quote:Op maandag 5 december 2011 11:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb je het tenminste lekker warm.
Het blijft bizar hoeveel mensen hun troost zoeken in een bedachte entiteit die toekijkt terwijl je masturbeert.quote:
Heb er net een week opzitten, die eeuwige hel. Valt reuze mee. De gasprijzen doen ze de das om.quote:Op maandag 5 december 2011 11:07 schreef Picchia het volgende:
Hoe zou het zijn om tot in de eeuwigheid te branden in de hel wegens godslastering?
Is het gebied hermetisch afgesloten?quote:Op maandag 5 december 2011 11:15 schreef eriksd het volgende:
Ik hoorde dat er schurft uitgebroken was bij je moeder, Koos.
Ach, wat is nou eigenlijk het probleem van inkomensongelijkheid? Dat bepaalde mensen jaloers worden of zo?quote:Op maandag 5 december 2011 11:25 schreef De_Nuance het volgende:
Income inequality growing faster in UK than any other rich country, says OECD http://t.co/JuIb1e8c
quote:
Goed werk.quote:-weg + note opbokken naar ONZ-
[ Bericht 75% gewijzigd door Daniel1976 op 05-12-2011 11:32 ]
Nope.quote:Op maandag 5 december 2011 11:33 schreef De_Nuance het volgende:
Stemde jij niet PVV vanwege oa de standpunten wb inkomensongelijkheid ?
Vertel het ons oh wijze snor.quote:Op maandag 5 december 2011 11:34 schreef De_Nuance het volgende:
Trouwens een duikje in de geschiedenisboeken leert de goede lezer wat het probleem is van inkomensongelijkheid.
Awh guttegut.quote:Op maandag 5 december 2011 11:38 schreef De_Nuance het volgende:
Economische en sociale mobiliteit is een voorwaarde voor een vreedzame democratische samenleving.m
Anders krijg je grote groepen boze mensen die op agressieve populisten gaan stemmen wat weer internationaal erg uit de hand kan lopen.
Om over ghettovorming en veiligheid op straat nog maar te zwijgen.
De bloedige opstand en revolutie van de grote groep armen vergeten we ook maar even als ze hun zin democratisch niet krijgen.
Dat lijkt me niet de meest belangrijke voorwaarde; eerder dat er een omvangrijke middenklasse bestaat die belangt heeft bij stabiliteit.quote:Op maandag 5 december 2011 11:38 schreef De_Nuance het volgende:
Economische en sociale mobiliteit is een voorwaarde voor een vreedzame democratische samenleving.
Precies, terug aan de studie om de 1% te bereiken en bij te dragen aan inkomensongelijkheid.quote:Op maandag 5 december 2011 11:40 schreef De_Nuance het volgende:
Nou dat waren mijn wijze woorden , nu ga ik me bezig houden met belangrijke dingen.
Uiteraard.quote:Op maandag 5 december 2011 11:41 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet de meest belangrijke voorwaarde; eerder dat er een omvangrijke middenklasse bestaat die belangt heeft bij stabiliteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |