Nee die doe ik alleen op als ik rechtse balletjes wil provocerenquote:Op maandag 5 december 2011 10:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Toch niet die mooie groene pet met rode ster?
Ik heb een veel mooiere communistische pet.quote:Op maandag 5 december 2011 10:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee die doe ik alleen op als ik rechtse balletjes wil provoceren
quote:Op maandag 5 december 2011 10:54 schreef eriksd het volgende:
Zou Jezus ook wel eens naar de WC gaan? En God?
Toen hadden ze geen WC's.quote:Op maandag 5 december 2011 10:54 schreef eriksd het volgende:
Ze kunnen wel zeiken, maar weet niet of je dat ook bedoeld.quote:Op maandag 5 december 2011 10:54 schreef eriksd het volgende:
Mooi. Je gelooft dus.quote:Op maandag 5 december 2011 10:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ze kunnen wel zeiken, maar weet niet of je dat ook bedoeld.
God heeft de WC uitgevonden voor zijn zoon die hij zelf ook is.quote:Op maandag 5 december 2011 10:54 schreef eriksd het volgende:
De uitvinder van de WC verdient sowieso de nobelprijs.quote:Op maandag 5 december 2011 10:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
God heeft de WC uitgevonden voor zijn zoon die hij zelf ook is.
En dan komt Eva 's ochtends de boel poetsen.quote:
En 's avonds voor EG koken.quote:Op maandag 5 december 2011 11:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
En dan komt Eva 's ochtends de boel poetsen.
Dat "meneertje" doet het hem, de verachting, de decadentie die daaruit spreekt is een puur genot.quote:Op maandag 5 december 2011 11:06 schreef eriksd het volgende:
Jij gelooft in papieren nieuwsvoorziening, DAT IS PAS DOM MENEERTJE
Saai lijkt mij.quote:Op maandag 5 december 2011 11:07 schreef Picchia het volgende:
Hoe zou het zijn om tot in de eeuwigheid te branden in de hel wegens godslastering?
Heb je het tenminste lekker warm.quote:Op maandag 5 december 2011 11:07 schreef Picchia het volgende:
Hoe zou het zijn om tot in de eeuwigheid te branden in de hel wegens godslastering?
quote:Op maandag 5 december 2011 11:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb je het tenminste lekker warm.
Het blijft bizar hoeveel mensen hun troost zoeken in een bedachte entiteit die toekijkt terwijl je masturbeert.quote:
Heb er net een week opzitten, die eeuwige hel. Valt reuze mee. De gasprijzen doen ze de das om.quote:Op maandag 5 december 2011 11:07 schreef Picchia het volgende:
Is het gebied hermetisch afgesloten?quote:Op maandag 5 december 2011 11:15 schreef eriksd het volgende:
Ik hoorde dat er schurft uitgebroken was bij je moeder, Koos.
Ach, wat is nou eigenlijk het probleem van inkomensongelijkheid? Dat bepaalde mensen jaloers worden of zo?quote:Op maandag 5 december 2011 11:25 schreef De_Nuance het volgende:
Income inequality growing faster in UK than any other rich country, says OECD http://t.co/JuIb1e8c
quote:
Goed werk.quote:-weg + note opbokken naar ONZ-
[ Bericht 75% gewijzigd door Daniel1976 op 05-12-2011 11:32 ]
Nope.quote:Op maandag 5 december 2011 11:33 schreef De_Nuance het volgende:
Stemde jij niet PVV vanwege oa de standpunten wb inkomensongelijkheid ?
Vertel het ons oh wijze snor.quote:Op maandag 5 december 2011 11:34 schreef De_Nuance het volgende:
Trouwens een duikje in de geschiedenisboeken leert de goede lezer wat het probleem is van inkomensongelijkheid.
Awh guttegut.quote:Op maandag 5 december 2011 11:38 schreef De_Nuance het volgende:
Economische en sociale mobiliteit is een voorwaarde voor een vreedzame democratische samenleving.m
Anders krijg je grote groepen boze mensen die op agressieve populisten gaan stemmen wat weer internationaal erg uit de hand kan lopen.
Om over ghettovorming en veiligheid op straat nog maar te zwijgen.
De bloedige opstand en revolutie van de grote groep armen vergeten we ook maar even als ze hun zin democratisch niet krijgen.
Dat lijkt me niet de meest belangrijke voorwaarde; eerder dat er een omvangrijke middenklasse bestaat die belangt heeft bij stabiliteit.quote:Op maandag 5 december 2011 11:38 schreef De_Nuance het volgende:
Economische en sociale mobiliteit is een voorwaarde voor een vreedzame democratische samenleving.
Precies, terug aan de studie om de 1% te bereiken en bij te dragen aan inkomensongelijkheid.quote:Op maandag 5 december 2011 11:40 schreef De_Nuance het volgende:
Nou dat waren mijn wijze woorden , nu ga ik me bezig houden met belangrijke dingen.
Uiteraard.quote:Op maandag 5 december 2011 11:41 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet de meest belangrijke voorwaarde; eerder dat er een omvangrijke middenklasse bestaat die belangt heeft bij stabiliteit.
Gaan je religieuze haren weer overeind staan in je nek ja?quote:
Nee. Ik wist alleen niet dat B_A homo is.quote:Op maandag 5 december 2011 11:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gaan je religieuze haren weer overeind staan in je nek ja?
Verschil mag en moet er zijn, maar binnen proportie.quote:Op maandag 5 december 2011 11:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, terug aan de studie om de 1% te bereiken en bij te dragen aan inkomensongelijkheid.
Nogal arbitrair of niet "binnen proportie"?quote:Op maandag 5 december 2011 11:43 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Verschil mag en moet er zijn, maar binnen proportie.
Nu ga ik, doei
Stel dat iemand mensen hun hele leven gebonden zijn aan één beroep en inkomensgroep. Hun vader is schilder, bankier of verpleegkundige, dus naar aller waarschijnlijkheid zullen zij het hooguit maar ietsje beter hebben dan hun ouders, maar op vergelijkbare voet eindigen. Waarom zou dat leiden tot grote groepen boze mensen?quote:Op maandag 5 december 2011 11:38 schreef De_Nuance het volgende:
Economische en sociale mobiliteit is een voorwaarde voor een vreedzame democratische samenleving.m
Anders krijg je grote groepen boze mensen die op agressieve populisten gaan stemmen wat weer internationaal erg uit de hand kan lopen.
Om over ghettovorming en veiligheid op straat nog maar te zwijgen.
De bloedige opstand en revolutie van de grote groep armen vergeten we ook maar even als ze hun zin democratisch niet krijgen.
Als mensen zichzelf misere aandoen is dat inderdaad hilarisch.quote:Op maandag 5 december 2011 11:45 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik begrijp dan niet dat je daar lol over kan hebben.
Alsof dat werkt, exen als goede vrienden werkt vaak niet.quote:Op maandag 5 december 2011 11:47 schreef eriksd het volgende:
Snap niet dat ze die gast niet gewoon dumpt als haar vriend, en gewoon verder gaat als een vriend.
De gevreesde "open relatie".quote:Op maandag 5 december 2011 11:49 schreef eriksd het volgende:
Nouja, ze kunnen lachen bladiebla, maar het seksuele aspect functioneert niet. Tsjah, wat wil ze dan?
Werd jij maar bestreden met onderwijs.quote:Op maandag 5 december 2011 11:48 schreef Picchia het volgende:
Overigens is economische en sociale mobiliteit iets heel anders dan inkomensongelijkheid. Het eerste kan bestreden worden door goed onderwijs en het tweede is het product van goed onderwijs.
Dat is het toch al?quote:Op maandag 5 december 2011 11:52 schreef GSbrder het volgende:
Als we iedereen gelijke kansen bieden wordt het verschil door genotypische factoren alleen maar vergroot.
Ook dat kunnen de maakbaartjes gelijkstrijken denk ik zo.quote:Op maandag 5 december 2011 11:52 schreef GSbrder het volgende:
Als we iedereen gelijke kansen bieden wordt het verschil door genotypische factoren alleen maar vergroot.
Mensen denken echter dat daardoor de impact van afkomst wordt verkleind, terwijl door het uniforme gefeminiseerde onderwijs de genen er alleen maar meer toe doen. Nu ook dat decadente PvdA-denken dat iedereen een soort bijlesbon verdient omdat anders alleen de rijken bijles voor hun kroost kunnen betalen. STEL JE VOOR!quote:Op maandag 5 december 2011 11:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is het toch al?
Voor zover ik weet heeft iedereen in Nederland zo'n beetje gelijke kansen, iedereen kan studeren.
Dreadlocks voor iedereen.quote:Op maandag 5 december 2011 11:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ook dat kunnen de maakbaartjes gelijkstrijken denk ik zo.
Verplicht batsen met MBO-kapstersquote:Op maandag 5 december 2011 11:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ook dat kunnen de maakbaartjes gelijkstrijken denk ik zo.
Financiering. Haha, econoompje.quote:Op maandag 5 december 2011 11:53 schreef eriksd het volgende:
En dan nu: fiscale concernfinancieringsaspecten.
Alleen batsen daarmee kan ik je uit ervaring vertellen dat dat best vermakelijk is. De volgende morgen proberen iets van een gesprek op poten te zetten om haar op te laten rotten is lastiger.quote:Op maandag 5 december 2011 11:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Verplicht batsen met MBO-kapsters
Ik ruil graag met sjonnie, dan mag hij mijn klasse neuken
Een gesprek is dan ook niet noodzakelijk voor de voortplanting.quote:Op maandag 5 december 2011 11:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Alleen batsen daarmee kan ik je uit ervaring vertellen dat dat best vermakelijk is. De volgende morgen proberen iets van een gesprek op poten te zetten om haar op te laten rotten is lastiger.
Het makkelijkste onderwerp en de gevolgen daarvan voor het klimaat.quote:Op maandag 5 december 2011 12:00 schreef eriksd het volgende:
Zouden jullie kiezen voor een onderwerp waarmee je in het bedrijfsleven een voorsprong hebt maar nog niet uitgekristalliseerd is, een meer tastbaar onderwerp wat nu een hot item is, of een onvervalste proefballon?
Proefballon. Waarom?quote:Op maandag 5 december 2011 12:00 schreef eriksd het volgende:
Zouden jullie kiezen voor een onderwerp waarmee je in het bedrijfsleven een voorsprong hebt maar nog niet uitgekristalliseerd is, een meer tastbaar onderwerp wat nu een hot item is, of een onvervalste proefballon?
Alleen als je een carriere bij GroenLinks ambieert.quote:Op maandag 5 december 2011 12:01 schreef Picchia het volgende:
[..]
Het makkelijkste onderwerp en de gevolgen daarvan voor het klimaat.
Ach, hoe mensen zich met elkaar vergelijken kan mij aan mijn reet roesten.quote:Op maandag 5 december 2011 11:52 schreef GSbrder het volgende:
Dat is waar, het zou wel de overbevolking oplossen denk ik.quote:Op maandag 5 december 2011 12:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een gesprek is dan ook niet noodzakelijk voor de voortplanting.
Dat dan weer wel.quote:Op maandag 5 december 2011 12:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is waar, het zou wel de overbevolking oplossen denk ik.
Wat hield je tegen?quote:Op maandag 5 december 2011 12:08 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik had bijna een reactie gegeven op Arolsen. haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |