Ze hebben het warm.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:31 schreef napoleonfour het volgende:
ze denken dat het al over is? waarmo shirt uit
je zou zeggen dat het stervend koud is, maar het dak is dicht natuurlijk.quote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:31 schreef Snuf. het volgende:
Oh ik hoop dat Ajax in de blessuretijd eruit gaat door een buitenspelgoal
jij hebt geen verstand van voetbal met je barcaquote:Op woensdag 7 december 2011 21:31 schreef Onnoman het volgende:
ik ben zowel niet voor ajax als real madrid.. allebei de grootste homo clubs van de wereld
5.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:31 schreef Cara het volgende:
Wat is nu het verhaal qua goals verschil?
Zelfde als voor de wedstrijd.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:31 schreef Cara het volgende:
Wat is nu het verhaal qua goals verschil?
thanksquote:
Als ik hier vertel wat ik van jouw reactie vind krijg ik per direct een ban....quote:Op woensdag 7 december 2011 21:31 schreef Snuf. het volgende:
Je moet ergens je plezier vandaan halen he?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:31 schreef Snuf. het volgende:
Als alle goals waren meegeteld stond het nu gewoon 2-2 in Amsterdamquote:Op woensdag 7 december 2011 21:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Snap echt niet dat Ajax blijft aanvallen. Ajax moet gewoon het aantal tegendoelpunten beperken en hopen dat Lyon niet met 6-1 wint...meer zit er niet in...
Inderdaad, Ajax zou bijvoorbeeld nooit twee goals kunnen maken.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Snap echt niet dat Ajax blijft aanvallen. Ajax moet gewoon het aantal tegendoelpunten beperken en hopen dat Lyon niet met 6-1 wint...meer zit er niet in...
Het was beide dus NIET buitenspel.... was duidelijk te zien in de herhalingen.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:32 schreef de_boswachter het volgende:
2x buitenspel. Wat een calimero's.
Het waren centimeters, maar goed te zien.
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:29 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja vast, twee doelpunten ONTERECHT afgekeurd zien worden achter elkaar, in een belangrijke wedstrijd gebeurd vast vaker. Geloof je het zelf.
Oh, ziet de grens die ook?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:33 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Het was beide dus NIET buitenspel.... was duidelijk te zien in de herhalingen.
het ek is nog niet begonnenquote:
ja die knapen van de fifa enzoquote:Op woensdag 7 december 2011 21:33 schreef Asskicker14 het volgende:
Iedereen nog steeds tegen de invoering van video-referees?
twitter:S_venna twitterde op woensdag 07-12-2011 om 21:30:13Die kaolo morinho heeft die ma pang pang portugese ma golo scheids zekerrrrr betaald ma pima reageer retweet
Op Blind na speelt Ajax best aardig. Het had 2-2 moeten staan, dus lul niet zo stom.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:33 schreef Geo3kant het volgende:
Real speelt op 70% met hun B team .. wees blij dat je door bent maar ga nu niet doen alsof Ajax weer goed is.
Inderdaad.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:33 schreef Geo3kant het volgende:
Real speelt op 70% met hun B team .. wees blij dat je door bent maar ga nu niet doen alsof Ajax weer goed is.
Ja.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:34 schreef Geo3kant het volgende:
Dinamo Zagrab rood gehad? lees tegen 10 man.
jaquote:Op woensdag 7 december 2011 21:34 schreef Geo3kant het volgende:
Alsof behalve Blatter en Platini daar iemand tegen isquote:Op woensdag 7 december 2011 21:33 schreef Asskicker14 het volgende:
na een half uur alquote:Op woensdag 7 december 2011 21:34 schreef Geo3kant het volgende:
Je bedoelt die herhaling die de grens niet heeft?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:33 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Het was beide dus NIET buitenspel.... was duidelijk te zien in de herhalingen.
wtfquote:Op woensdag 7 december 2011 21:34 schreef mrstylo het volgende:
twitter:S_venna twitterde op woensdag 07-12-2011 om 21:30:13Die kaolo morinho heeft die ma pang pang portugese ma golo scheids zekerrrrr betaald ma pima reageer retweet
Ja. Maar spelen alsnog bagger.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:34 schreef Geo3kant het volgende:
Whut?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:34 schreef mrstylo het volgende:
TRIESTquote:Op woensdag 7 december 2011 21:34 schreef mrstylo het volgende:
Dat maakt het wel wat lulliger..quote:Op woensdag 7 december 2011 21:27 schreef thettes het volgende:
[..]
ook omdat het een beslissende wedstrijd in de CL is
Ja vastquote:Op woensdag 7 december 2011 21:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Gaat lachen worden als Lyon met 6 - 1 wint en Ajax met 0 - 4 verliest.
Wat staat daar?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:34 schreef mrstylo het volgende:
bij twijfel ga je natuurlijk niet fluiten en zeker niet 2 keer in 5 minutenquote:Op woensdag 7 december 2011 21:35 schreef Wilskracht het volgende:
Ik snap nooit dat die grensrechter die 2x50% kans heeft dit goed te zien heeft wordt uitgescholden.
De fifa en de uefa moet je hebben zij zijn de klootzakken die zorgen dat de sport niet eerlijk verloopt.
Wat doe je er aan?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:35 schreef Wilskracht het volgende:
Ik snap nooit dat die grensrechter die 2x50% kans heeft dit goed te zien heeft wordt uitgescholden.
De fifa en de uefa moet je hebben zij zijn de klootzakken die zorgen dat de sport niet eerlijk verloopt.
Blijkbaar twijfelde hij niet, maar heeft hij het vol overgave fout gezien?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:35 schreef Adames het volgende:
[..]
bij twijfel ga je natuurlijk niet fluiten en zeker niet 2 keer in 5 minuten
Weet nietquote:
Kan nog best wel spannend worden.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:36 schreef Geo3kant het volgende:
1-1 zie ik en tegen 10 man? Dat wordt nog zweten..not
5 doelpunten is ook niet zo extreem in 2 wedstrijdenquote:Op woensdag 7 december 2011 21:36 schreef Geo3kant het volgende:
1-1 zie ik en tegen 10 man? Dat wordt nog zweten..not
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:34 schreef mrstylo het volgende:
twitter:S_venna twitterde op woensdag 07-12-2011 om 21:30:13Die nare mourinho heeft die snoodaard van een portugese assistent-scheidsrechter hoogstwaarschijnlijk een aantal steekpenningen toegestopt reageer retweet
Je gaat toch niet buitenspeldoelpunten meetellen. Zo lust ik er ook een paar.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als alle goals waren meegeteld stond het nu gewoon 2-2 in Amsterdam
kan, maar dan ben je niet geschikt voor dit niveau. vandaar het gescheldquote:Op woensdag 7 december 2011 21:36 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Blijkbaar twijfelde hij niet, maar heeft hij het vol overgave fout gezien?
De puurheid van de sport gaat eraan!quote:Op woensdag 7 december 2011 21:33 schreef Asskicker14 het volgende:
Bovendien heeft hij niet eens geblunderd. Scheelde beide keren niet heel veel. Maar goed, voetbaltokkies hebben daar geen boodschap aan.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:35 schreef Wilskracht het volgende:
Net als Hapoel Tel Aviv deed tegen PSVquote:
Begrijpelijk. Pijnlijk om zo hard genaaid te worden in zo'n korte periode.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:37 schreef Adames het volgende:
[..]
kan, maar dan ben je niet geschikt voor dit niveau. vandaar het gescheld
vervelend he, voetbalquote:Op woensdag 7 december 2011 21:37 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Bovendien heeft hij niet eens geblunderd. Scheelde beide keren niet heel veel. Maar goed, voetbaltokkies hebben daar geen boodschap aan.
Emoties gaan bij sommige mensen voor realiteit.. Het waren centimetersquote:Op woensdag 7 december 2011 21:37 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Bovendien heeft hij niet eens geblunderd. Scheelde beide keren niet heel veel. Maar goed, voetbaltokkies hebben daar geen boodschap aan.
Daar had ik Van Halst niet voor nodig.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:38 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Hij maakt jullie verdediging af.. gatenkaasserieus
Dan nog is het beter dan AZ of PSV. PSV die gelijkspeelt tegen een Israëlische clubquote:Op woensdag 7 december 2011 21:38 schreef Mykonos het volgende:
Ik zou mijn geld nu inzetten op Lyon...
Ik bedoel, met een man meer kan het zo 1-3, 1-4 worden.
Ajax verliest hier waarschijnlijk ook 0-3, 0-4.
Nederlandse clubs in Europa + mazzel
dan fluit je niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:38 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Emoties gaan bij sommige mensen voor realiteit.. Het waren centimeters
Maar dat is niks nieuws. Vooral met Blind en Anitaquote:Op woensdag 7 december 2011 21:38 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Hij maakt jullie verdediging af.. gatenkaasserieus
Hij wist niet zeker hoe laat hij weer een afspraak heeft bij de kapper.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Van Der Wiel denkt dat de 90 minuten al voorbij zijn. Topsport is slecht voor je hersenen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:38 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Net als Hapoel Tel Aviv deed tegen PSV
bedankt voor je meningquote:Op woensdag 7 december 2011 21:39 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Ik zeg al een jaar dat Anita en Blind niks zijn. Echt NAC materiaal.
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar had ik Van Halst niet voor nodig.
Anita op het middenveld is wel redelijk, maar dat Blind niks is, is iedereen het al een tijdje mee eens.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:39 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Ik zeg al een jaar dat Anita en Blind niks zijn. Echt NAC materiaal.
oh kijk een trollquote:Op woensdag 7 december 2011 21:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Inderdaad.
De grens de schuld geven
Ze moeten zich schamen dat ze er al 2 om de oren hebben tegen het 3e van Madrid
Mwheheehquote:Op woensdag 7 december 2011 21:39 schreef Quisho het volgende:
4chan internetdectives hebben het weer voor elkaar!
[ afbeelding ]
ze vergeten coentraoquote:Op woensdag 7 december 2011 21:39 schreef Quisho het volgende:
[ afbeelding ]
Solide detectivewerk.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:39 schreef Quisho het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
De grensrechter is wel een beetje Blind moet ik zeggen.
en dan ? Moeten ze een scheids uit Letland nemen ofzo?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:39 schreef Quisho het volgende:
[ afbeelding ]
Zou me niks verbazen eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:39 schreef Quisho het volgende:
[ afbeelding ]
nu je het zegtquote:Op woensdag 7 december 2011 21:40 schreef glaba het volgende:
Danny Blind is toch het zoontje van Blind? Vandaar dat hij speelt denk ik.
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:40 schreef glaba het volgende:
Danny Blind is toch het zoontje van Blind? Vandaar dat hij speelt denk ik.
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:40 schreef betyar het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen eerlijk gezegd.
Ik zou eerder zeggen, Fransman UEFA voorzitter. Lyon = Frankrijkquote:Op woensdag 7 december 2011 21:39 schreef Quisho het volgende:
[ afbeelding ]
Die trainer is sowieso een gladde ;Dquote:Op woensdag 7 december 2011 21:40 schreef betyar het volgende:
[..]
shhiiiiit man how kunnen ze dit doen bij de fifaquote:Op woensdag 7 december 2011 21:39 schreef Quisho het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:39 schreef Quisho het volgende:
[ afbeelding ]
Er staat inderdaad veel op het spel voor Realquote:Op woensdag 7 december 2011 21:39 schreef Quisho het volgende:
[ afbeelding ]
Onterechtquote:Op woensdag 7 december 2011 21:41 schreef Paxcon het volgende:
Omkoping door Lyon![]()
Ajax mag niet scoren en Zagreb krijgt onterecht rood
Geen portugees in een team dat zo overdreven word gedomineerd door portugezen (Mourinho, Ronaldo, Coentrao).. En dan tegen een land waar de Portugezen een hekel aan hebben.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
en dan ? Moeten ze een scheids uit Letland nemen ofzo?
Daar gaat het toch niet om? Die kutportugees hoort thuis in het gesticht. Hij ziet dingen die er niet zijn...quote:
Laten we het hopenquote:Op woensdag 7 december 2011 21:41 schreef Paxcon het volgende:
Omkoping door Lyon![]()
Nee, het is Platini. UEFA-baas. Fransoos.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:41 schreef Paxcon het volgende:
Omkoping door Lyon![]()
kloptquote:Op woensdag 7 december 2011 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een zak aardappelen is beter dan Waterreus.
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:39 schreef Quisho het volgende:
[ afbeelding ]
Platini is de tweede Balestrequote:Op woensdag 7 december 2011 21:41 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Nee, het is Platini. UEFA-baas. Fransoos.
Die grens zou wel gek zijn om een half miljoen euro te weigeren.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:42 schreef Lemming22 het volgende:
[..]![]()
Altijd mooi dit soort aluhoedjes.
Volgens mij willen er meer dat Lyon gewoon wint. Geld enzoquote:Op woensdag 7 december 2011 21:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hoe komt het dat hier zoveel mensen willen dat Lyon doorgaat
Omdat die mensen niet willen dat hun team ooit nog Europees voetbal haalt.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hoe komt het dat hier zoveel mensen willen dat Lyon doorgaat
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:40 schreef betyar het volgende:
[..]
Voor de korte periode dat het nog iets waard is, die euro. Maar dat is een andere discussiequote:Op woensdag 7 december 2011 21:42 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Die grens zou wel gek zijn om een half miljoen euro te weigeren.
Omdat die mensen realistisch zijn en niet willen dat ajax teveel geld krijgt.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:43 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Omdat die mensen niet willen dat hun team ooit nog Europees voetbal haalt.
Ehmm, je weet dat de grens blijft staan he... en dat nu Real Madrid die kant op speelt...quote:Op woensdag 7 december 2011 21:43 schreef horned_reaper het volgende:
Het is gewoon 2-2 ..... ik mag hopen dat de grensrechter de herhalingen even goed heeft bekeken in de pauze. Dan laat hij het de rest van de wedstrijd wel om zijn vlag omhoog te doen als hij z'n baan niet wil verliezen.
Ja, hij gaat nu expres nog meer fouten makenquote:Op woensdag 7 december 2011 21:43 schreef horned_reaper het volgende:
Het is gewoon 2-2 ..... ik mag hopen dat de grensrechter de herhalingen even goed heeft bekeken in de pauze. Dan laat hij het de rest van de wedstrijd wel om zijn vlag omhoog te doen als hij z'n baan niet wil verliezen.
Die staat nu aan de kant van Real, dus da's enkel ongunstigquote:Op woensdag 7 december 2011 21:43 schreef horned_reaper het volgende:
Die wordt 4de official in de 2de helftquote:Op woensdag 7 december 2011 21:43 schreef horned_reaper het volgende:
Grensrechter blijft gewoon op zelfde kant staan. Hoop dus maar dat hij nog vaker zijn vlag (onterecht) omhoog doet.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:43 schreef horned_reaper het volgende:
Goed idee!quote:Op woensdag 7 december 2011 21:45 schreef Buitendam het volgende:
Ben benieuwd in hoeverre Lyon er op gaat klappen in de tweede helft. Die horen dat Ajax met 0-2 achterstaat, zelf 1-1 en een man meer.
Ik pleit voor split-screen, 2 wedstrijden.
Bedankt...maar ik zie de bui al weer hangenquote:Op woensdag 7 december 2011 21:44 schreef Geo3kant het volgende:
Jongens, oprecht succes.. ik denk dat jullie door zijn maar zagreb met 10 en Real kan nog wel wat scoren.. dus kan zweten worden
Hoezo ze hebben de punten toch zelf binnen gesleept, dus zou niet weten waarom ze dan geluk zouden hebbenquote:Op woensdag 7 december 2011 21:42 schreef Geo3kant het volgende:
Arbitrage heeft ingezet op Real, duh.. die willen hun bets veilig stellen.
Ajax hoeft niet te klagen, als jullie doorgaan mag je blij zijn
Inderdaad, schijt irritant is datquote:Op woensdag 7 december 2011 21:45 schreef Caland het volgende:
Fijn dat die Strootman kul wordt gemod.
Het komt allemaal goed... hoop ikquote:Op woensdag 7 december 2011 21:45 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Bedankt...maar ik zie de bui al weer hangen
idd, super irritant.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:45 schreef Caland het volgende:
bazen nrquote:
Je zou eens American Football moeten kijken in USA. Camera posities kunnen veranderen, splitscreen kijken noem het maar op.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:45 schreef Buitendam het volgende:
Ben benieuwd in hoeverre Lyon er op gaat klappen in de tweede helft. Die horen dat Ajax met 0-2 achterstaat, zelf 1-1 en een man meer.
Ik pleit voor split-screen, 2 wedstrijden.
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:45 schreef Caland het volgende:
Ik vraag me dan altijd af wat er kebeurt als ze boze hardcore gaan draaien ofzo. Misschien worden de messen dan getrokkenquote:
Dat is toch niet te hopen, want die is nog te dom een het matrix bord voor wissels en blessuretijd te begrijpenquote:Op woensdag 7 december 2011 21:44 schreef starla het volgende:
[..]
Die wordt 4de official in de 2de helft
Hoop ik....
quote:[
Grensrechter blijft gewoon op zelfde kant staan. Hoop dus maar dat hij nog vaker zijn vlag (onterecht) omhoog doet.
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je zou eens American Football moeten kijken in USA. Camera posities kunnen veranderen, splitscreen kijken noem het maar op.
Rugby voor mietjesquote:Op woensdag 7 december 2011 21:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je zou eens American Football moeten kijken in USA. Camera posities kunnen veranderen, splitscreen kijken noem het maar op.
om te watertanden inderdaad. waarom denk je anders dat Amerikanen zo dik zijn? als je dat allemaal kan, ik zou niet meer van mijn bank afkomenquote:
Ik denk dat Blatter daar eens stage moet gaan lopen, want dat scheelt ook een hoop onvrede en onrecht in de voetbalwereldquote:Op woensdag 7 december 2011 21:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nog 4quote:
Spanje, United, Nederland, doet hij gewoon altijdquote:Op woensdag 7 december 2011 21:50 schreef Posucice het volgende:
[..]
Snoop is ook voor Willem II
[ afbeelding ]
en Liverpool
[ afbeelding ]
wwhutquote:
het staat 0-2 toch?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:49 schreef Saekerhett het volgende:
Rot eens op met die plaatjes hier.
3quote:
Napoleon is een lachertje. Ze gaan helemaal Charlemagne mang!quote:Op woensdag 7 december 2011 21:50 schreef Buitendam het volgende:
Oh, the fuck die Fransen gaan nu echt Napoleon stijl los.
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Gaat lachen worden als Lyon met 6 - 1 wint en Ajax met 0 - 4 verliest.
Quote.quote:
Nog 3 voor Lyon of Real.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:51 schreef Oidipous het volgende:
Hoeveel doelpunten nog voor Lyon?
3 dus.
Komt af en toequote:Op woensdag 7 december 2011 21:51 schreef Dekatria het volgende:
Eindelijk doen ze de stand uit Zagreb er eens bij. Veel duidelijker zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |