quote:Op woensdag 7 december 2011 17:53 schreef Bluezz het volgende:
Oh en er komt dus die nieuwe reorganisatie aan en de hoofd maatschap wil dan een Hoofd Poli die nu op de werkvloer werkt om de boel te begeleiden enzo, en hij keek mij steeds maar aan waardoor ik weer zei : mmm leuke functie![]()
Ik heb ook een schrijfblokje dat overal mee naartoe gaan op het werk en waar ik elke dag een nieuw lijstje in maak.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:19 schreef TAV74 het volgende:
Leuk hoor, als die to-do progjes, maar ik werk nu eenmaal voornamelijk vanuit mijn mailbox en de mooie papieren todo lijst op mijn bureau. Die twee zijn het meest effectief omdat ik er met regelmaat mee geconfronteerd wordt.
Dat deed ik ook altijd, tot ik die mooie weekplanners met voorgedrukte takenlijst ontdekte in de kast met bureauartikelen. Stuk handiger want ik kan ze dan minder goed negerenquote:Op woensdag 7 december 2011 18:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik werk met massa's aan post-it notes en zo![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Ja die ontdekte ik ook pas, lijkt me best handyquote:Op woensdag 7 december 2011 18:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat deed ik ook altijd, tot ik die mooie weekplanners met voorgedrukte takenlijst ontdekte in de kast met bureauartikelen. Stuk handiger want ik kan ze dan minder goed negeren
Takenlijst in bijvoorbeeld Outlook werkt bij mij dus echt niet, die ga ik verwaarlozen en wegklikken.
Als je tegen Kleuter B zegt: 'Bambi moet... ?', dan zegt hij '... in de pan!'.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:33 schreef golfer het volgende:
Vooral het biefstukje van Bambi was supermals. Rare gebakken en je kon het bijna naar binnen zuigen, zo'n lekker zacht vlees was het.
Kleuter B is goed opgevoedquote:Op woensdag 7 december 2011 18:34 schreef LieLie het volgende:
[..]
Als je tegen Kleuter B zegt: 'Bambi moet... ?', dan zegt hij '... in de pan!'.
Preview voor vrijdag, zaterdag en maandagquote:Op woensdag 7 december 2011 18:44 schreef TAV74 het volgende:
Is van Rossem weer eens bij DWDD, kan ik het ws niet zien
I know, of opnemen, maar kans dat ik het achteraf nog ga kijken is nihil vrees ik.quote:
Nog niet besteld?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:17 schreef LieLie het volgende:
Nou nou, alsof ik de enige ben die het druk heeft!
En ik heb geen iPhone P, nog niet![]()
Ik vind van Rossem stomquote:Op woensdag 7 december 2011 18:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En daar gaan wij lekker naar toe en tavvie niet lekker puh
to-do progje synct met outlook en zie ik elke keer dat ik mail bekijkquote:Op woensdag 7 december 2011 18:19 schreef TAV74 het volgende:
Leuk hoor, als die to-do progjes, maar ik werk nu eenmaal voornamelijk vanuit mijn mailbox en de mooie papieren todo lijst op mijn bureau. Die twee zijn het meest effectief omdat ik er met regelmaat mee geconfronteerd wordt.
Ja, leuk, maar dat gaat bij mij dus sowieso niet lukkenquote:Op woensdag 7 december 2011 18:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
to-do progje synct met outlook en zie ik elke keer dat ik mail bekijk
NOS streamt de CL wedstrijden ook gewoon, dus je kunt sowieso makkelijk vanaf PC/ipad/laptop kijkenquote:Op woensdag 7 december 2011 18:53 schreef LieLie het volgende:
Oeh, mrLie wil voetbal kijken. Maar omdat Ziggo eergisteren live tv kijken op de iPad heeft geïntroduceerd kan ik alsnog wel de Bridget Jones film kijken oid.
Beetje simpel vermaak en dan morgen weer knallen!(of zoiets...)
Ha rond die tijd ging ik ook naar huis. En ik was er ook om 8 uur....quote:Op woensdag 7 december 2011 18:48 schreef PdeHoog het volgende:
Ik vind het wel tijd om naar huis te gaan eigenlijkZat vanmorgen 8 uur op kantoor
En de duutser zit nog steeds in zuid afrika, dus niet eens even leuk skypen....quote:Op woensdag 7 december 2011 19:04 schreef Isabeau het volgende:
Ross is weer met een raidingburst bezig op wow, dus daar heb ik deze week niks aan
Kom hier een dagje logerenquote:Op woensdag 7 december 2011 19:04 schreef Isabeau het volgende:
Ross is weer met een raidingburst bezig op wow, dus daar heb ik deze week niks aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juh groeit vast wel weer aan. Was ook wel een diepe snee trouwens. Tikte met de boven/zijkant van mijn duim vrij hard op het mes van de keukenmachine die niet goed in zijn bescherming zat, en die is dus loeischerpquote:Op woensdag 7 december 2011 19:33 schreef freecell het volgende:
Is wel storend inderdaadMeestal gaat het weer over
Kan wel lang duren trouwens!
Heb je nou het idee dat je een toneelstukje 'voorzittertje-spelen' doet?quote:Op woensdag 7 december 2011 19:38 schreef TAV74 het volgende:
Zo even in mijn voorzittersrol ()naar de sporthal voor een gesprek met de voorzitter van onze oude vereniging. Ben benieuwd wat hij te melden heeft.
Wat zijn nu 12 dagen op een mensenleven hèquote:Op woensdag 7 december 2011 19:08 schreef Jagärtrut het volgende:
En de duutser zit nog steeds in zuid afrika, dus niet eens even leuk skypen....
Nog 12 dagen, nog 12 dagen...
[/valt in herhaling]
Als ik mezelf serieus "voorzitter" noem is het lastig daar serieus bij te kijken jaquote:Op woensdag 7 december 2011 19:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb je nou het idee dat je een toneelstukje 'voorzittertje-spelen' doet?
Soms denk ik wel eens dat iedereen een rol 'speelt' in de maatschappij en dat iedereen denkt dat hij de enige is en dat verder iedereen wèl serieus en volwassen isquote:Op woensdag 7 december 2011 19:46 schreef TAV74 het volgende:
Als ik mezelf serieus "voorzitter" noem is het lastig daar serieus bij te kijken jaIk bedoel, 15 onverlaten en een akte maakt nog geen serieuze vereniging in mijn hoofd
Jij ook nog een fijne avond en slaap lekker alvast!quote:Op woensdag 7 december 2011 20:00 schreef DarkElf het volgende:
Ik ga eens even mijn Kindle volgooien, daarna lekker masterchef kijken en naar bed. Ben een beetje moe.
Fijne avond allemaal
Punten voor je moederquote:Op woensdag 7 december 2011 20:14 schreef Sarabi het volgende:
Iemand nog benieuwd hoe mijn glassplinteravontuur is afgelopen?
Ik heb het maar aan mijn moeder overgelatendie heeft hem eruit gekregen
Die krijgt het derde punt die AZ en Excelsior niet kunnen delen.quote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Soms denk ik wel eens dat iedereen een rol 'speelt' in de maatschappij en dat iedereen denkt dat hij de enige is en dat verder iedereen wèl serieus en volwassen is
Ja, dat was weer heel degelijk verdedigen en vooral op de buitenspelval blijven spelen.quote:
Nou ja, je voelt het aankomen, hiervoor ging het twee keer net goed met al die ruimte achter de verdediging.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dat was weer heel degelijk verdedigen en vooral op de buitenspelval blijven spelen.
Wij zijn eigenlijk best ergquote:Op woensdag 7 december 2011 19:06 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ha rond die tijd ging ik ook naar huis. En ik was er ook om 8 uur....
Nog 12 dagen nog 12 dagen....
Gewoon Bergkamp inbrengen in de 2de helftquote:Op woensdag 7 december 2011 21:40 schreef TAV74 het volgende:
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat het nog mis gaat met die 2e ronde CL, het is zo'n avond![]()
Nou ja, het is niet dat we het toernooi anders gaan winnen
Niet eens zo'n slecht idee, aangezien we toch geen spits hebbenquote:Op woensdag 7 december 2011 21:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gewoon Bergkamp inbrengen in de 2de helft.
Dit gaat dus gewoon mis. Die twee missers van de grensrechter gaan nog beslissend worden.quote:
Zou zo maar kunnen, inderdaad.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:51 schreef TAV74 het volgende:
Dit gaat dus gewoon mis. Die twee missers van de grensrechter gaan nog beslissend worden.
Zal wel een bloemetje vanuit Frankrijk naar Portugal gaan...quote:
Ajax kan het wel vergeten nu, ben ik bang.quote:
Ohmy, ja, mijn eerste voetbaltrauma...quote:Op woensdag 7 december 2011 22:19 schreef golfer het volgende:
Tja...doet mij denken aan Spanje-Malta ooit in een grijs verleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |