Daar gaat het toch niet om? Die kutportugees hoort thuis in het gesticht. Hij ziet dingen die er niet zijn...quote:
Laten we het hopenquote:Op woensdag 7 december 2011 21:41 schreef Paxcon het volgende:
Omkoping door Lyon![]()
Ajax mag niet scoren en Zagreb krijgt onterecht rood
Nee, het is Platini. UEFA-baas. Fransoos.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:41 schreef Paxcon het volgende:
Omkoping door Lyon![]()
Ajax mag niet scoren en Zagreb krijgt onterecht rood
kloptquote:Op woensdag 7 december 2011 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een zak aardappelen is beter dan Waterreus.
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:39 schreef Quisho het volgende:
4chan internetdectives hebben het weer voor elkaar!
[ afbeelding ]
Platini is de tweede Balestrequote:Op woensdag 7 december 2011 21:41 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Nee, het is Platini. UEFA-baas. Fransoos.
Die grens zou wel gek zijn om een half miljoen euro te weigeren.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:42 schreef Lemming22 het volgende:
[..]![]()
Altijd mooi dit soort aluhoedjes.
Volgens mij willen er meer dat Lyon gewoon wint. Geld enzoquote:Op woensdag 7 december 2011 21:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hoe komt het dat hier zoveel mensen willen dat Lyon doorgaat
Omdat die mensen niet willen dat hun team ooit nog Europees voetbal haalt.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hoe komt het dat hier zoveel mensen willen dat Lyon doorgaat
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:40 schreef betyar het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen eerlijk gezegd.
Voor de korte periode dat het nog iets waard is, die euro. Maar dat is een andere discussiequote:Op woensdag 7 december 2011 21:42 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Die grens zou wel gek zijn om een half miljoen euro te weigeren.
Omdat die mensen realistisch zijn en niet willen dat ajax teveel geld krijgt.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:43 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Omdat die mensen niet willen dat hun team ooit nog Europees voetbal haalt.
Ehmm, je weet dat de grens blijft staan he... en dat nu Real Madrid die kant op speelt...quote:Op woensdag 7 december 2011 21:43 schreef horned_reaper het volgende:
Het is gewoon 2-2 ..... ik mag hopen dat de grensrechter de herhalingen even goed heeft bekeken in de pauze. Dan laat hij het de rest van de wedstrijd wel om zijn vlag omhoog te doen als hij z'n baan niet wil verliezen.
Ja, hij gaat nu expres nog meer fouten makenquote:Op woensdag 7 december 2011 21:43 schreef horned_reaper het volgende:
Het is gewoon 2-2 ..... ik mag hopen dat de grensrechter de herhalingen even goed heeft bekeken in de pauze. Dan laat hij het de rest van de wedstrijd wel om zijn vlag omhoog te doen als hij z'n baan niet wil verliezen.
Die staat nu aan de kant van Real, dus da's enkel ongunstigquote:Op woensdag 7 december 2011 21:43 schreef horned_reaper het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |