een ziekenhuisverbinding. ( nee niks ernstigs) maar die wordt om 23 00 weer afgeknepen dus dan duurt t nog een dag. Stomme feelgoodmovies gaan beduidend sneller. Alsof ze het er om doenquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Lieve hemel, wat heb jij voor een verbinding?
Lig je in het ziekenhuis te downloaden?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:04 schreef seasushi het volgende:
[..]
een ziekenhuisverbinding. ( nee niks ernstigs) maar die wordt om 23 00 weer afgeknepen dus dan duurt t nog een dag. Stomme feelgoodmovies gaan beduidend sneller. Alsof ze het er om doen
quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Lig je in het ziekenhuis te downloaden?
Ach, je moet gewoon doen wat jou gelukkig maakt, in het ziekenhuis liggen is meestal toch al niet leuk. Ik heb de grootste rommel op tv gezien toen ik er vorig jaar lag.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:10 schreef seasushi het volgende:
[..]weet niet of het tegen de regels is, dus heb het ook maar niet gevraagd. Alles beter dan gtst, miljoenenjacht x of holland en verdere meuk
Je had er echt genoeg van hè, vorig jaarquote:Op woensdag 7 december 2011 13:58 schreef Staal het volgende:
Vanwege het weer, kerstmuziek opgezet en heb toch maar de dozen kerstspullen naar beneden gehaald.
Vorig jaar heb ik alle spullen zonder schoonmaken in de dozen gesmakt omdat ik genoeg had van al die rommel in huis. Dus eerst overal kaarsvet, roet en andere vage zooi er vanaf moeten halen. Slingers ontwart. Het stekkerblok is kwijt. De boom blijkt eigenlijk heel erg lelijk met een hap erin. En de kerstverlichting is gewoon zoek, gewoon spoorloos verdwenen!
Jah, de stemming zit er al goed in!.
Geen probleem als je in het ziekenhuis ligt waar ik werkquote:Op woensdag 7 december 2011 14:10 schreef seasushi het volgende:
[..]weet niet of het tegen de regels is, dus heb het ook maar niet gevraagd. Alles beter dan gtst, miljoenenjacht x of holland en verdere meuk
Morgenavondquote:Op donderdag 8 december 2011 19:01 schreef seasushi het volgende:
40+ chat kan wel weer een windvlaag gebruiken...
Jah, jeemig. jij bent tenminste nog een beetje oud. Ik nog niet.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:42 schreef APK het volgende:
40+
De index word ik trouwens niet vrolijk van, al die vervelende Tong80 topics.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |