch wat van afweten hoe dieren worden geslacht.quote:
+ Getrouwdquote:Op woensdag 14 december 2011 23:27 schreef Eenskijken het volgende:
Thieme is zwanger?bah... ik had gehoopt dat ze single was
Haar reactie was idd nog simpeler dan die van Frans Bauer gisteren.quote:
Denk dat op de PVDD en GroenLinks (in zekere mate) na, geen enkele partij de bioindustrie wil afschaffen. Ik stem niet op die 2 partijen, maar ik stem ook niet op een partij die zich sterk voor de Animal Cops maakt...quote:Op woensdag 14 december 2011 23:25 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Ik ook. Stem jij wel op een partij die de bio industrie wil afschaffen?
Ik lust ook een goed bord vlees, maar koop altijd wild. Kost wat meer, maar smaakt een stuk beter dan die c1000 troep.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk dat op de PVDD en GroenLinks (in zekere mate) na, geen enkele partij de bioindustrie wil afschaffen. Ik stem niet op die 2 partijen, maar ik stem ook niet op een partij die zich sterk voor de Animal Cops maakt...
Hopelijk ga je straks niet vragen of ik soms kiloknallers bij de C1000 koop
quote:Op woensdag 14 december 2011 23:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Iets meer respect graag voor (één van) de succesvolste Nederlandse Olympiërs ooit.
Anky![]()
Ok, trusten dan.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ging nergens over, kun je gerust skippen...
Gemiddeld leeft een rund nog 60 seconden na dat de hals wordt doorgesneden. Ik weet niet of het dier daar pijn van heeft (verschillende studies zeggen van wel), maar het geeft wel onnodig veel stress. Dat zou met een simpele verdoving voorkomen kunnen worden. Die verdoving is ook verplicht, behalve als je Moslim of Jood bent.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:25 schreef Che_ het volgende:
Omni
Snap niet wat het probleem van Thieme is. Als je de keel in 1x doorsnijdt van het dier worden er toch geen pijnsignalen meer verstuurd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |