quote:Op woensdag 7 december 2011 17:53 schreef Bluezz het volgende:
Oh en er komt dus die nieuwe reorganisatie aan en de hoofd maatschap wil dan een Hoofd Poli die nu op de werkvloer werkt om de boel te begeleiden enzo, en hij keek mij steeds maar aan waardoor ik weer zei : mmm leuke functie![]()
Ik heb ook een schrijfblokje dat overal mee naartoe gaan op het werk en waar ik elke dag een nieuw lijstje in maak.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:19 schreef TAV74 het volgende:
Leuk hoor, als die to-do progjes, maar ik werk nu eenmaal voornamelijk vanuit mijn mailbox en de mooie papieren todo lijst op mijn bureau. Die twee zijn het meest effectief omdat ik er met regelmaat mee geconfronteerd wordt.
Dat deed ik ook altijd, tot ik die mooie weekplanners met voorgedrukte takenlijst ontdekte in de kast met bureauartikelen. Stuk handiger want ik kan ze dan minder goed negerenquote:Op woensdag 7 december 2011 18:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik werk met massa's aan post-it notes en zo![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Ja die ontdekte ik ook pas, lijkt me best handyquote:Op woensdag 7 december 2011 18:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat deed ik ook altijd, tot ik die mooie weekplanners met voorgedrukte takenlijst ontdekte in de kast met bureauartikelen. Stuk handiger want ik kan ze dan minder goed negeren
Takenlijst in bijvoorbeeld Outlook werkt bij mij dus echt niet, die ga ik verwaarlozen en wegklikken.
Als je tegen Kleuter B zegt: 'Bambi moet... ?', dan zegt hij '... in de pan!'.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:33 schreef golfer het volgende:
Vooral het biefstukje van Bambi was supermals. Rare gebakken en je kon het bijna naar binnen zuigen, zo'n lekker zacht vlees was het.
Kleuter B is goed opgevoedquote:Op woensdag 7 december 2011 18:34 schreef LieLie het volgende:
[..]
Als je tegen Kleuter B zegt: 'Bambi moet... ?', dan zegt hij '... in de pan!'.
Preview voor vrijdag, zaterdag en maandagquote:Op woensdag 7 december 2011 18:44 schreef TAV74 het volgende:
Is van Rossem weer eens bij DWDD, kan ik het ws niet zien
I know, of opnemen, maar kans dat ik het achteraf nog ga kijken is nihil vrees ik.quote:
Nog niet besteld?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:17 schreef LieLie het volgende:
Nou nou, alsof ik de enige ben die het druk heeft!
En ik heb geen iPhone P, nog niet![]()
Ik vind van Rossem stomquote:Op woensdag 7 december 2011 18:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En daar gaan wij lekker naar toe en tavvie niet lekker puh
to-do progje synct met outlook en zie ik elke keer dat ik mail bekijkquote:Op woensdag 7 december 2011 18:19 schreef TAV74 het volgende:
Leuk hoor, als die to-do progjes, maar ik werk nu eenmaal voornamelijk vanuit mijn mailbox en de mooie papieren todo lijst op mijn bureau. Die twee zijn het meest effectief omdat ik er met regelmaat mee geconfronteerd wordt.
Ja, leuk, maar dat gaat bij mij dus sowieso niet lukkenquote:Op woensdag 7 december 2011 18:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
to-do progje synct met outlook en zie ik elke keer dat ik mail bekijk
NOS streamt de CL wedstrijden ook gewoon, dus je kunt sowieso makkelijk vanaf PC/ipad/laptop kijkenquote:Op woensdag 7 december 2011 18:53 schreef LieLie het volgende:
Oeh, mrLie wil voetbal kijken. Maar omdat Ziggo eergisteren live tv kijken op de iPad heeft geïntroduceerd kan ik alsnog wel de Bridget Jones film kijken oid.
Beetje simpel vermaak en dan morgen weer knallen!(of zoiets...)
Ha rond die tijd ging ik ook naar huis. En ik was er ook om 8 uur....quote:Op woensdag 7 december 2011 18:48 schreef PdeHoog het volgende:
Ik vind het wel tijd om naar huis te gaan eigenlijkZat vanmorgen 8 uur op kantoor
En de duutser zit nog steeds in zuid afrika, dus niet eens even leuk skypen....quote:Op woensdag 7 december 2011 19:04 schreef Isabeau het volgende:
Ross is weer met een raidingburst bezig op wow, dus daar heb ik deze week niks aan
Kom hier een dagje logerenquote:Op woensdag 7 december 2011 19:04 schreef Isabeau het volgende:
Ross is weer met een raidingburst bezig op wow, dus daar heb ik deze week niks aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juh groeit vast wel weer aan. Was ook wel een diepe snee trouwens. Tikte met de boven/zijkant van mijn duim vrij hard op het mes van de keukenmachine die niet goed in zijn bescherming zat, en die is dus loeischerpquote:Op woensdag 7 december 2011 19:33 schreef freecell het volgende:
Is wel storend inderdaadMeestal gaat het weer over
Kan wel lang duren trouwens!
Heb je nou het idee dat je een toneelstukje 'voorzittertje-spelen' doet?quote:Op woensdag 7 december 2011 19:38 schreef TAV74 het volgende:
Zo even in mijn voorzittersrol ()naar de sporthal voor een gesprek met de voorzitter van onze oude vereniging. Ben benieuwd wat hij te melden heeft.
Wat zijn nu 12 dagen op een mensenleven hèquote:Op woensdag 7 december 2011 19:08 schreef Jagärtrut het volgende:
En de duutser zit nog steeds in zuid afrika, dus niet eens even leuk skypen....
Nog 12 dagen, nog 12 dagen...
[/valt in herhaling]
Als ik mezelf serieus "voorzitter" noem is het lastig daar serieus bij te kijken jaquote:Op woensdag 7 december 2011 19:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb je nou het idee dat je een toneelstukje 'voorzittertje-spelen' doet?
Soms denk ik wel eens dat iedereen een rol 'speelt' in de maatschappij en dat iedereen denkt dat hij de enige is en dat verder iedereen wèl serieus en volwassen isquote:Op woensdag 7 december 2011 19:46 schreef TAV74 het volgende:
Als ik mezelf serieus "voorzitter" noem is het lastig daar serieus bij te kijken jaIk bedoel, 15 onverlaten en een akte maakt nog geen serieuze vereniging in mijn hoofd
Jij ook nog een fijne avond en slaap lekker alvast!quote:Op woensdag 7 december 2011 20:00 schreef DarkElf het volgende:
Ik ga eens even mijn Kindle volgooien, daarna lekker masterchef kijken en naar bed. Ben een beetje moe.
Fijne avond allemaal
Punten voor je moederquote:Op woensdag 7 december 2011 20:14 schreef Sarabi het volgende:
Iemand nog benieuwd hoe mijn glassplinteravontuur is afgelopen?
Ik heb het maar aan mijn moeder overgelatendie heeft hem eruit gekregen
Die krijgt het derde punt die AZ en Excelsior niet kunnen delen.quote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Soms denk ik wel eens dat iedereen een rol 'speelt' in de maatschappij en dat iedereen denkt dat hij de enige is en dat verder iedereen wèl serieus en volwassen is
Ja, dat was weer heel degelijk verdedigen en vooral op de buitenspelval blijven spelen.quote:
Nou ja, je voelt het aankomen, hiervoor ging het twee keer net goed met al die ruimte achter de verdediging.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dat was weer heel degelijk verdedigen en vooral op de buitenspelval blijven spelen.
Wij zijn eigenlijk best ergquote:Op woensdag 7 december 2011 19:06 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ha rond die tijd ging ik ook naar huis. En ik was er ook om 8 uur....
Nog 12 dagen nog 12 dagen....
Gewoon Bergkamp inbrengen in de 2de helftquote:Op woensdag 7 december 2011 21:40 schreef TAV74 het volgende:
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat het nog mis gaat met die 2e ronde CL, het is zo'n avond![]()
Nou ja, het is niet dat we het toernooi anders gaan winnen
Niet eens zo'n slecht idee, aangezien we toch geen spits hebbenquote:Op woensdag 7 december 2011 21:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gewoon Bergkamp inbrengen in de 2de helft.
Dit gaat dus gewoon mis. Die twee missers van de grensrechter gaan nog beslissend worden.quote:
Zou zo maar kunnen, inderdaad.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:51 schreef TAV74 het volgende:
Dit gaat dus gewoon mis. Die twee missers van de grensrechter gaan nog beslissend worden.
Zal wel een bloemetje vanuit Frankrijk naar Portugal gaan...quote:
Ajax kan het wel vergeten nu, ben ik bang.quote:
Ohmy, ja, mijn eerste voetbaltrauma...quote:Op woensdag 7 december 2011 22:19 schreef golfer het volgende:
Tja...doet mij denken aan Spanje-Malta ooit in een grijs verleden.
1e nr ging niet lekker, ik zat er niet lekker in, ging naar iemand anders.quote:
welke reclame? ik heb geen flash meer op mijn pc staan en hierdoor ook geen irritante banners.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:22 schreef TAV74 het volgende:
De reclames worden wel steeds irritanter hier
We gaan het horen eind janquote:Op woensdag 7 december 2011 22:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
1e nr ging niet lekker, ik zat er niet lekker in, ging naar iemand anders.
2e nr. moest ik als 5e! En ik werd het
ging echt zo goed ook!
I can't stand the rain is het geworru dus
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
1e nr ging niet lekker, ik zat er niet lekker in, ging naar iemand anders.
2e nr. moest ik als 5e! En ik werd het
ging echt zo goed ook!
I can't stand the rain is het geworru dus
Als ik mezelf nu kan horen (dus als die band niet zo hard speeltquote:
Miepen wij toch gezellig verder over vrouwen shizzlequote:Op woensdag 7 december 2011 22:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Cool B!
Echt.. mag dat voetbal afgeschaft worden? Wordt er niet gezelliger van hier![]()
Hier ook niet. Mijn jubelstemming wordt overstemd door diequote:Op woensdag 7 december 2011 22:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Cool B!
Echt.. mag dat voetbal afgeschaft worden? Wordt er niet gezelliger van hier![]()
En vooral het gemopper hier verderop de bank.. Nee leuk, relaxt avondje tv kijken.. uhuquote:Op woensdag 7 december 2011 22:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hier ook niet. Mijn jubelstemming wordt overstemd door die [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Waar je het afschaft zal het ook opnieuw worden uitgevonden. Zowel in het oude China, Maya's en Egyptenaren was er al iets wat op voetbal leekquote:Op woensdag 7 december 2011 22:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Cool B!
Het zijn hier vooral cynische opmerkingen naar de commentaarstemquote:
Expres zachtjes zingen, misschien helpt datquote:Op woensdag 7 december 2011 22:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als ik mezelf nu kan horen (dus als die band niet zo hard speelt), wordt het misschien nog wel eens wat
de avond ploeg ligt of gaat naar bed.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:45 schreef golfer het volgende:
Zie je. Gaat het een keer niet over voetbal is de SC gelijk weer dood.
Er gaan mensen doodongelukkig zijn morgen op kantoorquote:
met een grensrechtervlaggetje binnen lopen. Succes gegarandeerd.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Er gaan mensen doodongelukkig zijn morgen op kantoorMisschien dat ik voor de verandering maar eens wat voetbalkleurtjes moet ophangen
quote:Op woensdag 7 december 2011 23:16 schreef borisz het volgende:
[..]
met een grensrechtervlaggetje binnen lopen. Succes gegarandeerd.
Toch mis ik wel een friteuse, om lekker aardappelkroketjes in te gooien. Maar heb gisteren tegen mam gezegd dat ik een keer bij hen aardappelkroketjes kom etenquote:Op woensdag 7 december 2011 23:55 schreef golfer het volgende:
Aflevering Masterchef Aussie bekeken.
Nu even nog een vette hap in de friteuse gooien.
quote:Op donderdag 8 december 2011 00:08 schreef FutureFairytale het volgende:
Ohja en beauty morgen bellen gezien waar ik vandaag achter kwam![]()
Waren jullie zo aardig om em uit te lenen?quote:
Goedemorgenquote:Op donderdag 8 december 2011 05:07 schreef krakkemieke het volgende:
Goeiemorgen!
Gefeliciteerd Bluezz!![]()
Vandaag ga ik voor het eerst fietsen. Ik heb geen brood meer, dus ik heb een aanleiding. Dat wordt banden pompen na al die tijd!
Vanochtend schijnt het nog droog te blijven. En ik moet vroeg zijn, anders is het op!quote:Op donderdag 8 december 2011 06:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Goedemorgen
Neem je zuidwester mee Krak
Welterusten!quote:Op donderdag 8 december 2011 08:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
WelterustenIk ga lekker in bed liggen
slaap lekkerquote:Op donderdag 8 december 2011 08:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
WelterustenIk ga lekker in bed liggen
Goed bezig, Krakje!quote:Op donderdag 8 december 2011 09:42 schreef krakkemieke het volgende:
Ik kan nog fietsen!Maar het was wel ver!
Ach ja, ik wil de volgende keer op de fiets naar het ziekenhuis, dan hoef ik niks te vragen. Dus dan moet er getraind worden. Oh wacht, dat is volgende week, dat red ik niet!quote:
hihiquote:Op donderdag 8 december 2011 10:57 schreef Stereotomy het volgende:
Wie heeft jullie scootmobiel, Bloes?
U zal gezegend worden met Gerst en hopquote:Op donderdag 8 december 2011 12:17 schreef golfer het volgende:
Vanmiddag in de Jopenkerk(kroeg en geen kerk meer) in Haarlem een afspraak met een oud-collega die ik sinds 1986 niet meer heb gezien.
Hij had mij via LinkedIn opgezocht en wil graag met mij bijpraten.
Helaas geen weer om met de scootert te gaan.
Het valt hier wel mee, ik stond in een rokje en een panty en ik had het primaquote:Op donderdag 8 december 2011 11:06 schreef krakkemieke het volgende:
Ik vind het ook koud Freecell! Zelfs met handschoenen!
Daarom neem ik ook maar de auto.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:26 schreef freecell het volgende:
Golfer: je mag ook niet met bier op op de scootert
Hij leest hier niet en ik vertel het hem ook niet, hihiquote:
Ben benieuwd naar zijn levensverhaalquote:Op donderdag 8 december 2011 12:17 schreef golfer het volgende:
Vanmiddag in de Jopenkerk(kroeg en geen kerk meer) in Haarlem een afspraak met een oud-collega die ik sinds 1986 niet meer heb gezien.
Hij had mij via LinkedIn opgezocht en wil graag met mij bijpraten.
Helaas geen weer om met de scootert te gaan.
Ik dacht dat mn vader de enige man was die heeel voorzichtig rijdtquote:Op donderdag 8 december 2011 13:08 schreef freecell het volgende:
't zal meevallen, ik denk dat hij eerder te voorzichtig is
En ik schrok en dacht dat ZE de scooter hadden gestolen?quote:
Wow, goeie schoenen dan als je er gelijk aan gewend bentquote:Op donderdag 8 december 2011 15:15 schreef MissHobje het volgende:
Ik heb mijn bootsdem en meteen heerlijke voeten, geen auw
!
Da's fijn zeg!quote:Op donderdag 8 december 2011 15:15 schreef MissHobje het volgende:
Ik heb mijn bootsdem en meteen heerlijke voeten, geen auw
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat Steer en g en Krakke zeggen...quote:
Joepie!!!quote:
Nja misschien..quote:Op donderdag 8 december 2011 17:21 schreef freecell het volgende:
Sunny, dat was bij onze klas vroeger ook zo.Dat we bij de ene docent fantastisch waren en bij de andere een ramp.
Volgens ons lag het aan de docent
quote:Op donderdag 8 december 2011 17:17 schreef Sunnythesun het volgende:
weer een dagje overleefd. Gezellige middag gehad ook, ze waren zo lekker aan het knutselen, ze wilden het liefst de hele middag door gaan
dus maar wat extra tijd er voor genomen
Deze en vorige week is het weer echt een enorm lief klasje
![]()
Wat lullig! En wat fijn voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WhOOt wat knap in 1 keerquote:
De telefoongesprekjes met Babi J. worden steeds leuker, ze hebben sinds deze week een kitten, dus hij riep Oma Poes IJs Doei en gingen we poesje mauw zingenHij deed zowaar een beetje mee. Wat is dit leuk zeg
![]()
En wat was jouw aandeel erin?quote:Op donderdag 8 december 2011 18:23 schreef Isabeau het volgende:
Sun, ik kan me nog herinneren op de lagere school dat we allemaal blij waren over te gaan naar de klas met de lievelingsjuf van de hele school
En toen....kregen we voornamelijk een stagiair. Nou, dat was een enorme domper. Die arme man is bijzonder erg door mijn klas gepest en mijn klas lag echt moedwillig dwars. En het was absoluut een leuke vent! Ik heb hem later bij een reunie nog gesproken en hij zei nog dat hij gewoon nachtmerries kreeg van mijn klas en dat hij bang was dat het altijd zo zou zijn, maar dat wij godzijdank de enige klas waren die zo dwars hadden gelegen. Ik zei dat ik dacht dat het er aan lag dat hij onze leuke juf bij ons weghield en voor hem viel toen pas het kwartje
Ik doe even mee, hopelijk kan ik zo de koppijn laten zakkenquote:Op donderdag 8 december 2011 19:05 schreef Bluezz het volgende:
Kom we gaan samen ff een powernapje doen Lie, Opa g gaat ook mee
Hoe leuk!quote:Op donderdag 8 december 2011 18:48 schreef Bluezz het volgende:
De telefoongesprekjes met Babi J. worden steeds leuker, ze hebben sinds deze week een kitten, dus hij riep Oma Poes IJs Doei en gingen we poesje mauw zingenHij deed zowaar een beetje mee. Wat is dit leuk zeg
geen, ik ben altijd een bijzonder braaf kind geweestquote:Op donderdag 8 december 2011 19:10 schreef FutureFairytale het volgende:
En wat was jouw aandeel erin?
Ik ontzettend hyper, maar tegenover docenten was ik een brave. Nog trouwensquote:Op donderdag 8 december 2011 19:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
geen, ik ben altijd een bijzonder braaf kind geweest
Ik ook eigenlijk, op het stille af. 2x boos geworden op een juf maar dat was dan ook zwaar terecht (1 viel zomaar tegen mij uit om niets en een ander gaf me een duw omdat ze zwaar in de stress zat en ik iets vroeg).quote:Op donderdag 8 december 2011 19:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
geen, ik ben altijd een bijzonder braaf kind geweest
check! Al heb ik in mijn puberteit ook nog wel wat stiekeme dingen uitgehaald en kon ik soms wat bijdehand zijn, maar nooit echt vervelend of over de grens of zo. Als ik alleen al politie zie lopen/rijden schiet er al door mijn hoofd 'ik doe toch niets verkeerd he!'quote:Op donderdag 8 december 2011 19:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben ook zo idioot gezagsgetrouw. Als iedereen zoals ik was kon je de politie wel opheffen
Dat is dan wel weer schattigquote:Op donderdag 8 december 2011 19:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een keer een puntenslijper gestolen bij een drogist. Dat ding was 9,95 en ik kon dat niet betalen, maar had hem wel nodig voor zo'n dik kohlpotlood. Geen idee wat me bezielde, maar stak hem zo in mijn zak. Dat was so not meHeb er nòg spijt van en was toen iets van 15
Ik heb nog steeds de neiging om 10 euro in een envelopje bij betreffende drogist door de brievenbus te doenquote:Op donderdag 8 december 2011 19:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh herkenbaar!! Die keren dát ik iets deed wat niet mocht herinner ik me als de dag van gister en mocht ik iemand tegen komen die daar bij betrokken was zou ik zó 1000maal excuses aanbieden terwijl die mensen het waarschijnlijk nooit hebben onthouden of geweten of wat dan ook
Oh, gemist, ik was alweer aan het werk gegaanquote:Op donderdag 8 december 2011 19:05 schreef Bluezz het volgende:
Kom we gaan samen ff een powernapje doen Lie, Opa g gaat ook mee
Ja, logisch. De spinazie met room hebben ze veel meer werk aanquote:Op donderdag 8 december 2011 20:01 schreef z80 het volgende:
net spinazie op. bij het kopen van het pakje even gekeken wat het verschil is met of zonder room.
zonder is 100% spinazie, met room 64% spinazie, water, room, zout en wat kruiden.
maar het pakje met room is wel veel duurder.
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:00 schreef Isabeau het volgende:
Ja, AnneX, misschien vindt die klas de invaller zo erg omdat ze veel liever juf Sun hebben!
Nja, ik ben de ervaren leerkracht, schep rust en duidelijkheid en benader de leerlingen enorm positief en mopper bijna nooit.. denk dat het hem vooral daar in zit.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:00 schreef Isabeau het volgende:
Ja, AnneX, misschien vindt die klas de invaller zo erg omdat ze veel liever juf Sun hebben!
Ik blijf bij mijn idee van lievelingsjuf! (wat weer komt door allerlei juf-kwaliteiten als rust en duidelijkheidquote:Op donderdag 8 december 2011 20:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Nja, ik ben de ervaren leerkracht, schep rust en duidelijkheid en benader de leerlingen enorm positief en mopper bijna nooit.. denk dat het hem vooral daar in zit.
Hehe nou lievelings niet hoor.. daar ben ik denk ik iets te serieus voor, al weet ik van een paar kinderen die ik eerder in de klas had dat ze me wel zo beschouwen, maar het zal nooit voor een hele klas zo zijnquote:Op donderdag 8 december 2011 20:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik blijf bij mijn idee van lievelingsjuf! (wat weer komt door allerlei juf-kwaliteiten als rust en duidelijkheid)
En kan jij niet eten ivm met je intolerantie gok ikquote:Op donderdag 8 december 2011 20:01 schreef z80 het volgende:
net spinazie op. bij het kopen van het pakje even gekeken wat het verschil is met of zonder room.
zonder is 100% spinazie, met room 64% spinazie, water, room, zout en wat kruiden.
maar het pakje met room is wel veel duurder.
is ook gewoon hartstikke viesquote:Op donderdag 8 december 2011 20:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En kan jij niet eten ivm met je intolerantie gok ik
quote:
Ik wordt kats misselijk als ik alleen maar aan het spul denkquote:Op donderdag 8 december 2011 20:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ooit eens gekocht omdat ik de reclame van spinazie-a-la-bloep zo leuk vond en mijn moeder dat spul nooit wilde kopen![]()
Nou, die moeder van mij had groot gelijk
klopt. daarom keek ik ook even wat er allemaal in zit.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En kan jij niet eten ivm met je intolerantie gok ik
quote:Almost all medical professionals have seen what we call “futile care” being performed on people. That’s when doctors bring the cutting edge of technology to bear on a grievously ill person near the end of life. The patient will get cut open, perforated with tubes, hooked up to machines, and assaulted with drugs. All of this occurs in the Intensive Care Unit at a cost of tens of thousands of dollars a day. What it buys is misery we would not inflict on a terrorist. I cannot count the number of times fellow physicians have told me, in words that vary only slightly, “Promise me if you find me like this that you’ll kill me.” They mean it.
Niet zo lang geleden schreef Bert Keizer een vergelijkbare column in Trouw.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:58 schreef Isabeau het volgende:
Deprimerende, maar o zo herkenbare column
http://zocalopublicsquare(...)tors-die/read/nexus/
[..]
Vaak wil ook familie dat 'alles uit de kast' wordt getrokken; maar wie vertelt ze dat het nutteloos is? Dat paps/mams echt niet lang meer te leven heeft en niet miraculeus door alle interventies volgend jaar gewoon weer de tango kan dansen... Dat het mensonterend isquote:Op donderdag 8 december 2011 21:13 schreef AnneX het volgende:
Niet zo lang geleden schreef Bert Keizer een vergelijkbare column in Trouw.
Het accent, als ik mij goed herinner, dat de oudere mens een menswaardige dood ontzegd wordt dankzij de techniek.
Kan hem niet vinden. Had het wel uitgeknipt.![]()
Triest.
Collega uit Utrecht?quote:Op donderdag 8 december 2011 21:32 schreef Memento-Mori het volgende:
Een oud-collega van ikea (Zelfde afdeling, zelfde team op de afdeling) en ik worden opnieuw collega's.
Te bizarre ontmoeting op t werk gewoon vandaagwe stonden allebei zo
jaquote:Op donderdag 8 december 2011 21:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Collega uit Utrecht?Dat is inderdaad tè bizar
Wel deze link gevonden, als je ze nog niet kent.quote:[b]Op donderdag 8 december 2011 21:17 schreef Isabeau het volgende:[/
Ik ben wel benieuwd naar die column.
ja echt hequote:Op donderdag 8 december 2011 21:47 schreef Isabeau het volgende:
Geweldig, MemoEn wat een prachtig toeval!
Grip 1 hier bij een woonzorgcentrum vlak bij de boot naar Newcastle. Gipsplaten laten los.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:04 schreef golfer het volgende:
Het gaat weer aardig tekeer hier met de storm. Intussen is alles al van onze balkontafel afgeblazen.
Hier ook constant geluiden van sirenes (brandweer??). Omgewaaide bomen enzo.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:05 schreef borisz het volgende:
Grip 1 hier bij een woonzorgcentrum vlak bij de boot naar Newcastle. Gipsplaten laten los.
Ik zag het op twitter.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Grip 1 hier bij een woonzorgcentrum vlak bij de boot naar Newcastle. Gipsplaten laten los.
Dat ja!quote:
een boom om gewaaid? of wat takken los?quote:
Wat een link.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:34 schreef borisz het volgende:
http://www.nufoto.nl/foto(...)os-in-ijmuiden-.html
quote:Op donderdag 8 december 2011 22:46 schreef Stereotomy het volgende:
Net naar New Kids Nitro geweest.
Leuke film JONGUH.![]()
![]()
Morgen weer lekker gewichtheffen
BAM!quote:Op donderdag 8 december 2011 22:46 schreef Stereotomy het volgende:
Net naar New Kids Nitro geweest.
Leuke film JONGUH.![]()
![]()
Hoi!quote:Op donderdag 8 december 2011 22:56 schreef Den_Haag het volgende:
Allez, groetjes vanuit Amiens
[ afbeelding ]
Prachtigquote:Op donderdag 8 december 2011 22:56 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
BAM!
Allez, groetjes vanuit Amiens
[ afbeelding ]
Paarborden, zoals deze:quote:
De blaadjes zijn weg, wordt ie toch een stukkie kleiner vanquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:33 schreef Bluezz het volgende:
Die boom is veel te groot ja. Enige voordeel is in de zomer als het hotjes is fungeert ie als een natuurlijke parasol.
Zou jammer voor huis zijn inderdaad, maar wel mooie oplossing om die boom kwijt te raken.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:48 schreef AnneX het volgende:
Zou niet leuk zijn, toch? AlS boom op je huis woeide...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |