Daar gaat het toch niet om? Die kutportugees hoort thuis in het gesticht. Hij ziet dingen die er niet zijn...quote:
Laten we het hopenquote:Op woensdag 7 december 2011 21:41 schreef Paxcon het volgende:
Omkoping door Lyon![]()
Ajax mag niet scoren en Zagreb krijgt onterecht rood
Nee, het is Platini. UEFA-baas. Fransoos.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:41 schreef Paxcon het volgende:
Omkoping door Lyon![]()
Ajax mag niet scoren en Zagreb krijgt onterecht rood
kloptquote:Op woensdag 7 december 2011 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een zak aardappelen is beter dan Waterreus.
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:39 schreef Quisho het volgende:
4chan internetdectives hebben het weer voor elkaar!
[ afbeelding ]
Platini is de tweede Balestrequote:Op woensdag 7 december 2011 21:41 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Nee, het is Platini. UEFA-baas. Fransoos.
Die grens zou wel gek zijn om een half miljoen euro te weigeren.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:42 schreef Lemming22 het volgende:
[..]![]()
Altijd mooi dit soort aluhoedjes.
Volgens mij willen er meer dat Lyon gewoon wint. Geld enzoquote:Op woensdag 7 december 2011 21:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hoe komt het dat hier zoveel mensen willen dat Lyon doorgaat
Omdat die mensen niet willen dat hun team ooit nog Europees voetbal haalt.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hoe komt het dat hier zoveel mensen willen dat Lyon doorgaat
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:40 schreef betyar het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen eerlijk gezegd.
Voor de korte periode dat het nog iets waard is, die euro. Maar dat is een andere discussiequote:Op woensdag 7 december 2011 21:42 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Die grens zou wel gek zijn om een half miljoen euro te weigeren.
Omdat die mensen realistisch zijn en niet willen dat ajax teveel geld krijgt.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:43 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Omdat die mensen niet willen dat hun team ooit nog Europees voetbal haalt.
Ehmm, je weet dat de grens blijft staan he... en dat nu Real Madrid die kant op speelt...quote:Op woensdag 7 december 2011 21:43 schreef horned_reaper het volgende:
Het is gewoon 2-2 ..... ik mag hopen dat de grensrechter de herhalingen even goed heeft bekeken in de pauze. Dan laat hij het de rest van de wedstrijd wel om zijn vlag omhoog te doen als hij z'n baan niet wil verliezen.
Ja, hij gaat nu expres nog meer fouten makenquote:Op woensdag 7 december 2011 21:43 schreef horned_reaper het volgende:
Het is gewoon 2-2 ..... ik mag hopen dat de grensrechter de herhalingen even goed heeft bekeken in de pauze. Dan laat hij het de rest van de wedstrijd wel om zijn vlag omhoog te doen als hij z'n baan niet wil verliezen.
Die staat nu aan de kant van Real, dus da's enkel ongunstigquote:Op woensdag 7 december 2011 21:43 schreef horned_reaper het volgende:
Die wordt 4de official in de 2de helftquote:Op woensdag 7 december 2011 21:43 schreef horned_reaper het volgende:
Grensrechter blijft gewoon op zelfde kant staan. Hoop dus maar dat hij nog vaker zijn vlag (onterecht) omhoog doet.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:43 schreef horned_reaper het volgende:
Goed idee!quote:Op woensdag 7 december 2011 21:45 schreef Buitendam het volgende:
Ben benieuwd in hoeverre Lyon er op gaat klappen in de tweede helft. Die horen dat Ajax met 0-2 achterstaat, zelf 1-1 en een man meer.
Ik pleit voor split-screen, 2 wedstrijden.
Bedankt...maar ik zie de bui al weer hangenquote:Op woensdag 7 december 2011 21:44 schreef Geo3kant het volgende:
Jongens, oprecht succes.. ik denk dat jullie door zijn maar zagreb met 10 en Real kan nog wel wat scoren.. dus kan zweten worden
Hoezo ze hebben de punten toch zelf binnen gesleept, dus zou niet weten waarom ze dan geluk zouden hebbenquote:Op woensdag 7 december 2011 21:42 schreef Geo3kant het volgende:
Arbitrage heeft ingezet op Real, duh.. die willen hun bets veilig stellen.
Ajax hoeft niet te klagen, als jullie doorgaan mag je blij zijn
Inderdaad, schijt irritant is datquote:Op woensdag 7 december 2011 21:45 schreef Caland het volgende:
Fijn dat die Strootman kul wordt gemod.
Het komt allemaal goed... hoop ikquote:Op woensdag 7 december 2011 21:45 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Bedankt...maar ik zie de bui al weer hangen
idd, super irritant.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:45 schreef Caland het volgende:
bazen nrquote:
Je zou eens American Football moeten kijken in USA. Camera posities kunnen veranderen, splitscreen kijken noem het maar op.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:45 schreef Buitendam het volgende:
Ben benieuwd in hoeverre Lyon er op gaat klappen in de tweede helft. Die horen dat Ajax met 0-2 achterstaat, zelf 1-1 en een man meer.
Ik pleit voor split-screen, 2 wedstrijden.
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:45 schreef Caland het volgende:
Ik vraag me dan altijd af wat er kebeurt als ze boze hardcore gaan draaien ofzo. Misschien worden de messen dan getrokkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |