Ben benieuwd naar zijn levensverhaalquote:Op donderdag 8 december 2011 12:17 schreef golfer het volgende:
Vanmiddag in de Jopenkerk(kroeg en geen kerk meer) in Haarlem een afspraak met een oud-collega die ik sinds 1986 niet meer heb gezien.
Hij had mij via LinkedIn opgezocht en wil graag met mij bijpraten.
Helaas geen weer om met de scootert te gaan.
Ik dacht dat mn vader de enige man was die heeel voorzichtig rijdtquote:Op donderdag 8 december 2011 13:08 schreef freecell het volgende:
't zal meevallen, ik denk dat hij eerder te voorzichtig is
En ik schrok en dacht dat ZE de scooter hadden gestolen?quote:
Wow, goeie schoenen dan als je er gelijk aan gewend bentquote:Op donderdag 8 december 2011 15:15 schreef MissHobje het volgende:
Ik heb mijn bootsdem en meteen heerlijke voeten, geen auw
!
Da's fijn zeg!quote:Op donderdag 8 december 2011 15:15 schreef MissHobje het volgende:
Ik heb mijn bootsdem en meteen heerlijke voeten, geen auw
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat Steer en g en Krakke zeggen...quote:
Joepie!!!quote:
Nja misschien..quote:Op donderdag 8 december 2011 17:21 schreef freecell het volgende:
Sunny, dat was bij onze klas vroeger ook zo.Dat we bij de ene docent fantastisch waren en bij de andere een ramp.
Volgens ons lag het aan de docent
quote:Op donderdag 8 december 2011 17:17 schreef Sunnythesun het volgende:
weer een dagje overleefd. Gezellige middag gehad ook, ze waren zo lekker aan het knutselen, ze wilden het liefst de hele middag door gaan
dus maar wat extra tijd er voor genomen
Deze en vorige week is het weer echt een enorm lief klasje
![]()
Wat lullig! En wat fijn voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WhOOt wat knap in 1 keerquote:
De telefoongesprekjes met Babi J. worden steeds leuker, ze hebben sinds deze week een kitten, dus hij riep Oma Poes IJs Doei en gingen we poesje mauw zingenHij deed zowaar een beetje mee. Wat is dit leuk zeg
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |