Begrijpelijk. Pijnlijk om zo hard genaaid te worden in zo'n korte periode.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:37 schreef Adames het volgende:
[..]
kan, maar dan ben je niet geschikt voor dit niveau. vandaar het gescheld
vervelend he, voetbalquote:Op woensdag 7 december 2011 21:37 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Bovendien heeft hij niet eens geblunderd. Scheelde beide keren niet heel veel. Maar goed, voetbaltokkies hebben daar geen boodschap aan.
Emoties gaan bij sommige mensen voor realiteit.. Het waren centimetersquote:Op woensdag 7 december 2011 21:37 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Bovendien heeft hij niet eens geblunderd. Scheelde beide keren niet heel veel. Maar goed, voetbaltokkies hebben daar geen boodschap aan.
Daar had ik Van Halst niet voor nodig.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:38 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Hij maakt jullie verdediging af.. gatenkaasserieus
Dan nog is het beter dan AZ of PSV. PSV die gelijkspeelt tegen een Israëlische clubquote:Op woensdag 7 december 2011 21:38 schreef Mykonos het volgende:
Ik zou mijn geld nu inzetten op Lyon...
Ik bedoel, met een man meer kan het zo 1-3, 1-4 worden.
Ajax verliest hier waarschijnlijk ook 0-3, 0-4.
Nederlandse clubs in Europa + mazzel
dan fluit je niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:38 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Emoties gaan bij sommige mensen voor realiteit.. Het waren centimeters
Maar dat is niks nieuws. Vooral met Blind en Anitaquote:Op woensdag 7 december 2011 21:38 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Hij maakt jullie verdediging af.. gatenkaasserieus
Hij wist niet zeker hoe laat hij weer een afspraak heeft bij de kapper.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Van Der Wiel denkt dat de 90 minuten al voorbij zijn. Topsport is slecht voor je hersenen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:38 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Net als Hapoel Tel Aviv deed tegen PSV
bedankt voor je meningquote:Op woensdag 7 december 2011 21:39 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Ik zeg al een jaar dat Anita en Blind niks zijn. Echt NAC materiaal.
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar had ik Van Halst niet voor nodig.
Anita op het middenveld is wel redelijk, maar dat Blind niks is, is iedereen het al een tijdje mee eens.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:39 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Ik zeg al een jaar dat Anita en Blind niks zijn. Echt NAC materiaal.
oh kijk een trollquote:Op woensdag 7 december 2011 21:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Inderdaad.
De grens de schuld geven
Ze moeten zich schamen dat ze er al 2 om de oren hebben tegen het 3e van Madrid
Mwheheehquote:Op woensdag 7 december 2011 21:39 schreef Quisho het volgende:
4chan internetdectives hebben het weer voor elkaar!
[ afbeelding ]
ze vergeten coentraoquote:Op woensdag 7 december 2011 21:39 schreef Quisho het volgende:
[ afbeelding ]
Solide detectivewerk.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:39 schreef Quisho het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
De grensrechter is wel een beetje Blind moet ik zeggen.
en dan ? Moeten ze een scheids uit Letland nemen ofzo?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:39 schreef Quisho het volgende:
[ afbeelding ]
Zou me niks verbazen eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:39 schreef Quisho het volgende:
[ afbeelding ]
nu je het zegtquote:Op woensdag 7 december 2011 21:40 schreef glaba het volgende:
Danny Blind is toch het zoontje van Blind? Vandaar dat hij speelt denk ik.
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:40 schreef glaba het volgende:
Danny Blind is toch het zoontje van Blind? Vandaar dat hij speelt denk ik.
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:40 schreef betyar het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen eerlijk gezegd.
Ik zou eerder zeggen, Fransman UEFA voorzitter. Lyon = Frankrijkquote:Op woensdag 7 december 2011 21:39 schreef Quisho het volgende:
[ afbeelding ]
Die trainer is sowieso een gladde ;Dquote:Op woensdag 7 december 2011 21:40 schreef betyar het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen eerlijk gezegd.
shhiiiiit man how kunnen ze dit doen bij de fifaquote:Op woensdag 7 december 2011 21:39 schreef Quisho het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:39 schreef Quisho het volgende:
[ afbeelding ]
Er staat inderdaad veel op het spel voor Realquote:Op woensdag 7 december 2011 21:39 schreef Quisho het volgende:
[ afbeelding ]
Onterechtquote:Op woensdag 7 december 2011 21:41 schreef Paxcon het volgende:
Omkoping door Lyon![]()
Ajax mag niet scoren en Zagreb krijgt onterecht rood
Geen portugees in een team dat zo overdreven word gedomineerd door portugezen (Mourinho, Ronaldo, Coentrao).. En dan tegen een land waar de Portugezen een hekel aan hebben.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
en dan ? Moeten ze een scheids uit Letland nemen ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |