Ze hebben het warm.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:31 schreef napoleonfour het volgende:
ze denken dat het al over is? waarmo shirt uit
je zou zeggen dat het stervend koud is, maar het dak is dicht natuurlijk.quote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:31 schreef Snuf. het volgende:
Oh ik hoop dat Ajax in de blessuretijd eruit gaat door een buitenspelgoal
jij hebt geen verstand van voetbal met je barcaquote:Op woensdag 7 december 2011 21:31 schreef Onnoman het volgende:
ik ben zowel niet voor ajax als real madrid.. allebei de grootste homo clubs van de wereld
5.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:31 schreef Cara het volgende:
Wat is nu het verhaal qua goals verschil?
Zelfde als voor de wedstrijd.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:31 schreef Cara het volgende:
Wat is nu het verhaal qua goals verschil?
thanksquote:
Als ik hier vertel wat ik van jouw reactie vind krijg ik per direct een ban....quote:Op woensdag 7 december 2011 21:31 schreef Snuf. het volgende:
Je moet ergens je plezier vandaan halen he?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:31 schreef Snuf. het volgende:
Als alle goals waren meegeteld stond het nu gewoon 2-2 in Amsterdamquote:Op woensdag 7 december 2011 21:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Snap echt niet dat Ajax blijft aanvallen. Ajax moet gewoon het aantal tegendoelpunten beperken en hopen dat Lyon niet met 6-1 wint...meer zit er niet in...
Inderdaad, Ajax zou bijvoorbeeld nooit twee goals kunnen maken.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Snap echt niet dat Ajax blijft aanvallen. Ajax moet gewoon het aantal tegendoelpunten beperken en hopen dat Lyon niet met 6-1 wint...meer zit er niet in...
Het was beide dus NIET buitenspel.... was duidelijk te zien in de herhalingen.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:32 schreef de_boswachter het volgende:
2x buitenspel. Wat een calimero's.
Het waren centimeters, maar goed te zien.
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:29 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja vast, twee doelpunten ONTERECHT afgekeurd zien worden achter elkaar, in een belangrijke wedstrijd gebeurd vast vaker. Geloof je het zelf.
Oh, ziet de grens die ook?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:33 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Het was beide dus NIET buitenspel.... was duidelijk te zien in de herhalingen.
het ek is nog niet begonnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |