Laten we 't hier niet over voetbal hebben, straks maakt 1 van de chicks een opmerking en dan kan ik me niet inhouden ben ik bang.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:53 schreef Chocolatebear het volgende:
Dinamo Zagbred zal nu wel steenrijk zijn overigens.
Kan allebeiquote:Op woensdag 7 december 2011 22:53 schreef tliciouz het volgende:
Alleen het is toch wie niet springt die is een ipv geen? Of heb ik weer iets gemist?
John Candy = Choco?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:53 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Tliciouz, Choco, Vaseline, Allure en ik.
Dat deed Vaseline al in het vorige topic en toen heb ik haar mooi op haar plaats gezet.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:54 schreef Jajong het volgende:
[..]
Laten we 't hier niet over voetbal hebben, straks maakt 1 van de chicks een opmerking en dan kan ik me niet inhouden ben ik bang.
chocobeer is wel hot zeg op deze piccaquote:Op woensdag 7 december 2011 22:53 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Tliciouz, Choco, Vaseline, Allure en ik.
Mjah, wij amsterdammers ajacieden zeggen 'geen'quote:Op woensdag 7 december 2011 22:53 schreef tliciouz het volgende:
Alleen het is toch wie niet springt die is een ipv geen? Of heb ik weer iets gemist?
Bitch please.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:55 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat deed Vaseline al in het vorige topic en toen heb ik haar mooi op haar plaats gezet.
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:54 schreef Jajong het volgende:
[..]
Laten we 't hier niet over voetbal hebben, straks maakt 1 van de chicks een opmerking en dan kan ik me niet inhouden ben ik bang.
Kanker ajax, kut huillies. Boohoo, mag ik even doorgaan?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:54 schreef Jajong het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:53 schreef Juminelle het volgende:
3 zijn bezig om hem uit te schakelen, maar hij kijkt met doodsangst naar de chick die niets doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tliciouz, Choco, Vaseline, Allure en ik.![]()
Treurig figuur.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kanker ajax, kut huillies. Boohoo, mag ik even doorgaan?
Dankjewel!quote:Op woensdag 7 december 2011 22:51 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Jij bent de uitzonderingEn Skylark kan ik ook wel waarderen.
Ik word ook keihard genegeerd. Zullen wij ons eigen clubje beginnen Mais?quote:
Oh kom jij daar ook vandaan? Nevermindquote:
Alleen maar lobi van mijn kant hoorquote:Op woensdag 7 december 2011 22:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik word ook keihard genegeerd. Zullen wij ons eigen clubje beginnen Mais?
Waarom lees jij dat.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:59 schreef Allure_ het volgende:
GADVERDAMME stacey rookhuizen in playboy
En Gridlok trouwens ookquote:Op woensdag 7 december 2011 22:59 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Oh kom jij daar ook vandaan? Nevermind
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:59 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Alleen maar lobi van mijn kant hoor![]()
Ik vind haar af en toe zo'n alien. Of op Laura van GTST lijkenquote:Op woensdag 7 december 2011 22:59 schreef Allure_ het volgende:
Staan de foto's al ergens zodat we kunnen lachen?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:59 schreef Allure_ het volgende:
Dont make me teabag you, I might just break yo' nose.quote:
Gewoonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja terwijl ze vroeger best wel leuk was. 2/3 jaar geleden.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:00 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik vind haar af en toe zo'n alien. Of op Laura van GTST lijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |