abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105345989
Ik had een hele productieve dag en mijn verslag is nu echt bijna helemaal klaar!
Morgen aan het adviesrapport beginnen, volgende week tijd voor de kapper *O* ;)
pi_105346608
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 17:17 schreef Sunnythesun het volgende:
:s) weer een dagje overleefd. Gezellige middag gehad ook, ze waren zo lekker aan het knutselen, ze wilden het liefst de hele middag door gaan :D dus maar wat extra tijd er voor genomen ;) Deze en vorige week is het weer echt een enorm lief klasje O+ O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat lullig! En wat fijn voor jou :)

quote:
14s.gif Op donderdag 8 december 2011 17:19 schreef freecell het volgende:
Hij heeftem :)
In 1x
Wheh 8-)
WhOOt wat knap in 1 keer *O*

De telefoongesprekjes met Babi J. worden steeds leuker, ze hebben sinds deze week een kitten, dus hij riep Oma Poes IJs Doei en gingen we poesje mauw zingen :D Hij deed zowaar een beetje mee. Wat is dit leuk zeg O+
pi_105347088
O+

en :O
pi_105347278
Kom we gaan samen ff een powernapje doen Lie, Opa g gaat ook mee :O
pi_105347422
quote:
14s.gif Op donderdag 8 december 2011 17:19 schreef freecell het volgende:
Hij heeftem :)
In 1x
Wheh 8-)
Joeehooe wat goe-oed *O*
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_105347475
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 18:23 schreef Isabeau het volgende:
Sun, ik kan me nog herinneren op de lagere school dat we allemaal blij waren over te gaan naar de klas met de lievelingsjuf van de hele school *O*

En toen....kregen we voornamelijk een stagiair. Nou, dat was een enorme domper. Die arme man is bijzonder erg door mijn klas gepest en mijn klas lag echt moedwillig dwars. En het was absoluut een leuke vent! Ik heb hem later bij een reunie nog gesproken en hij zei nog dat hij gewoon nachtmerries kreeg van mijn klas en dat hij bang was dat het altijd zo zou zijn, maar dat wij godzijdank de enige klas waren die zo dwars hadden gelegen. Ik zei dat ik dacht dat het er aan lag dat hij onze leuke juf bij ons weghield en voor hem viel toen pas het kwartje :D
En wat was jouw aandeel erin? :P
  donderdag 8 december 2011 @ 19:10:48 #215
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_105347488
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 19:05 schreef Bluezz het volgende:
Ik doe even mee, hopelijk kan ik zo de koppijn laten zakken }:|
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_105347624
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 18:48 schreef Bluezz het volgende:

De telefoongesprekjes met Babi J. worden steeds leuker, ze hebben sinds deze week een kitten, dus hij riep Oma Poes IJs Doei en gingen we poesje mauw zingen :D Hij deed zowaar een beetje mee. Wat is dit leuk zeg O+
Hoe leuk! O+
Spullen zijn hier, kerstdorp al gemaakt en de kerstboom staat. Morgen de ballen erin en aanzetten :). Ouders zijn net pas weggegaan, we hebben hier gegeten. Wat een lieve papa en mama heb ik toch, wat moet ik zonder ze? O+. Morgen komen ze nog even een haspel brengen om mn kerstboom werkend te krijgen. Nu Masterchef Junior even aan en dan door naar mn zus en Miya. Familiedagje :D. Morgen komt een vriendin eten en gaan we een filmpje en The Voice kijken, ook zin in.
pi_105347728
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 19:10 schreef FutureFairytale het volgende:

En wat was jouw aandeel erin? :P
geen, ik ben altijd een bijzonder braaf kind geweest :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_105347869
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 19:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ontzettend hyper, maar tegenover docenten was ik een brave. Nog trouwens :')
Ik heb iets met gezag, ik durf er nooit tegenin te gaan :D
pi_105348142
Ik mag over een maandje een presentatie gaan geven om het nieuwe pakket te "verkopen" aan de organisatie :D *O*
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_105348153
Ik ben ook zo idioot gezagsgetrouw. Als iedereen zoals ik was kon je de politie wel opheffen :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_105348179
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 19:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ook eigenlijk, op het stille af. 2x boos geworden op een juf maar dat was dan ook zwaar terecht (1 viel zomaar tegen mij uit om niets en een ander gaf me een duw omdat ze zwaar in de stress zat en ik iets vroeg).
Op de middelbare school werden leraren echt gepest door mijn klas. Een meisje sloeg en bedreigde een heel stille lerares zelfs (die na 1 jaar weer weg was) en diezelfde docent werd ook altijd op het schoolbord getekend met hele grote pukkels op haar gezicht..... en ik zat daar altijd maar.
pi_105348274
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 19:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben ook zo idioot gezagsgetrouw. Als iedereen zoals ik was kon je de politie wel opheffen :')
check! Al heb ik in mijn puberteit ook nog wel wat stiekeme dingen uitgehaald en kon ik soms wat bijdehand zijn, maar nooit echt vervelend of over de grens of zo. Als ik alleen al politie zie lopen/rijden schiet er al door mijn hoofd 'ik doe toch niets verkeerd he!' :')
pi_105348414
Ik heb een keer een puntenslijper gestolen bij een drogist. Dat ding was 9,95 en ik kon dat niet betalen, maar had hem wel nodig voor zo'n dik kohlpotlood. Geen idee wat me bezielde, maar stak hem zo in mijn zak. Dat was so not me :@ Heb er nòg spijt van en was toen iets van 15 :X
pi_105348543
Oh herkenbaar!! Die keren dát ik iets deed wat niet mocht herinner ik me als de dag van gister en mocht ik iemand tegen komen die daar bij betrokken was zou ik zó 1000maal excuses aanbieden terwijl die mensen het waarschijnlijk nooit hebben onthouden of geweten of wat dan ook :@
pi_105348860
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 19:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een keer een puntenslijper gestolen bij een drogist. Dat ding was 9,95 en ik kon dat niet betalen, maar had hem wel nodig voor zo'n dik kohlpotlood. Geen idee wat me bezielde, maar stak hem zo in mijn zak. Dat was so not me :@ Heb er nòg spijt van en was toen iets van 15 :X
Dat is dan wel weer schattig

Wij hadden een stel jongens die elke avond energy drink kwamen jatten, daar ben ik de laatste keer zo tegen uitgevallen dat we ze sindsdien niet meer hebben gezien
Die begrijpen het gewoon echt niet
pi_105348886
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 19:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh herkenbaar!! Die keren dát ik iets deed wat niet mocht herinner ik me als de dag van gister en mocht ik iemand tegen komen die daar bij betrokken was zou ik zó 1000maal excuses aanbieden terwijl die mensen het waarschijnlijk nooit hebben onthouden of geweten of wat dan ook :@
Ik heb nog steeds de neiging om 10 euro in een envelopje bij betreffende drogist door de brievenbus te doen :') Nu weet ik dat er een andere eigenaar in zit en de vorige eigenaar in één van de mooiste landhuizen in de omgeving woont (niet dat dat zou moeten uitmaken O-) ).
pi_105349125
:D maar maakt de noodzaak wel wat kleiner he ;)
pi_105349467
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 19:05 schreef Bluezz het volgende:
Oh, gemist, ik was alweer aan het werk gegaan :+
pi_105349814
Over de post van Isa en het pesten van een stagiair terwijl de klas uitkeek naar de liefste juf van school, moest ik even nadenken - in relatie tot het verhaal van Sun.
Toen begreep ik het als een compliment aan Sun. Dûh.
Ms. hoor je die signalen ook wel van ouders?

Overigens de verhalen over de lagere ! / basisschool brengen bij mij ook verhalen boven. Handig met zoon praatsessie iedere week.

Op zn marokaans zijn sudderlapjes erg smakelijk gekruid en simpel als wat.
Op het laatst doe ik de courgette en left over worteltjes erbij.
En deze keer zilvervliesrijst.
  donderdag 8 december 2011 @ 19:58:17 #230
63722 z80
I fink you freaky
pi_105349942
Feli Tara!
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_105350064
Ja, AnneX, misschien vindt die klas de invaller zo erg omdat ze veel liever juf Sun hebben!
  donderdag 8 december 2011 @ 20:01:23 #232
63722 z80
I fink you freaky
pi_105350107
net spinazie op. bij het kopen van het pakje even gekeken wat het verschil is met of zonder room.
zonder is 100% spinazie, met room 64% spinazie, water, room, zout en wat kruiden.
maar het pakje met room is wel veel duurder.
pi_105350232
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 20:01 schreef z80 het volgende:
net spinazie op. bij het kopen van het pakje even gekeken wat het verschil is met of zonder room.
zonder is 100% spinazie, met room 64% spinazie, water, room, zout en wat kruiden.
Ja, logisch. De spinazie met room hebben ze veel meer werk aan :P
pi_105350415
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 20:00 schreef Isabeau het volgende:
Ja, AnneX, misschien vindt die klas de invaller zo erg omdat ze veel liever juf Sun hebben!
*)
pi_105350723
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 20:00 schreef Isabeau het volgende:
Nja, ik ben de ervaren leerkracht, schep rust en duidelijkheid en benader de leerlingen enorm positief en mopper bijna nooit.. denk dat het hem vooral daar in zit. ;)
pi_105350991
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 20:12 schreef Sunnythesun het volgende:

Nja, ik ben de ervaren leerkracht, schep rust en duidelijkheid en benader de leerlingen enorm positief en mopper bijna nooit.. denk dat het hem vooral daar in zit. ;)
Ik blijf bij mijn idee van lievelingsjuf! (wat weer komt door allerlei juf-kwaliteiten als rust en duidelijkheid O-) )
pi_105351202
Conceptonderzoeksverslag helemaal klaar *O* *O* *O*
  donderdag 8 december 2011 @ 20:21:43 #238
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_105351265
Zo. Dat was een lekker tukkie.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_105351299
quote:
16s.gif Op donderdag 8 december 2011 20:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik blijf bij mijn idee van lievelingsjuf! (wat weer komt door allerlei juf-kwaliteiten als rust en duidelijkheid O-) )
Hehe nou lievelings niet hoor.. daar ben ik denk ik iets te serieus voor, al weet ik van een paar kinderen die ik eerder in de klas had dat ze me wel zo beschouwen, maar het zal nooit voor een hele klas zo zijn :) Maar ik ben er dan ook niet om door iedereen zo leuk gevonden te worden maar om ze iets te leren :P
pi_105351346
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 20:01 schreef z80 het volgende:
En kan jij niet eten ivm met je intolerantie gok ik ;)
pi_105351367
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 20:23 schreef Bluezz het volgende:

[..]

is ook gewoon hartstikke vies :P
pi_105351523
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 20:23 schreef Sunnythesun het volgende:

is ook gewoon hartstikke vies :P
:Y

Ooit eens gekocht omdat ik de reclame van spinazie-a-la-bloep zo leuk vond en mijn moeder dat spul nooit wilde kopen }:|

Nou, die moeder van mij had groot gelijk :')
pi_105351591
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 20:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:Y

Ooit eens gekocht omdat ik de reclame van spinazie-a-la-bloep zo leuk vond en mijn moeder dat spul nooit wilde kopen }:|

Nou, die moeder van mij had groot gelijk :')
Ik wordt kats misselijk als ik alleen maar aan het spul denk :r
  donderdag 8 december 2011 @ 20:28:14 #244
63722 z80
I fink you freaky
pi_105351616
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 20:23 schreef Bluezz het volgende:

[..]

klopt. daarom keek ik ook even wat er allemaal in zit.
pi_105352045
Misschien zo maar eens wat stoofpeertjesijs eten :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_105352229
grrr.. top 2000 quiz gedaan maar kon sommige vragen niet fatsoenlijk beantwoorden omdat ik het niet te zien kreeg }:|
Wel ruim 500 punten toch nog *O* :+
pi_105352365
ik 468 punten :D
pi_105352498
Het waren er 572 zag ik net :) Niet slecht ;) En ik kreeg nog 4 bonusvragen en daar maakte ik 3 fouten waardoor de boel gehalveerd werd :D
pi_105352989
228 :P
pi_105353211
Deprimerende, maar o zo herkenbare column :@
http://zocalopublicsquare(...)tors-die/read/nexus/

quote:
Almost all medical professionals have seen what we call “futile care” being performed on people. That’s when doctors bring the cutting edge of technology to bear on a grievously ill person near the end of life. The patient will get cut open, perforated with tubes, hooked up to machines, and assaulted with drugs. All of this occurs in the Intensive Care Unit at a cost of tens of thousands of dollars a day. What it buys is misery we would not inflict on a terrorist. I cannot count the number of times fellow physicians have told me, in words that vary only slightly, “Promise me if you find me like this that you’ll kill me.” They mean it.
pi_105353831
*O* 661 *O*
pi_105354003
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 20:58 schreef Isabeau het volgende:
Deprimerende, maar o zo herkenbare column :@
http://zocalopublicsquare(...)tors-die/read/nexus/

[..]

Niet zo lang geleden schreef Bert Keizer een vergelijkbare column in Trouw.
Het accent, als ik mij goed herinner, dat de oudere mens een menswaardige dood ontzegd wordt dankzij de techniek.
Kan hem niet vinden. Had het wel uitgeknipt. -O-

Triest.
pi_105354214
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:13 schreef AnneX het volgende:

Niet zo lang geleden schreef Bert Keizer een vergelijkbare column in Trouw.
Het accent, als ik mij goed herinner, dat de oudere mens een menswaardige dood ontzegd wordt dankzij de techniek.
Kan hem niet vinden. Had het wel uitgeknipt. -O-

Triest.
Vaak wil ook familie dat 'alles uit de kast' wordt getrokken; maar wie vertelt ze dat het nutteloos is? Dat paps/mams echt niet lang meer te leven heeft en niet miraculeus door alle interventies volgend jaar gewoon weer de tango kan dansen... Dat het mensonterend is :{ Dat we iemand wat langer in leven kunnen houden wil niet zeggen dat we het ook moeten.

Ik ben wel benieuwd naar die column.
pi_105354911
Een oud-collega van ikea (Zelfde afdeling, zelfde team op de afdeling) en ik worden opnieuw collega's.

Te bizarre ontmoeting op t werk gewoon vandaag :D we stonden allebei zo :o
pi_105354942
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:32 schreef Memento-Mori het volgende:
Een oud-collega van ikea (Zelfde afdeling, zelfde team op de afdeling) en ik worden opnieuw collega's.

Te bizarre ontmoeting op t werk gewoon vandaag :D we stonden allebei zo :o
Collega uit Utrecht? :o Dat is inderdaad tè bizar _O-
pi_105355250
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Collega uit Utrecht? :o Dat is inderdaad tè bizar _O-
ja :D ik was bijna klaar met werk, zie een trainingsgroep binnen komen, ben net mn laatste log aan t typen, ik den wtf dat lijkt N. wel, nee dat kan écht niet. Even naar de persoon gelopen met wie die mee moest luisteren nogmaals geobserveerd, wtf kan bijna niet anders.
Ik naar de trainer/mijn collega, en vraag hem hey zit er een N. bij jou in de trainingsgroep? hij zo ja N. *+ achternaam* ik zo :o te bizar dit, ik heb 4 jaar met hem gewerkt in Utrecht, zelfde team binnen de afdeling etc. En toen ben ik naar N. toe gegaan en heb gezegd: zeg worden we nu opnieuw collega's? :D we stonden allebei zo :o :D. Vonden t allebei ook leuk, konden altijd goed met elkaar overweg. Hij is met zn vriendin net over de grens gaan wonen vertelde ie.
pi_105355709
Geweldig, Memo _O_ En wat een prachtig toeval! :D
pi_105355888
quote:
0s.gif [b]Op donderdag 8 december 2011 21:17 schreef Isabeau het volgende:[/

Ik ben wel benieuwd naar die column.
Wel deze link gevonden, als je ze nog niet kent.
Leesvoer? In ieder geval scherpe observaties.

http://medischcontact.art(...)der-handschoenen.htm

Wat een leuk toeval, Memo!
Zelfs in de uithoek van het land kom je bekenden tegen. *O*
Zit ie ook nog in KAA? Op FoK haha!
pi_105355893
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:47 schreef Isabeau het volgende:
Geweldig, Memo _O_ En wat een prachtig toeval! :D
ja echt he :D ik vind het echt zo leuk

en AnneX niet zomaar tegen maar we worden gewoon weer collega;'s :D en waarom per se ziggo en niet upc/vodafone die ook altijd mensen zoeken, te vaag
  donderdag 8 december 2011 @ 22:04:34 #260
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_105356577
Het gaat weer aardig tekeer hier met de storm. Intussen is alles al van onze balkontafel afgeblazen. :{
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')