quote:Op donderdag 8 december 2011 17:17 schreef Sunnythesun het volgende:
weer een dagje overleefd. Gezellige middag gehad ook, ze waren zo lekker aan het knutselen, ze wilden het liefst de hele middag door gaan
dus maar wat extra tijd er voor genomen
Deze en vorige week is het weer echt een enorm lief klasje
![]()
Wat lullig! En wat fijn voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WhOOt wat knap in 1 keerquote:
De telefoongesprekjes met Babi J. worden steeds leuker, ze hebben sinds deze week een kitten, dus hij riep Oma Poes IJs Doei en gingen we poesje mauw zingenHij deed zowaar een beetje mee. Wat is dit leuk zeg
![]()
En wat was jouw aandeel erin?quote:Op donderdag 8 december 2011 18:23 schreef Isabeau het volgende:
Sun, ik kan me nog herinneren op de lagere school dat we allemaal blij waren over te gaan naar de klas met de lievelingsjuf van de hele school
En toen....kregen we voornamelijk een stagiair. Nou, dat was een enorme domper. Die arme man is bijzonder erg door mijn klas gepest en mijn klas lag echt moedwillig dwars. En het was absoluut een leuke vent! Ik heb hem later bij een reunie nog gesproken en hij zei nog dat hij gewoon nachtmerries kreeg van mijn klas en dat hij bang was dat het altijd zo zou zijn, maar dat wij godzijdank de enige klas waren die zo dwars hadden gelegen. Ik zei dat ik dacht dat het er aan lag dat hij onze leuke juf bij ons weghield en voor hem viel toen pas het kwartje
Ik doe even mee, hopelijk kan ik zo de koppijn laten zakkenquote:Op donderdag 8 december 2011 19:05 schreef Bluezz het volgende:
Kom we gaan samen ff een powernapje doen Lie, Opa g gaat ook mee
Hoe leuk!quote:Op donderdag 8 december 2011 18:48 schreef Bluezz het volgende:
De telefoongesprekjes met Babi J. worden steeds leuker, ze hebben sinds deze week een kitten, dus hij riep Oma Poes IJs Doei en gingen we poesje mauw zingenHij deed zowaar een beetje mee. Wat is dit leuk zeg
geen, ik ben altijd een bijzonder braaf kind geweestquote:Op donderdag 8 december 2011 19:10 schreef FutureFairytale het volgende:
En wat was jouw aandeel erin?
Ik ontzettend hyper, maar tegenover docenten was ik een brave. Nog trouwensquote:Op donderdag 8 december 2011 19:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
geen, ik ben altijd een bijzonder braaf kind geweest
Ik ook eigenlijk, op het stille af. 2x boos geworden op een juf maar dat was dan ook zwaar terecht (1 viel zomaar tegen mij uit om niets en een ander gaf me een duw omdat ze zwaar in de stress zat en ik iets vroeg).quote:Op donderdag 8 december 2011 19:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
geen, ik ben altijd een bijzonder braaf kind geweest
check! Al heb ik in mijn puberteit ook nog wel wat stiekeme dingen uitgehaald en kon ik soms wat bijdehand zijn, maar nooit echt vervelend of over de grens of zo. Als ik alleen al politie zie lopen/rijden schiet er al door mijn hoofd 'ik doe toch niets verkeerd he!'quote:Op donderdag 8 december 2011 19:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben ook zo idioot gezagsgetrouw. Als iedereen zoals ik was kon je de politie wel opheffen
Dat is dan wel weer schattigquote:Op donderdag 8 december 2011 19:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een keer een puntenslijper gestolen bij een drogist. Dat ding was 9,95 en ik kon dat niet betalen, maar had hem wel nodig voor zo'n dik kohlpotlood. Geen idee wat me bezielde, maar stak hem zo in mijn zak. Dat was so not meHeb er nòg spijt van en was toen iets van 15
Ik heb nog steeds de neiging om 10 euro in een envelopje bij betreffende drogist door de brievenbus te doenquote:Op donderdag 8 december 2011 19:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh herkenbaar!! Die keren dát ik iets deed wat niet mocht herinner ik me als de dag van gister en mocht ik iemand tegen komen die daar bij betrokken was zou ik zó 1000maal excuses aanbieden terwijl die mensen het waarschijnlijk nooit hebben onthouden of geweten of wat dan ook
Oh, gemist, ik was alweer aan het werk gegaanquote:Op donderdag 8 december 2011 19:05 schreef Bluezz het volgende:
Kom we gaan samen ff een powernapje doen Lie, Opa g gaat ook mee
Ja, logisch. De spinazie met room hebben ze veel meer werk aanquote:Op donderdag 8 december 2011 20:01 schreef z80 het volgende:
net spinazie op. bij het kopen van het pakje even gekeken wat het verschil is met of zonder room.
zonder is 100% spinazie, met room 64% spinazie, water, room, zout en wat kruiden.
maar het pakje met room is wel veel duurder.
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:00 schreef Isabeau het volgende:
Ja, AnneX, misschien vindt die klas de invaller zo erg omdat ze veel liever juf Sun hebben!
Nja, ik ben de ervaren leerkracht, schep rust en duidelijkheid en benader de leerlingen enorm positief en mopper bijna nooit.. denk dat het hem vooral daar in zit.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:00 schreef Isabeau het volgende:
Ja, AnneX, misschien vindt die klas de invaller zo erg omdat ze veel liever juf Sun hebben!
Ik blijf bij mijn idee van lievelingsjuf! (wat weer komt door allerlei juf-kwaliteiten als rust en duidelijkheidquote:Op donderdag 8 december 2011 20:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Nja, ik ben de ervaren leerkracht, schep rust en duidelijkheid en benader de leerlingen enorm positief en mopper bijna nooit.. denk dat het hem vooral daar in zit.
Hehe nou lievelings niet hoor.. daar ben ik denk ik iets te serieus voor, al weet ik van een paar kinderen die ik eerder in de klas had dat ze me wel zo beschouwen, maar het zal nooit voor een hele klas zo zijnquote:Op donderdag 8 december 2011 20:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik blijf bij mijn idee van lievelingsjuf! (wat weer komt door allerlei juf-kwaliteiten als rust en duidelijkheid)
En kan jij niet eten ivm met je intolerantie gok ikquote:Op donderdag 8 december 2011 20:01 schreef z80 het volgende:
net spinazie op. bij het kopen van het pakje even gekeken wat het verschil is met of zonder room.
zonder is 100% spinazie, met room 64% spinazie, water, room, zout en wat kruiden.
maar het pakje met room is wel veel duurder.
is ook gewoon hartstikke viesquote:Op donderdag 8 december 2011 20:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En kan jij niet eten ivm met je intolerantie gok ik
quote:
Ik wordt kats misselijk als ik alleen maar aan het spul denkquote:Op donderdag 8 december 2011 20:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ooit eens gekocht omdat ik de reclame van spinazie-a-la-bloep zo leuk vond en mijn moeder dat spul nooit wilde kopen![]()
Nou, die moeder van mij had groot gelijk
klopt. daarom keek ik ook even wat er allemaal in zit.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En kan jij niet eten ivm met je intolerantie gok ik
quote:Almost all medical professionals have seen what we call “futile care” being performed on people. That’s when doctors bring the cutting edge of technology to bear on a grievously ill person near the end of life. The patient will get cut open, perforated with tubes, hooked up to machines, and assaulted with drugs. All of this occurs in the Intensive Care Unit at a cost of tens of thousands of dollars a day. What it buys is misery we would not inflict on a terrorist. I cannot count the number of times fellow physicians have told me, in words that vary only slightly, “Promise me if you find me like this that you’ll kill me.” They mean it.
Niet zo lang geleden schreef Bert Keizer een vergelijkbare column in Trouw.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:58 schreef Isabeau het volgende:
Deprimerende, maar o zo herkenbare column
http://zocalopublicsquare(...)tors-die/read/nexus/
[..]
Vaak wil ook familie dat 'alles uit de kast' wordt getrokken; maar wie vertelt ze dat het nutteloos is? Dat paps/mams echt niet lang meer te leven heeft en niet miraculeus door alle interventies volgend jaar gewoon weer de tango kan dansen... Dat het mensonterend isquote:Op donderdag 8 december 2011 21:13 schreef AnneX het volgende:
Niet zo lang geleden schreef Bert Keizer een vergelijkbare column in Trouw.
Het accent, als ik mij goed herinner, dat de oudere mens een menswaardige dood ontzegd wordt dankzij de techniek.
Kan hem niet vinden. Had het wel uitgeknipt.![]()
Triest.
Collega uit Utrecht?quote:Op donderdag 8 december 2011 21:32 schreef Memento-Mori het volgende:
Een oud-collega van ikea (Zelfde afdeling, zelfde team op de afdeling) en ik worden opnieuw collega's.
Te bizarre ontmoeting op t werk gewoon vandaagwe stonden allebei zo
jaquote:Op donderdag 8 december 2011 21:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Collega uit Utrecht?Dat is inderdaad tè bizar
Wel deze link gevonden, als je ze nog niet kent.quote:[b]Op donderdag 8 december 2011 21:17 schreef Isabeau het volgende:[/
Ik ben wel benieuwd naar die column.
ja echt hequote:Op donderdag 8 december 2011 21:47 schreef Isabeau het volgende:
Geweldig, MemoEn wat een prachtig toeval!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |