SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!
Originele topic en vorige delen:
× 001 × 002 × 003 × 004 × 005 × 006 × 007 × 008 × 009 × 010 ×
× 011 × 012 × 013 × 014 × 015 × 016 × 017 × 018 × 019 × 020 ×
× 021 × 022 × 023 × 024 × 025 × 026 × 027 × 028 × 029 × 030 ×
× 031 × 032 × 033 × 034 × 035 × 036 × 037 × 038 × 039
Erg he. Levensduur topic is nu 1,5 uur ofzo.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:48 schreef krioro het volgende:
Damn, alweer een nieuw deel. Stel nolifers.
Jij doet er net zo goed aan mee spierbundel.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:48 schreef krioro het volgende:
Damn, alweer een nieuw deel. Stel nolifers.
Nu toevallig welquote:Op woensdag 7 december 2011 22:49 schreef Juminelle het volgende:
Je zit wel altijd klaar voor de lapo he?
Die chick sopt van dr stoel af door die LaPo'squote:Op woensdag 7 december 2011 22:49 schreef Juminelle het volgende:
Je zit wel altijd klaar voor de lapo he?
Dat is ook niet zo moeilijk.quote:
He!quote:Op woensdag 7 december 2011 22:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Die chick sopt van dr stoel af door die LaPo's
[..]
Dat is ook niet zo moeilijk.
And thank you Jumi.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:50 schreef Juminelle het volgende:
[..]
KLB sc is dan ook voor idioten.
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Die chick sopt van dr stoel af door die LaPo's
Wat is dat?quote:
Ik laat Jumi mij representen, mogen jullie twee gaan modder/olie worstelen.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:50 schreef tliciouz het volgende:
Maar chocobeer laten we vechten, in de modder of olie.
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:50 schreef Juminelle het volgende:
[..]
KLB sc is dan ook voor idioten.
Jij bent de uitzonderingquote:
Omdat ik graag bij jou ben mami.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij doet er net zo goed aan mee spierbundel.
Had gehoopt irl.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:52 schreef krioro het volgende:
[..]
Omdat ik graag bij jou ben mami.
In het topic jwt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tliciouz, Choco, Vaseline, Allure en ik.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Nee.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:53 schreef tliciouz het volgende:
Alleen het is toch wie niet springt die is een ipv geen? Of heb ik weer iets gemist?
Kun je naar eigen wens invullen denk ik, als instinkerquote:Op woensdag 7 december 2011 22:53 schreef tliciouz het volgende:
Alleen het is toch wie niet springt die is een ipv geen? Of heb ik weer iets gemist?
Ja maar daar heb ik nog geen ervaring mee dus kan ik niet zeggen en zo.quote:
Laten we 't hier niet over voetbal hebben, straks maakt 1 van de chicks een opmerking en dan kan ik me niet inhouden ben ik bang.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:53 schreef Chocolatebear het volgende:
Dinamo Zagbred zal nu wel steenrijk zijn overigens.
Kan allebeiquote:Op woensdag 7 december 2011 22:53 schreef tliciouz het volgende:
John Candy = Choco?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:53 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Tliciouz, Choco, Vaseline, Allure en ik.
Dat deed Vaseline al in het vorige topic en toen heb ik haar mooi op haar plaats gezet.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:54 schreef Jajong het volgende:
[..]
Laten we 't hier niet over voetbal hebben, straks maakt 1 van de chicks een opmerking en dan kan ik me niet inhouden ben ik bang.
chocobeer is wel hot zeg op deze piccaquote:Op woensdag 7 december 2011 22:53 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Tliciouz, Choco, Vaseline, Allure en ik.
Mjah, wij amsterdammers ajacieden zeggen 'geen'quote:Op woensdag 7 december 2011 22:53 schreef tliciouz het volgende:
Bitch please.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:55 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat deed Vaseline al in het vorige topic en toen heb ik haar mooi op haar plaats gezet.
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:54 schreef Jajong het volgende:
[..]
Laten we 't hier niet over voetbal hebben, straks maakt 1 van de chicks een opmerking en dan kan ik me niet inhouden ben ik bang.
Kanker ajax, kut huillies. Boohoo, mag ik even doorgaan?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:54 schreef Jajong het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:53 schreef Juminelle het volgende:
3 zijn bezig om hem uit te schakelen, maar hij kijkt met doodsangst naar de chick die niets doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tliciouz, Choco, Vaseline, Allure en ik.![]()
Treurig figuur.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kanker ajax, kut huillies. Boohoo, mag ik even doorgaan?
Dankjewel!quote:Op woensdag 7 december 2011 22:51 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Jij bent de uitzonderingEn Skylark kan ik ook wel waarderen.
Ik word ook keihard genegeerd. Zullen wij ons eigen clubje beginnen Mais?quote:
Oh kom jij daar ook vandaan? Nevermindquote:
Alleen maar lobi van mijn kant hoorquote:Op woensdag 7 december 2011 22:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik word ook keihard genegeerd. Zullen wij ons eigen clubje beginnen Mais?
Waarom lees jij dat.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:59 schreef Allure_ het volgende:
GADVERDAMME stacey rookhuizen in playboy
En Gridlok trouwens ookquote:Op woensdag 7 december 2011 22:59 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Oh kom jij daar ook vandaan? Nevermind
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:59 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Alleen maar lobi van mijn kant hoor![]()
Ik vind haar af en toe zo'n alien. Of op Laura van GTST lijkenquote:Op woensdag 7 december 2011 22:59 schreef Allure_ het volgende:
Staan de foto's al ergens zodat we kunnen lachen?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:59 schreef Allure_ het volgende:
Dont make me teabag you, I might just break yo' nose.quote:
Gewoonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja terwijl ze vroeger best wel leuk was. 2/3 jaar geleden.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:00 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik vind haar af en toe zo'n alien. Of op Laura van GTST lijken
Plompzakken vind ik wat leuker dan.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dont make me teabag you, I might just break yo' nose.
*proest*quote:Op woensdag 7 december 2011 23:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dont make me teabag you, I might just break yo' nose.
Pics van de rook die tussen je lippen ontsnapt.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:02 schreef Juminelle het volgende:
En nu ga ik m'n laatste silver haze op maken
Die heb ik wel, no shit broquote:Op woensdag 7 december 2011 23:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Pics van de rook die tussen je lippen ontsnapt.
Heb ik al ergens, uno momento.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Pics van de rook die tussen je lippen ontsnapt.
Ik eis een kersverse.quote:
Je vraagt er nu wel een beetje omquote:Op woensdag 7 december 2011 22:54 schreef Jajong het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 december 2011 23:04 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Je vraagt er nu wel een beetje omIn b4 shitstorm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op woensdag 7 december 2011 23:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die chick heeft ook overal foto's van.
[..]
Je vraagt er nu wel een beetje omEUJ JE BENT ER WEERSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle Portugezen terug naar Spanje.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:06 schreef Jajong het volgende:
Alle kanker Portugezen en Kroaten dood. Allemaal op de brandstapel. Kankervolk.
Niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:05 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Je bent de enige in het topic die mij regelmatig mist
Ow nice.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat een man z'n ballen in iemands mond doet
het valt me gewoon wel altijd opquote:Op woensdag 7 december 2011 23:05 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Je bent de enige in het topic die mij regelmatig mist
Ik vind jou lief.
Choco wil het vast wel even voordoen.quote:
[..]
Je vraagt er nu wel een beetje omEn daar gaat de rust ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grapje phanto.
All good things are wild and free.
Ik zie het meer als swaffelen, maar dan met mijn zak.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
A De daad verzinnenquote:Op woensdag 7 december 2011 23:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:
Kunnen ze het niet winnen gaan ze het gooien op omkoping.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:08 schreef Jajong het volgende:
Was al een beetje klaar met voetbal. Helemaal sinds ik zelf aan echte sport doe maar dit is de fucking druppel. Corrupte kankerbende.
Vriend ken je niet ff ergens tegenaan gaan rammen je agressie eruit enzo?quote:Op woensdag 7 december 2011 23:08 schreef Jajong het volgende:
Was al een beetje klaar met voetbal. Helemaal sinds ik zelf aan echte sport doe maar dit is de fucking druppel. Corrupte kankerbende.
quote:
Komt wel goed, schatje.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:08 schreef Jajong het volgende:
Waarom praat je mee als je geen minuut hebt gezien? Vrouwenquote:Op woensdag 7 december 2011 23:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kunnen ze het niet winnen gaan ze het gooien op omkoping.
Dude wat vroeg ik je nou laatst?quote:Op woensdag 7 december 2011 23:08 schreef Jajong het volgende:
[..]. Echt jij bent misschien wel 1 van de meest trieste users van FOK! Ga aub in PUB posten met je domme verhalen ofzo.
quote:Op woensdag 7 december 2011 23:09 schreef Jajong het volgende:
[..]
Waarom praat je mee als je geen minuut hebt gezien? Vrouwen.
Successful troll!quote:Op woensdag 7 december 2011 23:09 schreef Jajong het volgende:
[..]
Waarom praat je mee als je geen minuut hebt gezien? Vrouwen.
quote:Op woensdag 7 december 2011 23:08 schreef Jajong het volgende:
Heb je issues ofzo, want je komt echt zo over.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:08 schreef Jajong het volgende:
[..]. Echt jij bent misschien wel 1 van de meest trieste users van FOK! Ga aub in PUB posten met je domme verhalen ofzo.
quote:Op woensdag 7 december 2011 23:11 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Heb je issues ofzo, want je komt echt zo over.
Kankermongool elke keer iets zoeken zodat je kan bashen.
Je wordt niet goed geneukt.
Ik moet hem wel gedeeltelijk gelijk geven, heb je in andere topics ook al zien posten en de manier waarop je reageert op dingen is soms not done. Maar hoe hij dan op jou reageert is nu ook weer niet oke.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:11 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Heb je issues ofzo, want je komt echt zo over.
Kankermongool elke keer iets zoeken zodat je kan bashen.
Je wordt niet goed geneukt.
Hij begon ineens uit het niets, zonder aanleiding op mij te bashen.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:12 schreef Vaseline_ het volgende:
Fantaaaaaa, ga er nou niet op in dadelijk hebben we weer een ruzie hierDoe even normaal tegen elkaar zeg.
Ga lekker met zijn tweeën ergens anders op elkaar kankeren.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:13 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hij begon ineens uit het niets, zonder aanleiding op mij te bashen.
Als hij me al zo irritant vond moet hij me gewoon negeren.
Maar die kankerlul heeft geen baan dus moet hij zijn frustraties ergens op uiten.
Ik ben ook maar een puber...;(.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik moet hem wel gedeeltelijk gelijk geven, heb je in andere topics ook al zien posten en de manier waarop je reageert op dingen is soms not done. Maar hoe hij dan op jou reageert is nu ook weer niet oke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |