Zo is het ook gewoonquote:Op zondag 4 december 2011 22:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Joaah, als je het zo bekijkt .. (zo bekijkt Waterkneus het wel ja).
Zou hij een "technische" blaas hebben? Zou hij met effect kunnen plassen?quote:Op zondag 4 december 2011 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Waterreus staat op knappen.
Klopt, ik mis Hugoquote:Op zondag 4 december 2011 22:58 schreef Paul-89 het volgende:
Na het vertrek van Borst is er volgens mij nooit meer iets van kritiek of een kritische vraag geweest voor de gast.
Hugo was wel irritant.quote:Op zondag 4 december 2011 22:58 schreef Paul-89 het volgende:
Na het vertrek van Borst is er volgens mij nooit meer iets van kritiek of een kritische vraag geweest voor de gast.
Laat Borst maar lekker depressief zijn vervelend mannetje. Ik hoorde hem deze week weer op de radio en wat is dat toch een zielig mannetjequote:Op zondag 4 december 2011 22:58 schreef Paul-89 het volgende:
ik kijk niet maarquote:
FC Portugal is op dit moment ook niet veelquote:Op zondag 4 december 2011 23:00 schreef inZanity het volgende:
Heerlijke poule. NEderland naar huis gestuurd worden door Portugal en Duitsland, kan niet wachten
Nee, zo reageerde hij niet.quote:Op zondag 4 december 2011 23:00 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik kijk niet maar
zijn reacties altijd
quote:
We kunnen niet worden genaaid door Figo dus dat scheelt.quote:Op zondag 4 december 2011 23:00 schreef inZanity het volgende:
Heerlijke poule. NEderland naar huis gestuurd worden door Portugal en Duitsland, kan niet wachten
Nederland gaat dus écht niet van Portugal winnen de laatste wedstrijd als het er om gaat.quote:Op zondag 4 december 2011 23:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
FC Portugal is op dit moment ook niet veel
en ... Maniche.quote:Op zondag 4 december 2011 23:01 schreef tralalala het volgende:
[..]
We kunnen niet worden genaaid door Figo dus dat scheelt.
Dan zijn we al door met 6 punten.quote:Op zondag 4 december 2011 23:01 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nederland gaat dus écht niet van Portugal winnen de laatste wedstrijd als het er om gaat.
1. Duitslandquote:Op zondag 4 december 2011 23:01 schreef ajacied4lf het volgende:
1. Denemarken
2. Portugal
3. Nederland
4. Duitsland
Vandaag niet .. zal over een paar dagen online staan op NOS.nlquote:Op zondag 4 december 2011 23:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Valt de uitzending nog ergens terug te zien?
Idd zeg.. die ploeg is echt niet te kloppenquote:Op zondag 4 december 2011 23:01 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nederland gaat dus écht niet van Portugal winnen de laatste wedstrijd als het er om gaat.
hahah zou wel chill zijnquote:Op zondag 4 december 2011 23:02 schreef ajacied4lf het volgende:
Bayern gaat iedereen kapotschoppen van Nederland ..
quote:Op zondag 4 december 2011 23:02 schreef tralalala het volgende:
Gewoon een z-elftal opstellen uit de Topklasse
quote:Op zondag 4 december 2011 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee de niet subtiele trolls zijn wakker geworden.
Nope.quote:Op zondag 4 december 2011 23:03 schreef Bombvis het volgende:
Aad Mansveld![]()
Nu zal Socrates ook wel genoemd worden toch (na afloop van dit item?)
Vast nietquote:Op zondag 4 december 2011 23:03 schreef Bombvis het volgende:
Aad Mansveld![]()
Nee dus.quote:Op zondag 4 december 2011 23:03 schreef Bombvis het volgende:
Aad Mansveld![]()
Inzanityquote:
Waar concludeer jij dat uit?quote:Op zondag 4 december 2011 23:02 schreef Specularium het volgende:
Dit is dus precies wat er fout zit in heel Nederland op werkelijk alle fronten.
Altijd maar genoegen nemen met zilver.
Sowieso respect voor Ado's creativiteit altijd. Wat haat ik het toch als Ajax weer OEH-AH instartquote:
Dit is wel héél erg triestquote:Op zondag 4 december 2011 23:03 schreef Bombvis het volgende:
Aad Mansveld![]()
quote:Op zondag 4 december 2011 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sowieso respect voor Ado's creativiteit altijd. Wat haat ik het toch als Ajax weet OEH-AH instart
Van de NOS mag ik toch aannemen dat je bedoelt hèquote:
Natuurlijkquote:Op zondag 4 december 2011 23:06 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Van de NOS mag ik toch aannemen dat je bedoelt hè
Iedereen hoopt dat Nederland doorgaatquote:Op zondag 4 december 2011 23:12 schreef Sjapoela het volgende:
Wat een mongooltjes hiero, beetje hopen dat Nederland niet doorgaat
Diep van binnen iedereen wel hoor, maar uitspreken wat je werkelijk denkt levert niet de gewenste aandacht op voor sommige. En eerlijk gezegd moet ik hen daar gelijk in geven... Go Portugal!quote:Op zondag 4 december 2011 23:12 schreef Sjapoela het volgende:
Wat een mongooltjes hiero, beetje hopen dat Nederland niet doorgaat
Ik merk gewoon op wat ik waarneem.quote:Op zondag 4 december 2011 23:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat heb je tegen Jojoortje?![]()
Heb vandaag alleen maar hate-posts gezien.
Sommige zijn alleen een beetje bang dat ze ingemaakt gaan worden en dekken zich alvast in.. Zie 4 jaar geleden toen dit ook nog weleens geroepen werdquote:Op zondag 4 december 2011 23:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Iedereen hoopt dat Nederland doorgaat
Als je dat al een hatepost noemt.quote:Op zondag 4 december 2011 23:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat heb je tegen Jojoortje?![]()
Heb vandaag alleen maar hate-posts gezien.
Ik hoop dat ze doorgaan, maarquote:Op zondag 4 december 2011 23:15 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Sommige zijn alleen een beetje bang dat ze ingemaakt gaan worden en dekken zich alvast is.. Zie 4 jaar geleden toen dit ook nog weleens geroepen werd
Met Janssen wel een vriend van de familie Cruijff aantafel aldus Rob zelf.quote:Op zondag 4 december 2011 23:16 schreef Euribob het volgende:
Verdomme, zo'n laag Ajax-gehalte heb ik zelden gezien in Sjeks Gesprek.
Duitsland sowieso door, dan heb je tenminste nog 1 goed voetballend team in de knock out fase.quote:Op zondag 4 december 2011 23:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze doorgaan, maar
1. Denemarken
2. Portugal
3. Nederland
4. Duitsland
Zou ik ook geweldig vinden
Hij beschouwt Arie van Os als een vriend, vuile...quote:Op zondag 4 december 2011 23:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met Janssen wel een vriend van de familie Cruijff aantafel aldus Rob zelf.
Ik moet toegeven dat dit wel spectaculair zou zijnquote:Op zondag 4 december 2011 23:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze doorgaan, maar
1. Denemarken
2. Portugal
3. Nederland
4. Duitsland
Zou ik ook geweldig vinden
Er zit toch ook een portugees( weet zijn naam niet) op dit forum??quote:Op zondag 4 december 2011 23:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Iedereen hoopt dat Nederland doorgaat
Hazelnoot melkchocolade is niet perse romig natuurlijk, en vergeet zijn pasta niet die gemaakt werd door de saus en niet de pasta gekocht in de plaatselijke AH.quote:Op zondag 4 december 2011 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het hoogtepunt van de uitzending was nog toen Bansheeboy een lekker rómig stuk chocola kreeg.
Helaas was dat niet in beeld.
Dit.quote:Op zondag 4 december 2011 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het hoogtepunt van de uitzending was nog toen Bansheeboy een lekker rómig stuk chocola kreeg.
Helaas was dat niet in beeld.
Kakster, ofzo.quote:Op zondag 4 december 2011 23:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Er zit toch ook een portugees( weet zijn naam niet) op dit forum??
Geloof het wel, maar dan zonder de voetbalbeelden. Al weet ik niet of het inmiddels als online staat als dat de vraag was.quote:
Nee hoor, gewoon de volgende dag.quote:Op maandag 5 december 2011 00:38 schreef ajacied4lf het volgende:
NOS zet hem niet zo snel online, overmorgen is hij er denk ik.
Lekker relevant wat jij denkt dat er in de toekomst gaat gebeuren, Feyenoord-PSV was de topper van het weekend en verdiende dus alle aandacht. Stuk beter dan dat Cruijff/Ajax/Ten Have/Davids geleuter.quote:Op maandag 5 december 2011 16:37 schreef Perico het volgende:
Dit was wel een dieptepunt qua saaiheid. En dan vind ik Waterreus nog de beste gast. Het ging 35 minuten over Feijenoord, die volgende week gewoon weer verliezen waardoor de lofzang weer onderuit wordt geschoffeld, en Rob J. zei de hele tijd "Ik heb wel een mening, maar die zeg ik niet".
En inderdaad, wel vorige week huilen over Gary Speed, maar de beste voetballer van de WK's van 1982 en 1986, Socrates, in de tijd van de intellectuele voetballers, niet eens herdenken. Ik geef het een 2+, dit gaapfestijn.
Precies, blij dat ze er in de studio ook zat van zijn!quote:Op maandag 5 december 2011 16:40 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Lekker relevant wat jij denkt dat er in de toekomst gaat gebeuren, Feyenoord-PSV was de topper van het weekend en verdiende dus alle aandacht. Stuk beter dan dat Cruijff/Ajax/Ten Have/Davids geleuter.
twitter:bever117 twitterde op zondag 04-12-2011 om 23:48:20@jack_afc1895 goede uitzending jack!vooral het voetbaloverzicht...het is goed dat aad mansveld herdacht is maar waar was socrates?? reageer retweet
dus een neger in een jurk is belangrijker dan een van de grootste voetbal legendes ooit.twitter:jack_afc1895 twitterde op maandag 05-12-2011 om 09:45:15@bever117 Bandje lag klaar maar we gingen over de tijd. Moesten dus gaan schuiven. Jammer ja reageer retweet
OK.quote:Op zondag 11 december 2011 09:58 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond: Jan van Halst, Jan Mulder, Arno Vermeulen en Martin van Geel, technisch directeur van Feyenoord.
Erge is dat je nog gewoon gelijk hebt ookquote:Op zondag 11 december 2011 10:49 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
OK.
Wint Feyenoord dan gaat het een half uur over het vakmanschap van Van Geel, en zit een schreeuwende Mulder Leo Beenhakker te verdedigen.
Verliest Feyenoord dan gaat het over de wisselvalligheid van de groep en zit schreeuwt Jan Mulder dat Been het helemaal niet slechter deed.
eerst nog een half uur over Zagreb en Ajax-Real en dan nog een kwartier over de RvC want Waterreus is er niet bij en Arno wil daar wel over praten.quote:Op zondag 11 december 2011 10:49 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
OK.
Wint Feyenoord dan gaat het een half uur over het vakmanschap van Van Geel, en zit een schreeuwende Mulder Leo Beenhakker te verdedigen.
Verliest Feyenoord dan gaat het over de wisselvalligheid van de groep en zit schreeuwt Jan Mulder dat Been het helemaal niet slechter deed.
Als het om feiten gaat kan dat interessant zijn. Meningen heb ik al 1000x gehoord, dan gaat ie uit.quote:Op zondag 11 december 2011 11:09 schreef macca728 het volgende:
[..]
eerst nog een half uur over Zagreb en Ajax-Real en dan nog een kwartier over de RvC want Waterreus is er niet bij en Arno wil daar wel over praten.
Wat gaat Mulder nu schreeuwen over Feyenoord?quote:Op zondag 11 december 2011 10:49 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
OK.
Journalistiek programma.quote:Op zondag 11 december 2011 16:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
‘René van der Gijp welkom in Studio Voetbal’
Geplaatst op Sun 11 Dec 2011 om 13:20
Voetbal International-analist René van der Gijp zou ook niet misstaan aan tafel bij concurrent Studio Voetbal. Dat zegt chef voetbal van NOS Arno Vermeulen, tevens vaste gast in Studio Voetbal, in VARAgids. Vermeulen vindt VI over het algemeen te vijandig, maar is fan van de analist. “Ik vind ze daar vaak veel te scherp. Het wordt soms zelfs vijandig. Van der Gijp is een fenomeen, hij houdt zich ook verre van die vijandigheid. Hij zou ook zeer welkom zijn aan tafel bij Studio Voetbal.“
Toch heeft hij ook lovende woorden voor Wilfred Genee en Johan Derksen. “Wilfred Genee is als snelle denker de Matthijs van Nieuwkerk van de sport. En hij beschikt over een persoonlijkheid die niet altijd de weg van de minste weerstand kiest. Johan Derksen kan grappig zijn. Hij is met zijn lange haar en zijn snor een echt character geworden. Hij is in zijn eigen rol gaan geloven.”
Derksens populariteit is wel een beetje met hem op de loop gegaan, vervolgt Vermeulen. “Maar op mij hebben mensen ook kritiek. Bij mij zal de kijker zelden denken: wat een gezellige vent zit daar aan tafel. Sommige mensen hebben een vrolijk hoofd, ik niet. En ik weet ook wel dat ik wat relaxter moet doen.”
Aan tafel bij VI zou Vermeulen niet trekken. “Studio Voetbal is echt een journalistiek programma. Ik zou niet passen in de setting van Voetbal International. Ik zou mij daar onveilig voelen.“
vergeet van "t Hek niet met zijn voetbalverstand.....quote:Op zondag 11 december 2011 16:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Journalistiek programma.Derksen legt het qua nieuwswaardigheid duidelijk af tegen Waterreus en Vermeulen ja.
Ik neem aan dat ze dan gelijk gespeeld hebben?quote:Op zondag 11 december 2011 16:55 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Wat gaat Mulder nu schreeuwen over Feyenoord?
Morgen is de uitspraak van het kort geding. Dus er is genoeg Ajax gesprekstof hoor.quote:Op zondag 11 december 2011 17:19 schreef Caland het volgende:
Ze zullen het nu wel over de lucky (?) 0-1 overwinning van Ajax op RKC gaan hebben.
quote:
liever dat dan die loserquote:Op zondag 11 december 2011 18:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gelukkig niet.
Denk dat er ook een grote Barca fap komt.
Lekker gefouilleerdquote:
Nou in dat computeroplossingen forum zit ik regelmatig. Hier was het dood toch? Of niet?quote:Op zondag 11 december 2011 22:04 schreef De_kromme het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wanneer hop je weer eens langs WOS?
Er begint hier weer wat leven in de brouwerij te komen. Is hetforumdatnietbijdenaamgenoemdmagworden nog druk dan?quote:Op zondag 11 december 2011 22:07 schreef Greetings het volgende:
[..]
Nou in dat computeroplossingen forum zit ik regelmatig. Hier was het dood toch? Of niet?
quote:Op zondag 11 december 2011 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als dat de Waterreus Online Supporters zijn ga ik er in elk geval nooit naar toe.
quote:Op zondag 11 december 2011 22:15 schreef Caland het volgende:
Raymann.. De excuusnegernicht van de PO
De Edgar Davids van de POquote:
Boeiend, kutdetails van jou altijd Ambro.quote:Op zondag 11 december 2011 22:17 schreef Ambrosius het volgende:
Bij de stream staat trouwens: "Gasten: o.a. bondscoach Bert van Marwijk.".
Natuurlijk.quote:Op zondag 11 december 2011 22:17 schreef Caland het volgende:
Oh god. Ajax is benadeeld, we gaan de eeuwige technische hulpmiddelen discussie weer van stal halen
quote:
Wedstrijd van de week.quote:Op zondag 11 december 2011 22:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Feyenoord speelt gelijk bij Utrecht...ik zie niet in wat daar zo schokkend aan is...
quote:Op zondag 11 december 2011 22:17 schreef De_kromme het volgende:
Boeiend, kutdetails van jou altijd Ambro.
Is Waterreus er dan wel weer? Dan wordt het echt een topuitzendingquote:Op zondag 11 december 2011 22:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..].
BvM is trouwens volgende week de gast.
Met een eenmalige comeback van Hugo ?quote:Op zondag 11 december 2011 22:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..].
BvM is trouwens volgende week de gast.
Ter compensatie van al die uitzendingen die over Ajax gaan. Ajax is taboe tegenwoordig bij SV, houden zo.quote:Op zondag 11 december 2011 22:18 schreef Smoofie het volgende:
Hopelijk niet weer studio Feyenoord zoals vorige week
jonge wat kan het mij nou boeie van die gimmick van een Derksen overal van vindt? OH noes het is de heillige Johan Derksen!!quote:
Hugo moet dan speciaal terug komen voor Bart van Merwijkquote:Op zondag 11 december 2011 22:19 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Is Waterreus er dan wel weer? Dan wordt het echt een topuitzending
Hugo Borst moet sowieso terugkomen, maar zal jammer genoeg niet gebeurenquote:Op zondag 11 december 2011 22:19 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Met een eenmalige comeback van Hugo ?
quote:Op zondag 11 december 2011 22:20 schreef alors het volgende:
[..]
jonge wat kan het mij nou boeie van die gimmick van een Derksen overal van vindt? OH noes het is de heillige Johan Derksen!!
quote:Op zondag 11 december 2011 22:20 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ter compensatie van al die uitzendingen die over Ajax gaan. Ajax is taboe tegenwoordig bij SV, houden zo.
zit nog op de tribunequote:Op zondag 11 december 2011 22:21 schreef Gramulanion het volgende:
Waarom zit de vrouw van Van Geel er niet bij dan?
Ook Clasie > Eriksenquote:
Sowieso ja. Clasiequote:
Lodeiro>clasiequote:Op zondag 11 december 2011 22:25 schreef Paul-89 het volgende:
Clasie > Arno Vermeulen
Of ga ik nu te ver ?
Nee. Ze heeft een leuk avondje georganiseerd met de spelersvrouwen.quote:Op zondag 11 december 2011 22:25 schreef Evertjan het volgende:
Zou mevrouw van Geel backstage zitten mee te kijken???
Pff. dat is wel een hele grote vergelijking die je nu maakt, daar durf ik geen uitspraak over te doenquote:Op zondag 11 december 2011 22:25 schreef Paul-89 het volgende:
Clasie > Arno Vermeulen
Of ga ik nu te ver ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
Toch heeft hij vaak wel gelijk.quote:Op zondag 11 december 2011 22:25 schreef TLC het volgende:
Ik krijg n hekel aan dat schurftapparaat van van Halst met die domme kutcirkeltjes
Vind je dat geil?quote:Op zondag 11 december 2011 22:25 schreef alors het volgende:
wat worden we toch verwend, Arno is stereo
quote:Op zondag 11 december 2011 22:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee. Ze heeft een leuk avondje georganiseerd met de spelersvrouwen.
Dat geklik is irritant, heeft dat ding geen touchscreen?quote:Op zondag 11 december 2011 22:25 schreef TLC het volgende:
Ik krijg n hekel aan dat schurftapparaat van van Halst met die domme kutcirkeltjes
Vreemde vergelijking, iemand in zn retour met iemand die potentie heeftquote:
quote:Op zondag 11 december 2011 22:26 schreef alors het volgende:
[..]
Zeker, wie vindt Arno niet geil hier dan?
Hij tikt met zijn pen op dat touchscreen.quote:Op zondag 11 december 2011 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat geklik is irritant, heeft dat ding geen touchscreen?
Dat moet hij laten...quote:Op zondag 11 december 2011 22:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij tikt met zijn pen op dat touchscreen.
Down syndroom.quote:Op zondag 11 december 2011 22:27 schreef Gramulanion het volgende:
Eigenlijk gewoon een debiel die Guidetti.
gaat het ook nooit redden bij city en andere Europese topclubs.quote:Op zondag 11 december 2011 22:27 schreef Gramulanion het volgende:
Eigenlijk gewoon een debiel die Guidetti.
Gelukkig is een elftal vol Ronaldo's net zo goed als VVV.quote:Op zondag 11 december 2011 22:27 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Er bestaan 100.000 ronaldo's in Brazilië
Voorlopig nog niet bij City. Balotelli, Dzeko en Aguero.quote:Op zondag 11 december 2011 22:28 schreef vincerusso het volgende:
[..]
gaat het ook nooit redden bij city en andere Europese topclubs.
Bulthuis had hem moeten hoeken trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
maak daar nooit vanquote:Op zondag 11 december 2011 22:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Voorlopig nog niet bij City. Balotelli, Dzeko en Aguero.
Naam veranderd.quote:Op zondag 11 december 2011 22:29 schreef Rickazio het volgende:
Zie nu pas dat die Guidetti Zweeds is, hoezo heeft die zo'n Italiaanse naam en Engelse kop?
quote:Op zondag 11 december 2011 22:29 schreef Rickazio het volgende:
Zie nu pas dat die Guidetti Zweeds is, hoezo heeft die zo'n Italiaanse naam en Engelse kop?Z'n opa is ItaliaansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
quote:Op zondag 11 december 2011 22:31 schreef Evertjan het volgende:
City komt 11 jongens op en hoopt dat er 1 doorbreekt die geld oplevert
meen jequote:Op zondag 11 december 2011 22:31 schreef Evertjan het volgende:
City komt 11 jongens op en hoopt dat er 1 doorbreekt die geld oplevert
Moet je wel wat gelijk geven ja, je kan overdrijvenquote:
Ajax was ook een hele mooie club, zei hij.quote:Op zondag 11 december 2011 22:32 schreef Evertjan het volgende:
Martin van Geel voelde zich helemaal thuisNet zoals bij Willem II AZ Ajax en Roda JC
Hij zat in een ivoren toren in Amsterdamquote:Op zondag 11 december 2011 22:31 schreef Caland het volgende:
Van Geel heeft wel veel dingen nog nooit eerder meegemaakt.
moet Arno niet doen alsof al die talenten zo belangrijk zijn voor Cityquote:Op zondag 11 december 2011 22:32 schreef alors het volgende:
[..]
zomg ik ben hier echt van slag van hoor...
quote:
Hij denkt, fuck, straks weer helemaal naar Oost-Groningen rijdenquote:Op zondag 11 december 2011 22:36 schreef ajacied4lf het volgende:
Mulder valt bijna in slaap ..
Hij wordt oud.
Mooi, wordt moe van zijn stemverheffingen en zijn irritante gezeikquote:Op zondag 11 december 2011 22:36 schreef ajacied4lf het volgende:
Mulder valt bijna in slaap ..
Hij wordt oud.
volgens mij heeft hij een appartement in Amsterdamquote:Op zondag 11 december 2011 22:37 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Hij denkt, fuck, straks weer helemaal naar Oost-Groningen rijden
Beter dan Sjek, die overal in mee gaatquote:Op zondag 11 december 2011 22:37 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Mooi, wordt moe van zijn stemverheffingen en zijn irritante gezeik
Daarom vind ik dit hele programma ruk.quote:Op zondag 11 december 2011 22:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Beter dan Sjek, die overal in mee gaat
Jeugdspelers: Rekik en Ake zijn weggegaan voor 1,4 miljoen ofzoquote:Op zondag 11 december 2011 22:37 schreef TC03 het volgende:
Voor ¤14 miljoen verkocht, hoe dan? Castaignos (3), Fer (5,5) en Wijnaldum (5) komen samen op ¤12,5 toch? Of hebben ze nog wat voor Bahía gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |