een ziekenhuisverbinding. ( nee niks ernstigs) maar die wordt om 23 00 weer afgeknepen dus dan duurt t nog een dag. Stomme feelgoodmovies gaan beduidend sneller. Alsof ze het er om doenquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Lieve hemel, wat heb jij voor een verbinding?
Lig je in het ziekenhuis te downloaden?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:04 schreef seasushi het volgende:
[..]
een ziekenhuisverbinding. ( nee niks ernstigs) maar die wordt om 23 00 weer afgeknepen dus dan duurt t nog een dag. Stomme feelgoodmovies gaan beduidend sneller. Alsof ze het er om doen
quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Lig je in het ziekenhuis te downloaden?
Ach, je moet gewoon doen wat jou gelukkig maakt, in het ziekenhuis liggen is meestal toch al niet leuk. Ik heb de grootste rommel op tv gezien toen ik er vorig jaar lag.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:10 schreef seasushi het volgende:
[..]weet niet of het tegen de regels is, dus heb het ook maar niet gevraagd. Alles beter dan gtst, miljoenenjacht x of holland en verdere meuk
Je had er echt genoeg van hè, vorig jaarquote:Op woensdag 7 december 2011 13:58 schreef Staal het volgende:
Vanwege het weer, kerstmuziek opgezet en heb toch maar de dozen kerstspullen naar beneden gehaald.
Vorig jaar heb ik alle spullen zonder schoonmaken in de dozen gesmakt omdat ik genoeg had van al die rommel in huis. Dus eerst overal kaarsvet, roet en andere vage zooi er vanaf moeten halen. Slingers ontwart. Het stekkerblok is kwijt. De boom blijkt eigenlijk heel erg lelijk met een hap erin. En de kerstverlichting is gewoon zoek, gewoon spoorloos verdwenen!
Jah, de stemming zit er al goed in!.
Geen probleem als je in het ziekenhuis ligt waar ik werkquote:Op woensdag 7 december 2011 14:10 schreef seasushi het volgende:
[..]weet niet of het tegen de regels is, dus heb het ook maar niet gevraagd. Alles beter dan gtst, miljoenenjacht x of holland en verdere meuk
Morgenavondquote:Op donderdag 8 december 2011 19:01 schreef seasushi het volgende:
40+ chat kan wel weer een windvlaag gebruiken...
Jah, jeemig. jij bent tenminste nog een beetje oud. Ik nog niet.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:42 schreef APK het volgende:
40+
De index word ik trouwens niet vrolijk van, al die vervelende Tong80 topics.
Klopt, maar euh....quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:45 schreef Staal het volgende:
Jah, jeemig. jij bent tenminste nog een beetje oud. Ik nog niet.
Je zit er toch een beetje mee hè?quote:
Tong is Tong, maar als hij niet meer die shit post. Tja.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:48 schreef APK het volgende:
[..]
Klopt, maar euh....
Ik las eerder dat jij een soort van medeleven met hem hebt, maar ik ben inmiddels een stationnetje verder.
Get a fucking life.
Hij dan, jij niet
Deze bewaar ik tot morgen.quote:
Dat doe ik dus niet meer, maar hij post dusdanig veel shit dat ik het als long time poster irritant vind.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:33 schreef Staal het volgende:
Tong is Tong, maar als hij niet meer die shit post. Tja.
Het ergste vind ik eigenlijk dat ik af en toe zijn topics aanklik. Dat begrijp ik dus ook echt niet.
Het weten en dan toch klikken en dat doe ik dus..
Ja, dat!quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:34 schreef Lienekien het volgende:
Dat is als krabben aan een plek die jeukt. Je weet dat het daar erger van wordt, maar toch doe je het.
Ja maar jij houdt ook erg van voetbal of niet?quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:41 schreef APK het volgende:
[..]
Dat doe ik dus niet meer, maar hij post dusdanig veel shit dat ik het als long time poster irritant vind.
'Oh ja, eerst kijken wie de TS is, dus niet op klikken'
Ik heb echt een schijthekel aan zijn posts en topics.
Kunnen we dit bespreken of moet ik inbinden?
Ik ga nu zeggen wat mijn cluppie is:quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:42 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja maar jij houdt ook erg van voetbal of niet?
Eerst zeggen wat je cluppie is.
Aaaahquote:
Je wordt nog eens net zo sip als ik als je naar het EK of WK kijkt.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:49 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ga nu zeggen wat mijn cluppie is:
Het cluppie dat wint, omdat ik via een heel ingewikkelde manier geld verdien aan sportweddenschappen en omdat dat elk jaar mijn vakantie betaalt
Ik was altijd voor Ajax, maar ik ben vaak te moe om een hele wedstrijd uit te kijken.
Tegenwoordig kijk ik liever via Sport1 naar nouveau riche clubs zoals Chelsea en Man City als je dat iets zegt
Doe jij nog eens een Amsterdammertje?quote:
Ik ben vaak al zo sipquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:53 schreef Staal het volgende:
[..]
Je wordt nog eens net zo sip als ik als je naar het EK of WK kijkt..
voebal draait om geld of om ongegeneerd grote hoeveelheden bier.
Ik woon al jaren net naast de Jordaanquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:54 schreef Staal het volgende:
[..]
Doe jij nog eens een Amsterdammertje?
Ik woonde vroeger in de Jordaan. Mis Amsterdam soms wel.
Woon nu al acht jaar in Brabant.
Waarom was je blij?quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:56 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben vaak al zo sip
Maar vandaag was ik weer eens heel erg gelukkig, gewoon omdat het kon![]()
Terug naar het punt dat jij nu probeert te ontwijken?
apkquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:58 schreef APK het volgende:
[..]
Ik woon al jaren net naast de Jordaan![]()
Deze dan maar:
Blij vanwege werk en blij vanwege een hele goede vriend met wie ik uren samen heb gezongenquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:58 schreef Staal het volgende:
[..]
Waarom was je blij?
Ik ontwijk niks, zie wel dat ik niet goed spel hierboven.
Sip wat wijn nu ook trouwens.
Listening as we speak!quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:02 schreef willem-jozef het volgende:
hep ie laatst die ene nog geluisterd? goeie uitvoering:
alles okee met juh?
haha, wat drink je, rood? houd zelf wel van een goeie beaujolais cru brouilly/fleurie of 1 van de anderen cru's van daar.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:04 schreef APK het volgende:
Zo, ik heb een liter water op dus nu mag ik weer aan de wijn![]()
WJ!![]()
Ja, jij woont heerlijk inderdaad. Zag vorig jaar een post in F&F.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:58 schreef APK het volgende:
[..]
Ik woon al jaren net naast de Jordaan![]()
Deze dan maar:
radiohoofd.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:07 schreef APK het volgende:
Creep was toch orgineel van iemand anders?
Wit, eerst nog even voor de goede orde het laatste glas water legenquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:07 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, wat drink je, rood? houd zelf wel van een goeie beaujolais cru brouilly/fleurie of 1 van de anderen cru's van daar.
wanneer ga je op reis?
[open in new window]quote:
CarO is incommunicado, wil jij even bellen met mij?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:11 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
radiohoofd.
nog wel singalong met caro ab und zu?
Nu versta je het.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:13 schreef APK het volgende:
[..]
[open in new window]
Niet zo vrolijk als de Michel Fugain liedjes die ik van vroeger ken
ah, relaxt. ga je/jullie weer een maand en naar thailande?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:11 schreef APK het volgende:
[..]
Wit, eerst nog even voor de goede orde hat laatste glas water legen
We gaan woensdagmorgen.
Traditie was om een uur of 11 's morgens in die ierse pub op Schiphol een paar glazen wijn ( 8¤ per glas) drinken en heel veel sigaretten roken, maar wij roken niet meer voor 17.00u.
Hmmz, dat gaat vast wel veranderen ofzo
Wat vreet jij uit tegenwoordig?
Ik heb niet echt goede ervaringen met 'Belle Histoires'quote:
dm nummer maar ff, kan nog wel voordat ik straks m'n kop scheerquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:14 schreef APK het volgende:
[..]
CarO is incommunicado, wil jij even bellen met mij?
zeker die rooie francaise waar je toen over vertelde/foto-strip over had gemaakt meen ik?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:17 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb niet echt goede ervaringen met 'Belle Histoires'
Dit kende ik van Fugain:
PMquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:20 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dm nummer maar ff, kan nog wel voordat ik straks m'n kop scheer
Klok en klepel, vooral klepel volgens mijquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:22 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zeker die rooie francaise waar je toen over vertelde/foto-strip over had gemaakt meen ik?
Hier ga ik mee afsluiten. Heren, slaap lekker voor straks.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:17 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb niet echt goede ervaringen met 'Belle Histoires'
Dit kende ik van Fugain:
Cool, dan kan ik jou op mijn telefoonlijstje zetten naast CarO, en PierreBetfair als vage Fokers met wie ik gebeld hebquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:25 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
tot zeu, ff die schaamharen uit die ladyshave halen
Wat vroeg!quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:29 schreef Staal het volgende:
[..]
Hier ga ik mee afsluiten. Heren, slaap lekker voor straks.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:32 schreef Staal het volgende:
Verdorie, tis net het songfestival dat hier binnen komt waaien.
Zo kan ik niet slapen natuurlijk, dat begrijp je zelf ook wel.
Whehe, favoriete liedje van de vriend waar ik vanavond mee gezongen hebquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:40 schreef Staal het volgende:
en dan die van jou en daarna even laten zien dat ik echt niet oud ben.
quote:
Je kunt ook nog zingen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:41 schreef APK het volgende:
[..]
Whehe, favoriete liedje van de vriend waar ik vanavond mee gezongen heb
Ik blijf nog wel wakker op deze manier.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:45 schreef APK het volgende:
[..]![]()
Ik heb alweer eentje Frans voor na deze als ik 'em kan vinden
Alors une Danse!quote:
haha, nee, net afgerond. ga nu draaien.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:43 schreef APK het volgende:
Die WJ heeft echt veel haar, of hij is in slaap gevallen
Wat draai je dan?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:48 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, nee, net afgerond. ga nu draaien.
quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:55 schreef Staal het volgende:
[..]. Ik zag je al helemaal voor me aan de draaitafel en waarom niet?
Doe es een nummer dat jij helemaal tof vindt?
Ik had een film van en met George Clooney van het interwebs geplukt.quote:Op zondag 11 december 2011 00:06 schreef Staal het volgende:
Ik zit in spijkerbroek naar de film Hard Candy te kijken op Canvas.
Geen happy shit.
nope. Leren rokje, kousen, jarreteles, high heels, panterhemdje naar Dexter seizoen 6 deel 3 te kijken.quote:Op zondag 11 december 2011 00:03 schreef APK het volgende:
Zit heel 40+ weer in joggingpak en pantoffels naar RTL4 te gluren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
quote:Op zondag 11 december 2011 00:18 schreef seasushi het volgende:
[..]
nope. Leren rokje, kousen, jarreteles, high heels, panterhemdje naar Dexter seizoen 6 deel 3 te kijken.Ik vind dit seizoen een beetje tegenvallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
Vrouwmensch.quote:
Hier idem. Doe jij nog eens een nummer?quote:Op zondag 11 december 2011 00:58 schreef APK het volgende:
Ik kijk scheel van vermoeidheid maar heb geen zin om nu al te gaan slapen
Nog maar een Jordaannummertje in de herhaling danquote:
quote:Op zondag 11 december 2011 01:04 schreef APK het volgende:
[..]
Nog maar een Jordaannummertje in de herhaling dan![]()
Ik ga snurken. Trusten.quote:
Ja, kan mij het ook schelen trouwens.quote:
Er zijn toch twee clues vrij zichtbaar, onder mijn ui en in mijn sig.quote:Op zondag 11 december 2011 01:02 schreef Staal het volgende:
[..]
Hier idem. Doe jij nog eens een nummer?
Waar houdt onze Lienekien eigenlijk van? Ze geeft nog geen teennagel prijs ook he.
Ik vroeg me dat net serieus af. Waar houdt Tante Lienekien nu van qua muziek.
Hier en hoop dat ik goed zit:
Daar heb ik vroeger veel op gezwijmeld, in een sentimentele bui danquote:Op zondag 11 december 2011 01:02 schreef Staal het volgende:
[..]
Hier idem. Doe jij nog eens een nummer?
Waar houdt onze Lienekien eigenlijk van? Ze geeft nog geen teennagel prijs ook he.
Ik vroeg me dat net serieus af. Waar houdt Tante Lienekien nu van qua muziek.
Hier en hoop dat ik goed zit:
Wanneer ga je ?quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:28 schreef APK het volgende:
Zo, ingepakt en nog ruimte over in mijn tas.
Wat vergeet ik
Vorig jaar was het de zonnebril
Morgen, anders was ik nog niet aan het inpakken hoorquote:
Sommige mensen pakken al dagen van te voren, maar ik wens je in ieder geval een prettige vakantiequote:Op dinsdag 13 december 2011 22:30 schreef APK het volgende:
[..]
Morgen, anders was ik nog niet aan het inpakken hoor
Vroeger deed ik het 's morgens vlak voor vertrek, maar ik word toch iets ouder.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:32 schreef Provinciaaltje het volgende:
Sommige mensen pakken al dagen van te voren, maar ik wens je in ieder geval een prettige vakantie
Die gaat naar de zon, anders wordt ie depressief enzoquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:50 schreef Staal het volgende:
Fijne vakantie APK!
Ga je naar de zon of naar de sneeuw?
quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:50 schreef Staal het volgende:
Fijne vakantie APK!
Ga je naar de zon of naar de sneeuw?
Zon jaquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Die gaat naar de zon, anders wordt ie depressief enzo
Ah ja, vandaar nog ruimte in die tas natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die gaat naar de zon, anders wordt ie depressief enzo
Jah... gaat wel weerquote:
Ik neem elk jaar veel te veel rommel mee die ik toch niet draag, maar nu is het wel erg weinigquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:13 schreef Staal het volgende:
[..]
Ah ja, vandaar nog ruimte in die tas natuurlijk.
Paspoort en zijn zwemjurkje, die heeft verder niks meer nodig.
* Staal wil ook naar de zon.
Mensen zijn vaak sterker dan ze denken en soms heb je de neiging om het leed van anderen (te veel) op je schouders te nemen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Jah... gaat wel weerthanks....
Er moet nog wel een hoop uitgezocht worden en geregeld, maar komt wel goed.
Situatie is een beetje te ingewikkeld om hier uit te gaan leggen, maar uiteindelijk zalquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:21 schreef APK het volgende:
[..]
Mensen zijn vaak sterker dan ze denken en soms heb je de neiging om het leed van anderen (te veel) op je schouders te nemen.
Gewoon een observatie m.b.t. mijzelf en hetgeen ik af en toe om mij heen zie, verder geen oordeel over jou of jouw situatie want die ken ik verder niet
Dexter!quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:36 schreef APK het volgende:
Hmmz, een snelle Dexter moet nog net kunnen.
Moet er niet aan denken dat ik halverwege in slaap val
APK ben je al vertrokken?? Voor de zekerheid nog een goeie vakantie gewenst en heelhuids weer thuis komenquote:Op woensdag 14 december 2011 00:47 schreef APK het volgende:
Antimuggenzooi doen we al jaren hoor, maar dat armen en benen bedekken is niet echt een optie als het zo warm is.
Komt goed![]()
![]()
Ik moet nog wel even in vakantiemodus ipv 'have to wake up to go to work'
De goodbyes komen nog wel na het ontbijt denk ik, heb geen abo op een krant meer.
Een kroeg vroeger in Amsterdam, waar ontzetten veel gezopen werd... waarschijnlijk kwam jij daar ook, maar dat zul je je vast niet meer kunnen herinnerenquote:
Ja, alle lof voor dit initiatief en iedereen die eraan bijdraagt.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:17 schreef Karina het volgende:
Voor mij lieve collega Cat22 wil ik dit topic even spammenMooie actie, misschien willen jullie een kijkje nemen in dit topic Kerstpakkettenactie FHF 2011 *O*
Ook goedemorgen, zo dat was schrikken dan. Met de auto of op de fiets??quote:Op maandag 19 december 2011 08:14 schreef Karina het volgende:
Goedemorgen.
Wonder dat ik nog leef, ik gleed bijna de bocht uit vanmorgen
Ik kreeg laatst serieus een aanbieding van mijn fietsenmaker om winterbanden op mijn fiets te laten zetten. Leek me eerlijk gezegd een beetje onzin, maar toch.....quote:Op maandag 19 december 2011 09:08 schreef ultra_ivo het volgende:
Het wordt dan geloof ik eens tijd om m'n spikesbanden onder m'n fiets te zetten.
Het was een serieuze folder, dus het bestaat wel. Maar fietsenmakers zijn over het algemeen wel goed in geldklopperij, dus of het echt serieus nut heeft, betwijfel ikquote:Op maandag 19 december 2011 09:16 schreef Karina het volgende:
Bestaat dat voor een fiets, winterbanden? Zit hij je niet gewoon in de maling te nemen?
Ik zal deze informatie doorspelen aan mijn, sinds kort op de fiets naar zijn werk gaande, echtgenoot. Misschien krijg ik dan geen pingen meer met ik ben bijna op mijn plaat gegaanquote:Op maandag 19 december 2011 10:06 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik heb spijkerbanden voor op de fiets. Als 't slechter weer wordt leg ik die onder 1 van mijn fietsen. Zo kan ik voordat ik vertrek beslissen welk soort banden het beste zijn. In de stad rij ik met semi-slicks. Daardoor heb ik een waarschuwingsmoment. Het loopvlak begint eerder te schuiven dan de zijkanten, krijg je een soort zelf-corrigerend effect. Je loopvlak glijdt weg, de band kantelt iets en de zijkanten krijgen weer grip. Je weet dan dat je op moet gaan letten.
OK, ik ben een fietsnerd.
Ja, maar normale mensen, die minder dan 30.000 km per jaar fietsen, hebben geen 5 verschillende fietsen in de schuur staanquote:Op maandag 19 december 2011 10:06 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik heb spijkerbanden voor op de fiets. Als 't slechter weer wordt leg ik die onder 1 van mijn fietsen. Zo kan ik voordat ik vertrek beslissen welk soort banden het beste zijn. In de stad rij ik met semi-slicks. Daardoor heb ik een waarschuwingsmoment. Het loopvlak begint eerder te schuiven dan de zijkanten, krijg je een soort zelf-corrigerend effect. Je loopvlak glijdt weg, de band kantelt iets en de zijkanten krijgen weer grip. Je weet dan dat je op moet gaan letten.
OK, ik ben een fietsnerd.
quote:
Waarom ik nu weer ?quote:Op woensdag 21 december 2011 14:40 schreef Staal het volgende:
Oja FANN, wil jij deze deurmat wat verstand bijbrengen?
Vriend denkt dat ik vreemd ga
Ik heb de mijnese wel een keer een ram verkochtquote:Op woensdag 21 december 2011 15:35 schreef Staal het volgende:
Ja, die film vond ik doodeng. Helemaal toen ze nog bij die gek woonde in dat huis op het strand.
Ze is al weg inderdaad. Hoop niet dat dat vriendje doorheeft dat ze op FOK! zit.
Is ze weg bij ''hem'' of weg van FOK ?quote:Op woensdag 21 december 2011 15:35 schreef Staal het volgende:
Ze is al weg inderdaad. Hoop niet dat dat vriendje doorheeft dat ze op FOK! zit.
quote:Op woensdag 21 december 2011 15:45 schreef Staal het volgende:
!
Ik mep er altijd op los. Maar dat is gewoon stoeien. Ben toch veel te klein i.v.m. die reus.
Heb wel jaren terug uit boosheid met mijn vuist de ruit ingetikt van de deur naar de woonkamer.
Dat verliep toch minder stoer dan in films.
Daarna nooit meer iets gehad eigenlijk.
See you leter...quote:
Hoi !quote:Op woensdag 21 december 2011 16:56 schreef Haaibaaike het volgende:
Hallo Fan, en iedereen overigens..
Ik, maar ik ga nu naar bedquote:Op woensdag 21 december 2011 22:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoi !
Welke andere?![]()
rukmomentje?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:36 schreef Staal het volgende:
Rukmomentje.
Geweldige user is dat met al zijn fratsen.
Nog één nummertje voor het slapen danquote:
jajajajaja... geintjequote:Op woensdag 21 december 2011 23:50 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Welke? ik zeg toch iedereen overigens
Zou ik ook maar niet doen als ik jou wasquote:Op woensdag 21 december 2011 23:54 schreef Staal het volgende:
Ik durf nu niet over Lego te beginnen ook he.
Paardegabbers.quote:
Ik denk dat Staal een soort nachtelijke arbeidsvitamen heeft gehouden in z'n eentjequote:Op vrijdag 23 december 2011 07:07 schreef Bluezz het volgende:
Maar ehm, dit is toch een SC, niet de 'post een mooi liedje topic' ?
Mag veel liedjes posten, staat in de OP.quote:Op vrijdag 23 december 2011 07:07 schreef Bluezz het volgende:
Maar ehm, dit is toch een SC, niet de 'post een mooi liedje topic' ?
Is dat een soort dialect-Ned.? (serieus vraagje)quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:13 schreef Staal het volgende:
Noflike Krystdagen en in protte Lok en Seine yn it Nije Jier!
Ik denk ook dat het Fries is. Door dat Nije.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:09 schreef Plumootje het volgende:
[..]
Is dat een soort dialect-Ned.? (serieus vraagje)
quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Fijne kerst (en een gelukkig nieuwjaar) rondom de wereld
Gesëende Kersfees
Rehus-Beal-Ledeats
Gezur Krislinjden
Frohe Weihnachten
Milad Majid
Feliz Navidad y Próspero Año Nuevo
Shenoraavor Nor Dari yev Pari Gaghand
Selamat Hari Natal
Zorionak eta Urte Berri On!
Boas Festas e Feliz Ano Novo
Tchestita Koleda; Tchestito Rojdestvo Hristovo
Bon Nadal i un Bon Any Nou!
Gun Tso Sun Tan'Gung Haw Sun
Kung His Hsin Nien bing Chu Shen Tan
Sretan Bozic
Prejeme Vam Vesele Vanoce a stastny Novy Rok
Glædelig Jul
Merry Christmas
Jutdlime pivdluarit ukiortame pivdluaritlo!
Gajan Kristnaskon
Zalig Kerstfeest en Gelukkig nieuw jaar!
Joyeux Noel
Noflike Krystdagen en in protte Lok en Seine yn it Nije Jier!
Kala Christouyenna!
Mo'adim Lesimkha. Chena tova
Shub Naya Baras
Kellemes Karacsonyi unnepeket
Gledileg Jol
Selamat Hari Natal
Idah Saidan Wa Sanah Jadidah
Nollaig Shona Dhuit, or Nodlaig mhaith chugna
Buone Feste Natalizie
Shinnen omedeto. Kurisumasu Omedeto
Sung Tan Chuk Ha
Natale hilare et Annum Faustum!
God Jul, or Gledelig Jul
Wesolych Swiat Bozego Narodzenia or Boze Narodzenie
Pozdrevlyayu s prazdnikom Rozhdestva is Novim Godom
Hristos se rodi
Sretan Bozic or Vesele vianoce
Feliz Navidad
God Jul and (Och) Ett Gott Nytt År
Sawadee Pee Mai
Noeliniz Ve Yeni Yiliniz Kutlu Olsun
Chung Mung Giang Sinh
we worden ook al wat ouder Staal, heb medelijdequote:Op vrijdag 23 december 2011 15:14 schreef Staal het volgende:
[..]
Tja en anders doen jullie vijf jaar over 1 topic. Dit is gewoon de traagste SC ever.
je en straks voor de zoveelste keer "verplicht" aanzitten voor de kerstdagenquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:19 schreef Karina het volgende:
We maken ook niet zoveel meer mee he? Boodschappen doen en schoonmaken, dat is het wel zo een beetje
Of slaapvitaminen....quote:Op vrijdag 23 december 2011 07:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Ik denk dat Staal een soort nachtelijke arbeidsvitamen heeft gehouden in z'n eentje
Vanavond hebben jullie geen last van me. Ik ga echt vroeg naar bed.quote:
Ik verheug me er nu al op.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
je en straks voor de zoveelste keer "verplicht" aanzitten voor de kerstdagen
quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:25 schreef seasushi het volgende:
Boodschappen voor vandaag dan maar
benodigdheden voor 8 liter erwtensoep
turkse smeerseltjes en turks brood
kaarsen
baklava
benodigdheden voor de vulling van de kalkoen
hema rookworst
ieniemini cadeautjes voor onder de kerstboom ( lees: kerststukje).
agenda 2012
ingredienten voor een maaltijdsalade ( is ook al op)
schoonmaken : niks.
weer een post gevuld in de 40+ Slooooow Chat
Is hij werkelijk 0-posi ? Verwonderd me niets, heeft een pactquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:13 schreef Staal het volgende:
Ah, Georgie Michael. Arm ding.
Wat ziet hij er slecht uit en hij snakt naar adem.
Dat zegt hij niet. Maar ja, hij zegt wel vaker iets niet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:52 schreef Plumootje het volgende:
[..]
Is hij werkelijk 0-posi ? Verwonderd me niets, heeft een pact
met de duivel gesloten, de oen.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:13 schreef Staal het volgende:
Ah, Georgie Michael. Arm ding.
Wat ziet hij er slecht uit en hij snakt naar adem.
Hoop dat FANN dit meekrijgt trouwens.
Nee wij doen daar lekker niet aanquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
je en straks voor de zoveelste keer "verplicht" aanzitten voor de kerstdagen
Ja ik weet niet wat dat is met die oudjes, gebrek aan concentratie zekerquote:Op woensdag 28 december 2011 23:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
hier dan maar verder, dit staat al 3 dagen stil terwijl er in andere topics ge SC wordt
wist jij ook niet dat er geen SC was??!!quote:
Sloooooooooooooowchat.quote:
Oh weg is ze.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb voor vandaag weer genoeg schade aangericht![]()
Welterusten allemaal !
ga je gang.. met of zonder alcohol?quote:Op woensdag 28 december 2011 23:49 schreef Aleandra het volgende:
Kan nog wel effe een 'glaasje druivesap'der bij gaan pakken hé.
Ik kwam hier zelden tot 2 dagen geleden.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
wist jij ook niet dat er geen SC was??!!
quote:Op woensdag 28 december 2011 23:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb voor vandaag weer genoeg schade aangericht![]()
Welterusten allemaal !
Metquote:Op woensdag 28 december 2011 23:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ga je gang.. met of zonder alcohol?
hier trouwens ook heerlijk zomerweerquote:Op woensdag 28 december 2011 23:52 schreef Staal het volgende:
Is APK eigenlijk al terug of ligt die nog als een bruin zwijn ergens lui op een strand?
Ja, dit is pure ongesneden jaloezie.
hier als in Nieuw Zeelandquote:Op woensdag 28 december 2011 23:55 schreef Aleandra het volgende:
Hier???
Nou hier in mijn achtertuin niet hoor.
Niet waar zo begint kuifje en de vallende ster.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:57 schreef kiekjesdief het volgende:
ik kom net binnen van honden uitlaten, vond het warmer dan overdag
ja maar ik woon in het diepe zuiden en daar is het zeker niet tropisch.... maar tot nu toe goed begin van de zomerquote:Op donderdag 29 december 2011 00:02 schreef Aleandra het volgende:
Nieuw Zeeland, klinkt inderdaad lekker. En wij al blij zijn dat we zonder plu naar buiten kunnen om de hond uit te laten.
Van mij mag hij wel weer komen de zomer.
Geen palmboompjes in de tuin?quote:Op donderdag 29 december 2011 00:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja maar ik woon in het diepe zuiden en daar is het zeker niet tropisch.... maar tot nu toe goed begin van de zomer
Kieks, meteen volgen en morgen aanzetten.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoe kon ik nou weten dat jij nu pas komt aankakken![]()
Kiek dan Staal![]()
Grieks muziek topic #3
nee hoor, zelfde klimaat als in NL alleen iets gematigder... zomers iets koeler, winters iets warmerquote:Op donderdag 29 december 2011 00:11 schreef Aleandra het volgende:
[..]
Geen palmboompjes in de tuin?
.
Die wind is gaan liggen inderdaad.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:57 schreef kiekjesdief het volgende:
ik kom net binnen van honden uitlaten, vond het warmer dan overdag
Ja, frisse lucht doet altijd goed héquote:Op donderdag 29 december 2011 00:29 schreef Aleandra het volgende:
Ben eigenlijk de hele dag nog niet echt buiten geweest. Ja de kerstboom naar buiten getrokken. Heb hem opgeruimd. Leek wel een treurwilg. De ballen kletterden spontaan op de grond.
En nu staat het kreng buiten en heb ik het idee dat ie al weer wat aan het bekomen is.
*grijns*quote:Op donderdag 29 december 2011 00:32 schreef Plumootje het volgende:
[..]
Ja, frisse lucht doet altijd goed hé
Ik hou het nog even tot nieuwjaarquote:Op donderdag 29 december 2011 01:01 schreef Staal het volgende:
[..]
*grijns*
Is dat trouwens iets nieuws? Ik hoorde dat vanmiddag in de auto ook op radio2. Kerst voorbij, weg boom en kerstversiering.
hier, als goed katholiek, blijft hij tot 3 koningen staanquote:Op donderdag 29 december 2011 01:01 schreef Staal het volgende:
[..]
*grijns*
Is dat trouwens iets nieuws? Ik hoorde dat vanmiddag in de auto ook op radio2. Kerst voorbij, weg boom en kerstversiering.
Was ook niet de bedoeling dat ie der uit ging want ik vind een kerstboom hartstikke gezellig staan. Maar meer bittere noodzaak.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:01 schreef Staal het volgende:
[..]
*grijns*
Die bomen heb ik gezien. Vond ze zo mooi om te zien.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:37 schreef Aleandra het volgende:
[..]
Was ook niet de bedoeling dat ie der uit ging want ik vind een kerstboom hartstikke gezellig staan. Maar meer bittere noodzaak.
Was een hartstikke dure boom, Nordman geloof ik, met kluit.
En ja het klopt, de naalden vallen niet uit maar wel spontaan de kerstballen. Hij droogde helemaal in en krulde om. En der is geen mooier speelgoed voor een kat als zo'n mooie glimmende glazen kerstbal. Dus dan maar de boom deruit ipv dat ik met die kat naar de dierenarts moet.
Dan ben je wel ziek inderdaad. Zonde van die bomen eigenlijk want ze zijn prachtig.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:18 schreef Aleandra het volgende:
Eigenlijk was het ook wel te verwachten. Deze bomen schijnen een grondwortel te hebben zo diep de grond in als dat hij boven de grond uitsteekt. En dat kappen ze dan en zetten hem in een potje. Dat gaat echt niet werken.
Maar ja ben er toch weer mooi ingetrapt. Doe het ook nooit meer 35 euro betalen voor een boom.
Normaal laat ik hem ook zolang staan als niet katholiek maar dit jaar gaat-ie rap naar buiten.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hier, als goed katholiek, blijft hij tot 3 koningen staan
het is sowieso "rule of thumb" dat alles wat bij een boom boven de grond zit, ook onder de grond zitquote:Op donderdag 29 december 2011 19:18 schreef Aleandra het volgende:
Eigenlijk was het ook wel te verwachten. Deze bomen schijnen een grondwortel te hebben zo diep de grond in als dat hij boven de grond uitsteekt. En dat kappen ze dan en zetten hem in een potje. Dat gaat echt niet werken.
Maar ja ben er toch weer mooi ingetrapt. Doe het ook nooit meer 35 euro betalen voor een boom.
hier een beetje het zelfde probleem, ik had ook al op mijn werk moeten zijn...maar het is hier stilte voor de stormquote:Op maandag 2 januari 2012 20:00 schreef Karina het volgende:
Ik ben NOG brak van oud en nieuw... en vandaag werken ging niet lekker. Niemand had zin en iedereen zat maar wat aan te klooien volgens mij.
Hier lekker fit, heb niet gezopenquote:Op maandag 2 januari 2012 20:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hier een beetje het zelfde probleem, ik had ook al op mijn werk moeten zijn...maar het is hier stilte voor de storm
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
potver de potver..... al die afgetakelde, ingedutte 40+ers hier, is het zo moeilijk om de SC gaande de houden
ja prima, lekker rustig de hele avond buiten gezeten met een hapje en een drankjequote:Op maandag 2 januari 2012 20:45 schreef Aleandra het volgende:
[..]Der moet ook wel eens een keuken opgeruimd worden.
Verder iedereen goed oud en nieuw doorgekomen?
quote:Op maandag 2 januari 2012 21:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja prima, lekker rustig de hele avond buiten gezeten met een hapje en een drankje
...is hij tenminste wèl vindingrijk )zie het al voor me(quote:Op maandag 2 januari 2012 21:25 schreef Aleandra het volgende:
Moest effe denken maar ik weet het weer. Klinkt zo lekker zomers. Nieuw zeeland hé.
Op het adres waar ik mijn oud en nieuw heb doorgebracht was ook een zomers object te bewonderen.
De baas des huizes had een vol kinderbadje in de tuin gezet voor de traditionele nieuwjaarsduik.
was best wel mooi, en lekker knus zo achter het glas...quote:Op maandag 2 januari 2012 22:01 schreef Aleandra het volgende:
Ik ook en daar trap ik mooi nie in hé.![]()
Ben ook niet naar buiten gegaan om vuurwerk te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |