1e nr ging niet lekker, ik zat er niet lekker in, ging naar iemand anders.quote:
welke reclame? ik heb geen flash meer op mijn pc staan en hierdoor ook geen irritante banners.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:22 schreef TAV74 het volgende:
De reclames worden wel steeds irritanter hier
We gaan het horen eind janquote:Op woensdag 7 december 2011 22:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
1e nr ging niet lekker, ik zat er niet lekker in, ging naar iemand anders.
2e nr. moest ik als 5e! En ik werd het
ging echt zo goed ook!
I can't stand the rain is het geworru dus
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
1e nr ging niet lekker, ik zat er niet lekker in, ging naar iemand anders.
2e nr. moest ik als 5e! En ik werd het
ging echt zo goed ook!
I can't stand the rain is het geworru dus
Als ik mezelf nu kan horen (dus als die band niet zo hard speeltquote:
Miepen wij toch gezellig verder over vrouwen shizzlequote:Op woensdag 7 december 2011 22:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Cool B!
Echt.. mag dat voetbal afgeschaft worden? Wordt er niet gezelliger van hier![]()
Hier ook niet. Mijn jubelstemming wordt overstemd door diequote:Op woensdag 7 december 2011 22:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Cool B!
Echt.. mag dat voetbal afgeschaft worden? Wordt er niet gezelliger van hier![]()
En vooral het gemopper hier verderop de bank.. Nee leuk, relaxt avondje tv kijken.. uhuquote:Op woensdag 7 december 2011 22:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hier ook niet. Mijn jubelstemming wordt overstemd door die [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Waar je het afschaft zal het ook opnieuw worden uitgevonden. Zowel in het oude China, Maya's en Egyptenaren was er al iets wat op voetbal leekquote:Op woensdag 7 december 2011 22:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Cool B!
Het zijn hier vooral cynische opmerkingen naar de commentaarstemquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |