Zo is het ook gewoonquote:Op zondag 4 december 2011 22:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Joaah, als je het zo bekijkt .. (zo bekijkt Waterkneus het wel ja).
Zou hij een "technische" blaas hebben? Zou hij met effect kunnen plassen?quote:Op zondag 4 december 2011 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Waterreus staat op knappen.
Klopt, ik mis Hugoquote:Op zondag 4 december 2011 22:58 schreef Paul-89 het volgende:
Na het vertrek van Borst is er volgens mij nooit meer iets van kritiek of een kritische vraag geweest voor de gast.
Hugo was wel irritant.quote:Op zondag 4 december 2011 22:58 schreef Paul-89 het volgende:
Na het vertrek van Borst is er volgens mij nooit meer iets van kritiek of een kritische vraag geweest voor de gast.
Laat Borst maar lekker depressief zijn vervelend mannetje. Ik hoorde hem deze week weer op de radio en wat is dat toch een zielig mannetjequote:Op zondag 4 december 2011 22:58 schreef Paul-89 het volgende:
ik kijk niet maarquote:
FC Portugal is op dit moment ook niet veelquote:Op zondag 4 december 2011 23:00 schreef inZanity het volgende:
Heerlijke poule. NEderland naar huis gestuurd worden door Portugal en Duitsland, kan niet wachten
Nee, zo reageerde hij niet.quote:Op zondag 4 december 2011 23:00 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik kijk niet maar
zijn reacties altijd
quote:
We kunnen niet worden genaaid door Figo dus dat scheelt.quote:Op zondag 4 december 2011 23:00 schreef inZanity het volgende:
Heerlijke poule. NEderland naar huis gestuurd worden door Portugal en Duitsland, kan niet wachten
Nederland gaat dus écht niet van Portugal winnen de laatste wedstrijd als het er om gaat.quote:Op zondag 4 december 2011 23:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
FC Portugal is op dit moment ook niet veel
en ... Maniche.quote:Op zondag 4 december 2011 23:01 schreef tralalala het volgende:
[..]
We kunnen niet worden genaaid door Figo dus dat scheelt.
Dan zijn we al door met 6 punten.quote:Op zondag 4 december 2011 23:01 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nederland gaat dus écht niet van Portugal winnen de laatste wedstrijd als het er om gaat.
1. Duitslandquote:Op zondag 4 december 2011 23:01 schreef ajacied4lf het volgende:
1. Denemarken
2. Portugal
3. Nederland
4. Duitsland
Vandaag niet .. zal over een paar dagen online staan op NOS.nlquote:Op zondag 4 december 2011 23:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Valt de uitzending nog ergens terug te zien?
Idd zeg.. die ploeg is echt niet te kloppenquote:Op zondag 4 december 2011 23:01 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nederland gaat dus écht niet van Portugal winnen de laatste wedstrijd als het er om gaat.
hahah zou wel chill zijnquote:Op zondag 4 december 2011 23:02 schreef ajacied4lf het volgende:
Bayern gaat iedereen kapotschoppen van Nederland ..
quote:Op zondag 4 december 2011 23:02 schreef tralalala het volgende:
Gewoon een z-elftal opstellen uit de Topklasse
quote:Op zondag 4 december 2011 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee de niet subtiele trolls zijn wakker geworden.
Nope.quote:Op zondag 4 december 2011 23:03 schreef Bombvis het volgende:
Aad Mansveld![]()
Nu zal Socrates ook wel genoemd worden toch (na afloop van dit item?)
Vast nietquote:Op zondag 4 december 2011 23:03 schreef Bombvis het volgende:
Aad Mansveld![]()
Nee dus.quote:Op zondag 4 december 2011 23:03 schreef Bombvis het volgende:
Aad Mansveld![]()
Inzanityquote:
Waar concludeer jij dat uit?quote:Op zondag 4 december 2011 23:02 schreef Specularium het volgende:
Dit is dus precies wat er fout zit in heel Nederland op werkelijk alle fronten.
Altijd maar genoegen nemen met zilver.
Sowieso respect voor Ado's creativiteit altijd. Wat haat ik het toch als Ajax weer OEH-AH instartquote:
Dit is wel héél erg triestquote:Op zondag 4 december 2011 23:03 schreef Bombvis het volgende:
Aad Mansveld![]()
quote:Op zondag 4 december 2011 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sowieso respect voor Ado's creativiteit altijd. Wat haat ik het toch als Ajax weet OEH-AH instart
Van de NOS mag ik toch aannemen dat je bedoelt hèquote:
Natuurlijkquote:Op zondag 4 december 2011 23:06 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Van de NOS mag ik toch aannemen dat je bedoelt hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |