een ziekenhuisverbinding. ( nee niks ernstigs) maar die wordt om 23 00 weer afgeknepen dus dan duurt t nog een dag. Stomme feelgoodmovies gaan beduidend sneller. Alsof ze het er om doenquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Lieve hemel, wat heb jij voor een verbinding?
Lig je in het ziekenhuis te downloaden?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:04 schreef seasushi het volgende:
[..]
een ziekenhuisverbinding. ( nee niks ernstigs) maar die wordt om 23 00 weer afgeknepen dus dan duurt t nog een dag. Stomme feelgoodmovies gaan beduidend sneller. Alsof ze het er om doen
quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Lig je in het ziekenhuis te downloaden?
Ach, je moet gewoon doen wat jou gelukkig maakt, in het ziekenhuis liggen is meestal toch al niet leuk. Ik heb de grootste rommel op tv gezien toen ik er vorig jaar lag.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:10 schreef seasushi het volgende:
[..]weet niet of het tegen de regels is, dus heb het ook maar niet gevraagd. Alles beter dan gtst, miljoenenjacht x of holland en verdere meuk
Je had er echt genoeg van hè, vorig jaarquote:Op woensdag 7 december 2011 13:58 schreef Staal het volgende:
Vanwege het weer, kerstmuziek opgezet en heb toch maar de dozen kerstspullen naar beneden gehaald.
Vorig jaar heb ik alle spullen zonder schoonmaken in de dozen gesmakt omdat ik genoeg had van al die rommel in huis. Dus eerst overal kaarsvet, roet en andere vage zooi er vanaf moeten halen. Slingers ontwart. Het stekkerblok is kwijt. De boom blijkt eigenlijk heel erg lelijk met een hap erin. En de kerstverlichting is gewoon zoek, gewoon spoorloos verdwenen!
Jah, de stemming zit er al goed in!.
Geen probleem als je in het ziekenhuis ligt waar ik werkquote:Op woensdag 7 december 2011 14:10 schreef seasushi het volgende:
[..]weet niet of het tegen de regels is, dus heb het ook maar niet gevraagd. Alles beter dan gtst, miljoenenjacht x of holland en verdere meuk
Morgenavondquote:Op donderdag 8 december 2011 19:01 schreef seasushi het volgende:
40+ chat kan wel weer een windvlaag gebruiken...
Jah, jeemig. jij bent tenminste nog een beetje oud. Ik nog niet.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:42 schreef APK het volgende:
40+
De index word ik trouwens niet vrolijk van, al die vervelende Tong80 topics.
Klopt, maar euh....quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:45 schreef Staal het volgende:
Jah, jeemig. jij bent tenminste nog een beetje oud. Ik nog niet.
Je zit er toch een beetje mee hè?quote:
Tong is Tong, maar als hij niet meer die shit post. Tja.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:48 schreef APK het volgende:
[..]
Klopt, maar euh....
Ik las eerder dat jij een soort van medeleven met hem hebt, maar ik ben inmiddels een stationnetje verder.
Get a fucking life.
Hij dan, jij niet
Deze bewaar ik tot morgen.quote:
Dat doe ik dus niet meer, maar hij post dusdanig veel shit dat ik het als long time poster irritant vind.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:33 schreef Staal het volgende:
Tong is Tong, maar als hij niet meer die shit post. Tja.
Het ergste vind ik eigenlijk dat ik af en toe zijn topics aanklik. Dat begrijp ik dus ook echt niet.
Het weten en dan toch klikken en dat doe ik dus..
Ja, dat!quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:34 schreef Lienekien het volgende:
Dat is als krabben aan een plek die jeukt. Je weet dat het daar erger van wordt, maar toch doe je het.
Ja maar jij houdt ook erg van voetbal of niet?quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:41 schreef APK het volgende:
[..]
Dat doe ik dus niet meer, maar hij post dusdanig veel shit dat ik het als long time poster irritant vind.
'Oh ja, eerst kijken wie de TS is, dus niet op klikken'
Ik heb echt een schijthekel aan zijn posts en topics.
Kunnen we dit bespreken of moet ik inbinden?
Ik ga nu zeggen wat mijn cluppie is:quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:42 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja maar jij houdt ook erg van voetbal of niet?
Eerst zeggen wat je cluppie is.
Aaaahquote:
Je wordt nog eens net zo sip als ik als je naar het EK of WK kijkt.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:49 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ga nu zeggen wat mijn cluppie is:
Het cluppie dat wint, omdat ik via een heel ingewikkelde manier geld verdien aan sportweddenschappen en omdat dat elk jaar mijn vakantie betaalt
Ik was altijd voor Ajax, maar ik ben vaak te moe om een hele wedstrijd uit te kijken.
Tegenwoordig kijk ik liever via Sport1 naar nouveau riche clubs zoals Chelsea en Man City als je dat iets zegt
Doe jij nog eens een Amsterdammertje?quote:
Ik ben vaak al zo sipquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:53 schreef Staal het volgende:
[..]
Je wordt nog eens net zo sip als ik als je naar het EK of WK kijkt..
voebal draait om geld of om ongegeneerd grote hoeveelheden bier.
Ik woon al jaren net naast de Jordaanquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:54 schreef Staal het volgende:
[..]
Doe jij nog eens een Amsterdammertje?
Ik woonde vroeger in de Jordaan. Mis Amsterdam soms wel.
Woon nu al acht jaar in Brabant.
Waarom was je blij?quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:56 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben vaak al zo sip
Maar vandaag was ik weer eens heel erg gelukkig, gewoon omdat het kon![]()
Terug naar het punt dat jij nu probeert te ontwijken?
apkquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:58 schreef APK het volgende:
[..]
Ik woon al jaren net naast de Jordaan![]()
Deze dan maar:
Blij vanwege werk en blij vanwege een hele goede vriend met wie ik uren samen heb gezongenquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:58 schreef Staal het volgende:
[..]
Waarom was je blij?
Ik ontwijk niks, zie wel dat ik niet goed spel hierboven.
Sip wat wijn nu ook trouwens.
Listening as we speak!quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:02 schreef willem-jozef het volgende:
hep ie laatst die ene nog geluisterd? goeie uitvoering:
alles okee met juh?
haha, wat drink je, rood? houd zelf wel van een goeie beaujolais cru brouilly/fleurie of 1 van de anderen cru's van daar.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:04 schreef APK het volgende:
Zo, ik heb een liter water op dus nu mag ik weer aan de wijn![]()
WJ!![]()
Ja, jij woont heerlijk inderdaad. Zag vorig jaar een post in F&F.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:58 schreef APK het volgende:
[..]
Ik woon al jaren net naast de Jordaan![]()
Deze dan maar:
radiohoofd.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:07 schreef APK het volgende:
Creep was toch orgineel van iemand anders?
Wit, eerst nog even voor de goede orde het laatste glas water legenquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:07 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, wat drink je, rood? houd zelf wel van een goeie beaujolais cru brouilly/fleurie of 1 van de anderen cru's van daar.
wanneer ga je op reis?
[open in new window]quote:
CarO is incommunicado, wil jij even bellen met mij?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:11 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
radiohoofd.
nog wel singalong met caro ab und zu?
Nu versta je het.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:13 schreef APK het volgende:
[..]
[open in new window]
Niet zo vrolijk als de Michel Fugain liedjes die ik van vroeger ken
ah, relaxt. ga je/jullie weer een maand en naar thailande?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:11 schreef APK het volgende:
[..]
Wit, eerst nog even voor de goede orde hat laatste glas water legen
We gaan woensdagmorgen.
Traditie was om een uur of 11 's morgens in die ierse pub op Schiphol een paar glazen wijn ( 8¤ per glas) drinken en heel veel sigaretten roken, maar wij roken niet meer voor 17.00u.
Hmmz, dat gaat vast wel veranderen ofzo
Wat vreet jij uit tegenwoordig?
Ik heb niet echt goede ervaringen met 'Belle Histoires'quote:
dm nummer maar ff, kan nog wel voordat ik straks m'n kop scheerquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:14 schreef APK het volgende:
[..]
CarO is incommunicado, wil jij even bellen met mij?
zeker die rooie francaise waar je toen over vertelde/foto-strip over had gemaakt meen ik?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:17 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb niet echt goede ervaringen met 'Belle Histoires'
Dit kende ik van Fugain:
PMquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:20 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dm nummer maar ff, kan nog wel voordat ik straks m'n kop scheer
Klok en klepel, vooral klepel volgens mijquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:22 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zeker die rooie francaise waar je toen over vertelde/foto-strip over had gemaakt meen ik?
Hier ga ik mee afsluiten. Heren, slaap lekker voor straks.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:17 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb niet echt goede ervaringen met 'Belle Histoires'
Dit kende ik van Fugain:
Cool, dan kan ik jou op mijn telefoonlijstje zetten naast CarO, en PierreBetfair als vage Fokers met wie ik gebeld hebquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:25 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
tot zeu, ff die schaamharen uit die ladyshave halen
Wat vroeg!quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:29 schreef Staal het volgende:
[..]
Hier ga ik mee afsluiten. Heren, slaap lekker voor straks.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:32 schreef Staal het volgende:
Verdorie, tis net het songfestival dat hier binnen komt waaien.
Zo kan ik niet slapen natuurlijk, dat begrijp je zelf ook wel.
Whehe, favoriete liedje van de vriend waar ik vanavond mee gezongen hebquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:40 schreef Staal het volgende:
en dan die van jou en daarna even laten zien dat ik echt niet oud ben.
quote:
Je kunt ook nog zingen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:41 schreef APK het volgende:
[..]
Whehe, favoriete liedje van de vriend waar ik vanavond mee gezongen heb
Ik blijf nog wel wakker op deze manier.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:45 schreef APK het volgende:
[..]![]()
Ik heb alweer eentje Frans voor na deze als ik 'em kan vinden
Alors une Danse!quote:
haha, nee, net afgerond. ga nu draaien.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:43 schreef APK het volgende:
Die WJ heeft echt veel haar, of hij is in slaap gevallen
Wat draai je dan?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:48 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, nee, net afgerond. ga nu draaien.
quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:55 schreef Staal het volgende:
[..]. Ik zag je al helemaal voor me aan de draaitafel en waarom niet?
Doe es een nummer dat jij helemaal tof vindt?
Ik had een film van en met George Clooney van het interwebs geplukt.quote:Op zondag 11 december 2011 00:06 schreef Staal het volgende:
Ik zit in spijkerbroek naar de film Hard Candy te kijken op Canvas.
Geen happy shit.
nope. Leren rokje, kousen, jarreteles, high heels, panterhemdje naar Dexter seizoen 6 deel 3 te kijken.quote:Op zondag 11 december 2011 00:03 schreef APK het volgende:
Zit heel 40+ weer in joggingpak en pantoffels naar RTL4 te gluren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
quote:Op zondag 11 december 2011 00:18 schreef seasushi het volgende:
[..]
nope. Leren rokje, kousen, jarreteles, high heels, panterhemdje naar Dexter seizoen 6 deel 3 te kijken.Ik vind dit seizoen een beetje tegenvallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |