Alleen aan de kust.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:36 schreef Specularium het volgende:
Vraag me af of het nu ook hard waait in Rusland.
Zelfs bij de NOS riepen al die verbitterde analisten dat het omkoping wasquote:Op donderdag 8 december 2011 23:42 schreef Eenskijken het volgende:
gaan ze nou zo serieus in op die fraude?het was begonnen als grapje op twitter, en iedereen neemt het klakkeloos over.
Volgens mij begon Youri Mulder er over in de analyse.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:42 schreef Eenskijken het volgende:
gaan ze nou zo serieus in op die fraude?het was begonnen als grapje op twitter, en iedereen neemt het klakkeloos over.
het was al lang en breed op twitter besproken voordat youri het in de mond nam.. social media is snel. Heel snelquote:Op donderdag 8 december 2011 23:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij begon Youri Mulder er over in de analyse.
Wie ?quote:Op donderdag 8 december 2011 23:43 schreef alors het volgende:
[..]
Zelfs bij de NOS riepen al die verbitterde analisten dat het omkoping was
Wel een goed voorbeeld. Zoveel goals worden knullig weggegeven, dat je overal wel wat achter kunt zoeken als je dat wil.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:48 schreef Eenskijken het volgende:
LOL gaat ie zeggen dat ajax omgekocht is. ROFL!
Ja klopt, irritant.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:50 schreef Eenskijken het volgende:
Iemand z'n mobiel staat aan? Of heb alleen ik last van een storend geluid?
tong heeft sinds Sint een mobiel ... zou kunnenquote:Op donderdag 8 december 2011 23:50 schreef Eenskijken het volgende:
Iemand z'n mobiel staat aan? Of heb alleen ik last van een storend geluid?
Wat is zijn ping?quote:Op donderdag 8 december 2011 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
tong heeft sinds Sint een mobiel ... zou kunnen
Ik denk het wel.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:50 schreef DrDentz het volgende:
Zou Blatter eigenlijk ook een hele eerlijke man zijn?
Wouter Bos heeft duidelijk aan status verloren sinds hij geen minister meer isquote:Vincent Mentzel
Befaamde persfotograaf blikt terug op een jaar nieuwsfoto's.
Astrid Joosten
Presentatrice maakte de de documentaire 'De Magie van Mandela'.
Wouter Bos
Oud-minister van Financiën verscheen twee keer voor de commissie-De Wit.
Ja, Cruijff mag nog wel alleen aanschuiven.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:29 schreef Confetti het volgende:
Vanavond in de uitzending
Wouter Bos heeft duidelijk aan status verloren sinds hij geen minister meer is
Ik zie hem nog graag hoor.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:29 schreef Confetti het volgende:
Vanavond in de uitzending
[..]
Wouter Bos heeft duidelijk aan status verloren sinds hij geen minister meer is
Nog een keer?quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, Cruijff mag nog wel alleen aanschuiven.
Al lang niet meer dacht ik.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:53 schreef UncleDolan het volgende:
Werkt z'n vrouw nog bij de redactie?
Sinds 2002 werkt Bos' vrouw al niet meer bij de VARA, meen ik.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:58 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat hij de tafel moet delen met andere gasten.
Zoiets. In ieder geval al voordat P&W op de TV kwam was ze er weg. Dus die insinuaties slaan nergens op.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:01 schreef Toad het volgende:
Sinds 2002 werkt Bos' vrouw al niet meer bij de VARA, meen ik.
ok.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Zoiets. In ieder geval al voordat P&W op de TV kwam was ze er weg. Dus die insinuaties slaan nergens op.
quote:
Wat?quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:11 schreef Specularium het volgende:
Wie is leuker? Mandela of Braboneger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |