Alleen aan de kust.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:36 schreef Specularium het volgende:
Vraag me af of het nu ook hard waait in Rusland.
Zelfs bij de NOS riepen al die verbitterde analisten dat het omkoping wasquote:Op donderdag 8 december 2011 23:42 schreef Eenskijken het volgende:
gaan ze nou zo serieus in op die fraude?het was begonnen als grapje op twitter, en iedereen neemt het klakkeloos over.
Volgens mij begon Youri Mulder er over in de analyse.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:42 schreef Eenskijken het volgende:
gaan ze nou zo serieus in op die fraude?het was begonnen als grapje op twitter, en iedereen neemt het klakkeloos over.
het was al lang en breed op twitter besproken voordat youri het in de mond nam.. social media is snel. Heel snelquote:Op donderdag 8 december 2011 23:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij begon Youri Mulder er over in de analyse.
Wie ?quote:Op donderdag 8 december 2011 23:43 schreef alors het volgende:
[..]
Zelfs bij de NOS riepen al die verbitterde analisten dat het omkoping was
Wel een goed voorbeeld. Zoveel goals worden knullig weggegeven, dat je overal wel wat achter kunt zoeken als je dat wil.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:48 schreef Eenskijken het volgende:
LOL gaat ie zeggen dat ajax omgekocht is. ROFL!
Ja klopt, irritant.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:50 schreef Eenskijken het volgende:
Iemand z'n mobiel staat aan? Of heb alleen ik last van een storend geluid?
tong heeft sinds Sint een mobiel ... zou kunnenquote:Op donderdag 8 december 2011 23:50 schreef Eenskijken het volgende:
Iemand z'n mobiel staat aan? Of heb alleen ik last van een storend geluid?
Wat is zijn ping?quote:Op donderdag 8 december 2011 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
tong heeft sinds Sint een mobiel ... zou kunnen
Ik denk het wel.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:50 schreef DrDentz het volgende:
Zou Blatter eigenlijk ook een hele eerlijke man zijn?
Wouter Bos heeft duidelijk aan status verloren sinds hij geen minister meer isquote:Vincent Mentzel
Befaamde persfotograaf blikt terug op een jaar nieuwsfoto's.
Astrid Joosten
Presentatrice maakte de de documentaire 'De Magie van Mandela'.
Wouter Bos
Oud-minister van Financiën verscheen twee keer voor de commissie-De Wit.
Ja, Cruijff mag nog wel alleen aanschuiven.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:29 schreef Confetti het volgende:
Vanavond in de uitzending
Wouter Bos heeft duidelijk aan status verloren sinds hij geen minister meer is
Ik zie hem nog graag hoor.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:29 schreef Confetti het volgende:
Vanavond in de uitzending
[..]
Wouter Bos heeft duidelijk aan status verloren sinds hij geen minister meer is
Nog een keer?quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, Cruijff mag nog wel alleen aanschuiven.
Al lang niet meer dacht ik.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:53 schreef UncleDolan het volgende:
Werkt z'n vrouw nog bij de redactie?
Sinds 2002 werkt Bos' vrouw al niet meer bij de VARA, meen ik.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:58 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat hij de tafel moet delen met andere gasten.
Zoiets. In ieder geval al voordat P&W op de TV kwam was ze er weg. Dus die insinuaties slaan nergens op.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:01 schreef Toad het volgende:
Sinds 2002 werkt Bos' vrouw al niet meer bij de VARA, meen ik.
ok.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Zoiets. In ieder geval al voordat P&W op de TV kwam was ze er weg. Dus die insinuaties slaan nergens op.
quote:
Wat?quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:11 schreef Specularium het volgende:
Wie is leuker? Mandela of Braboneger?
Zolang braboneger niet door Erik van Muiswinkel wordt geďmiteerd ga ik voor braboneger.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:11 schreef Specularium het volgende:
Wie is leuker? Mandela of Braboneger?
Nog steeds prima geconserveerd, inderdaad.quote:
Het geld komt wel terug.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:16 schreef Cynix ® het volgende:
Eigenlijk ongelooflijk dat zo'n sympathieke peer in zijn kloffie wel gewoon tientallen miljarden ¤ weggegeven c.q. op het spel gezet heeft.
Wat bedoelt u te zeggen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bos is wel van de partij van de arabieren he...
Wie is het?quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:27 schreef Mani89 het volgende:
Wanneer gaat Astrid Joosten in de playboy?
Zo stel ik me de gemiddelde Wildersstemmer altijd voor. Die horen altijd "blablabla, moeilijk woord, blablabla" ---> "Ze weten er niet van.Geert begrijp ik wel, die die heeft gelijk!"quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:16 schreef BradleyQ het volgende:
Wat een niveau weer... Veel vorm, weinig inhoud.
Doe eens normaal man.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:31 schreef Kenju het volgende:
[..]
Zo stel ik me de gemiddelde Wildersstemmer altijd voor. Die horen altijd "blablabla, moeilijk woord, blablabla" ---> "Ze weten er niet van.Geert begrijp ik wel, die die heeft gelijk!"
Bos heeft gewoon een prima verhaal, net als hij dat tijdens het verhoor had.
Gullit is een held. Ik houd wel van mensen die naast een vak met weinig inhoud (artiest, sporter, etc.) ook maatschappelijk geëngageerd zijn.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:31 schreef Specularium het volgende:
Tuut tuut tuut, de groetjes van Ruud.
Hij is ook nog eens rekenwonder.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:34 schreef Kenju het volgende:
[..]
Gullit is een held. Ik houd wel van mensen die naast een vak met weinig inhoud (artiest, sporter, etc.) ook maatschappelijk geëngageerd zijn.
Maar die waarde geef je wel op basis van iets. En dat vind zijn basis in meer dan alleen rationeel beoordeelde variabelen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:34 schreef Specularium het volgende:
Hebben ze zelf niet door dat dat de waarde is die je zelf aan iemand geeft?
quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij is ook nog eens rekenwonder.
Aad de Mos heeft die titel voor altijd.... Niemand in het voetbal mag daar aan komenquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij is ook nog eens rekenwonder.
Daar heeft Gullit zich idd belachelijk gemaakt...quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:38 schreef DrDentz het volgende:
Maatschappelijk geëngageerd maar als er een zak geld rinkelt werkt hij wel voor een dictator in Tsjetsjenië.
Ik zou winnen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:41 schreef Specularium het volgende:
Zo, die vrouw werd als door wilde leeuwen besprongen.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:44 schreef Cynix ® het volgende:
Balkenende zou ik nog niet een avond op mijn kat laten passen.
Het een sluit het ander toch niet uit? Je zou het hooguit selectief kunnen noemen om te gaan werken voor een rand-crimineel.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:38 schreef DrDentz het volgende:
Maatschappelijk geëngageerd maar als er een zak geld rinkelt werkt hij wel voor een dictator in Tsjetsjenië.
Je waardeert Mandela pas echt, als je je afvraagt wat Mandela in het geval van Tsjetsjenië zou doen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:50 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Het een sluit het ander toch niet uit? Je zou het hooguit selectief kunnen noemen om te gaan werken voor een rand-crimineel.
Persoonlijk was ik ook gewoon gegaan, en tegelijkertijd heb ik ook zeer veel waardering voor de groten der aarde als de Mandela's van deze wereld.
Want Mandela moet de norm zijn voor je eigen moraliteit wanneer je de man waardeert/bewondert? Ik heb ook grote bewondering voor Ghandi. Maar ik ben toch meer van het terugmeppen ipv het keren van de andere wang of het passieve verzet...quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:54 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Je waardeert Mandela pas echt, als je je afvraagt wat Mandela in het geval van Tsjetsjenië zou doen.
Als hij je inspireert, of als je meent veel van hem te kunnen leren, dan zou je dat kunnen doen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:10 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Want Mandela moet de norm zijn voor je eigen moraliteit wanneer je de man waardeert/bewondert?
Ok. Passief verzet bestaat niet, maar goed. Geweldloos natuurlijk wel.quote:Ik heb ook grote bewondering voor Ghandi. Maar ik ben toch meer van het terugmeppen ipv het keren van de andere wang of het passieve verzet...
Hij was toch een grote bij de Shell voor-ie wat politiek ging hobbyen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Bos rechts? Is rechts geen voorstander van vrije markt-economie (zonder overheidsinterventie)?
en nu zit ie bij KPMG, te lobbyen voor het zorgkartelquote:Op zaterdag 10 december 2011 07:36 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hij was toch een grote bij de Shell voor-ie wat politiek ging hobbyen?
Ik heb hem net een hele lijst grappen gestuurd over Geert Wilders' haar.quote:Op maandag 12 december 2011 22:52 schreef Specularium het volgende:
Hebben er al mensen grapjes ingestuurd naar Dolf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |