1e nr ging niet lekker, ik zat er niet lekker in, ging naar iemand anders.quote:
welke reclame? ik heb geen flash meer op mijn pc staan en hierdoor ook geen irritante banners.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:22 schreef TAV74 het volgende:
De reclames worden wel steeds irritanter hier
We gaan het horen eind janquote:Op woensdag 7 december 2011 22:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
1e nr ging niet lekker, ik zat er niet lekker in, ging naar iemand anders.
2e nr. moest ik als 5e! En ik werd het
ging echt zo goed ook!
I can't stand the rain is het geworru dus
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
1e nr ging niet lekker, ik zat er niet lekker in, ging naar iemand anders.
2e nr. moest ik als 5e! En ik werd het
ging echt zo goed ook!
I can't stand the rain is het geworru dus
Als ik mezelf nu kan horen (dus als die band niet zo hard speeltquote:
Miepen wij toch gezellig verder over vrouwen shizzlequote:Op woensdag 7 december 2011 22:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Cool B!
Echt.. mag dat voetbal afgeschaft worden? Wordt er niet gezelliger van hier![]()
Hier ook niet. Mijn jubelstemming wordt overstemd door diequote:Op woensdag 7 december 2011 22:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Cool B!
Echt.. mag dat voetbal afgeschaft worden? Wordt er niet gezelliger van hier![]()
En vooral het gemopper hier verderop de bank.. Nee leuk, relaxt avondje tv kijken.. uhuquote:Op woensdag 7 december 2011 22:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hier ook niet. Mijn jubelstemming wordt overstemd door die [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Waar je het afschaft zal het ook opnieuw worden uitgevonden. Zowel in het oude China, Maya's en Egyptenaren was er al iets wat op voetbal leekquote:Op woensdag 7 december 2011 22:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Cool B!
Het zijn hier vooral cynische opmerkingen naar de commentaarstemquote:
Expres zachtjes zingen, misschien helpt datquote:Op woensdag 7 december 2011 22:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als ik mezelf nu kan horen (dus als die band niet zo hard speelt), wordt het misschien nog wel eens wat
de avond ploeg ligt of gaat naar bed.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:45 schreef golfer het volgende:
Zie je. Gaat het een keer niet over voetbal is de SC gelijk weer dood.
Er gaan mensen doodongelukkig zijn morgen op kantoorquote:
met een grensrechtervlaggetje binnen lopen. Succes gegarandeerd.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Er gaan mensen doodongelukkig zijn morgen op kantoorMisschien dat ik voor de verandering maar eens wat voetbalkleurtjes moet ophangen
quote:Op woensdag 7 december 2011 23:16 schreef borisz het volgende:
[..]
met een grensrechtervlaggetje binnen lopen. Succes gegarandeerd.
Toch mis ik wel een friteuse, om lekker aardappelkroketjes in te gooien. Maar heb gisteren tegen mam gezegd dat ik een keer bij hen aardappelkroketjes kom etenquote:Op woensdag 7 december 2011 23:55 schreef golfer het volgende:
Aflevering Masterchef Aussie bekeken.
Nu even nog een vette hap in de friteuse gooien.
quote:Op donderdag 8 december 2011 00:08 schreef FutureFairytale het volgende:
Ohja en beauty morgen bellen gezien waar ik vandaag achter kwam![]()
Waren jullie zo aardig om em uit te lenen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |